taas se mies seisoi kentän nurkalla tunti sitten!
Kerroin tästä joku kuukausi sitten. Joku mies seisoo pimeässä katveessa.
Lähellä urheilukenttä ja vieressä polku.
Ja polun toisella puolella on aukio jonka perimmäisessä katveessa seisoi taas se mies!
Peruutin kulkuni.
Näin kaksi silmää ja se riitti.
Kommentit (156)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:25"]Mikä kaupunki / paikka? :o hyi kamala!
[/quote]
Helsinki, Herttoniemi.
[/quote]
No hyi helvetti. Mäkin lenkkeilen siellä. Voitko soittaa vaikka kytille ja kertoa koordinaatit, että käyvät kysymässä millä asialla se siellä vaanii. Kai se on pako kaasu taskussa lähteä juoksemaan. :/
[/quote]
Voi olla että se on aika harvoin siellä.
Jos se vaikka meditoi.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:50"]Heh, tuli heti mieleen yks jännärikirja. Siinä murhaaja tarkkaili murhattaviaan jotka valikoi huolella lenkkipolulta. Säännölliset, aktiivilenkkeilijät... yksitellen valitsi uhrin, seurasi pari kuukautta tarkkaan aikataulua/reittiä ja murhasi. Ja aina tarkkaili tietyltä paikalta hiukan piilossa polulta... klassista.
[/quote]...mneehh taitaa vaan olla jonkin sortin puskapervoo
Minä oon kerran ottanut yhteyttä poliisiin kun oli yks tapaus joka oli epäilyttävä.
Mitään ei sattunut, mutta otin asioista selvää ja se epäilys tuli.
Tästä on jo 20 vuotta aikaa.
Poliisi sanoi ettei mitään voida tehdä.
Ensin pitää olla rikos ( ja mahdollinen uhri).
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:58"]
Minä oon kerran ottanut yhteyttä poliisiin kun oli yks tapaus joka oli epäilyttävä. Mitään ei sattunut, mutta otin asioista selvää ja se epäilys tuli. Tästä on jo 20 vuotta aikaa. Poliisi sanoi ettei mitään voida tehdä. Ensin pitää olla rikos ( ja mahdollinen uhri).
[/quote]
mut olettais että poliisit voi käydä ainakin vähän juttelemassa tämän miehen kanssa ja kysyä ehkä henkkareita ihan tarkitusluonteisesti? sitten jos jotain tapahtuu, tuo epäilyttävä käyttäytyminen kai riittää syyksi, että mieheltä otetaan näytteitä joita verrata todistusaineistoon. poliisin juttelu voi riittää jo sekin pelotteeksi, että mitään ei sitten loppujen lopuksi tapahdukaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:58"]
Minä oon kerran ottanut yhteyttä poliisiin kun oli yks tapaus joka oli epäilyttävä. Mitään ei sattunut, mutta otin asioista selvää ja se epäilys tuli. Tästä on jo 20 vuotta aikaa. Poliisi sanoi ettei mitään voida tehdä. Ensin pitää olla rikos ( ja mahdollinen uhri).
[/quote]
mut olettais että poliisit voi käydä ainakin vähän juttelemassa tämän miehen kanssa ja kysyä ehkä henkkareita ihan tarkitusluonteisesti? sitten jos jotain tapahtuu, tuo epäilyttävä käyttäytyminen kai riittää syyksi, että mieheltä otetaan näytteitä joita verrata todistusaineistoon. poliisin juttelu voi riittää jo sekin pelotteeksi, että mitään ei sitten loppujen lopuksi tapahdukaan.
[/quote]
Liian pitkälle menevää. Kyllä ihmisellä on oikeus seistä ulkona.
Ihan sama jos mää istun penkillä metsän laidassa.
Outoahan se on.
Mutta selkeästi haluaa olla pimennossa.
En eka kerralla sitä heti hoksannut pimeyden keskeltä..
ok no mitä ajattelit tehdä seuraavaksi ap? miettiä vain pääsi puhki vai toimia?
Täällä yksi Herttoniemiläinen joka on todennäköisesti laittanut merkille saman miehen.. Pelästyin itse sitä niin paljon, että kävelylenkki muuttui juoksuksi. Pimeässä seisoo niin, että ihmisen "ääriviivat" pystyy erottamaan. Melko karmivaa!
Kun teitä on nyt useita jotka tietää paikan, niin kootkaa joku porukka ja menkää kysymään siltä mieheltä että mitä se siellä seisoo. Sen jälkeen ei varmasti näy enää siellä seisomassa. Eli sovitte nyt jonkun kellonajan milloin kaikki kokoontuu ko. lenkkipolulle.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:50"]Heh, tuli heti mieleen yks jännärikirja. Siinä murhaaja tarkkaili murhattaviaan jotka valikoi huolella lenkkipolulta. Säännölliset, aktiivilenkkeilijät... yksitellen valitsi uhrin, seurasi pari kuukautta tarkkaan aikataulua/reittiä ja murhasi. Ja aina tarkkaili tietyltä paikalta hiukan piilossa polulta... klassista.
[/quote]
Kiitos en enää ikinä uskalla lenkille!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
Tervetuloa iCSI-fantasiapuistoon! Kun seisot illasta toiseen odottamassa puskassa, että ummetusta poteva dobermannisi saa ähellettyä torttunsa lenkkipolun varteen, saat kimppuusi av-mammojen toimesta koko forensic-tiimin, jos vaikka joskus mielesi tekusi samalla tumputtaa, ja siitä joku ahdistuisi. Eiköhän ruveta ottamaan jo synnärillä poikavauvoilta dna-näytteet, jos vaikka joskus tekevät jotain joskus. Tai otettaisiinko saman tien myös tytöiltä.
taian lopettaa telkun kattomisen:D mikä se äijä ny on???
näkyikö sitä eilen? onko jo nyt ilmestynyt?
Onko kukaan nähnyt? Ei juttua voi vain jättää kesken. Haluan tietää mihin tämä päättyy.
No nyt näin sen ja aika läheltä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 05:34"]Käykää ottamassa siltä suihin nii se voi mennä kotia ja te saatte rauhassa lenkkeillä. Näin tämäkin kriisi ratkaistaan ilman mitään draamaa.
[/quote]
Sen jälkeenhän se on siellä 24/7.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:45"]
tulin just lenkiltä ;( ja siis en oo ap enkä toi toinen joka sen näki.. en yleensä pelkää mitään turhia ja nauratti nää tarinat, menin tavallaan ettii koko ukkoo uteliaisuuttani. melkein jo luovuin toivosta kunnes kuulin pienen äänen ja katoin niin näky miehen ääriviivat siellä.
aattelin että ehkä se o vaan joku vitsi tai nukke tms. nii menin sit siihen ehkä 5 metrin päähän ja kysyin "onko täällä kilttejä lapsia :D" ihan vitsillä kun luulin et se on joku nukke, kun oli nii paikallaan..
oli ihan pirun hiljasta sen jälkeen ja tuli tosi karmee olo ja pelotti ja tuntu että oon kusessa ja vaarassa, ei oo ikinä tulllu sellasta tunnetta, jotenki karmi selkärankaa myöten. sit hiljaisuus rikkoutu kun möree ääni sanoo "eiiiIIIIII" niin että se loppu oli melkei huutoa!
LÄHIN juoksee helvetin kovaa karkuun ja perästä kuulu vaan töminää ja huohotusta, onneks pääsin valosalle tielle ja katoin taakse niin näky vaan kun se tyyppi juos toiseen suuntaan valon rajamailta.
hyi helvetti!!!
[/quote]
No sillä palo käämi, kun olit jo illan kolmassadas neljäskymmenes AV-mamma, joka tulee viiden metrin päähän kyttäämään "lenkillään". Siksi siltä pääsi se loppua kohti voimistuva "EIIII!"
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:25"]Mikä kaupunki / paikka? :o hyi kamala!
[/quote]
Helsinki, Herttoniemi.
[/quote]
No hyi helvetti. Mäkin lenkkeilen siellä. Voitko soittaa vaikka kytille ja kertoa koordinaatit, että käyvät kysymässä millä asialla se siellä vaanii. Kai se on pako kaasu taskussa lähteä juoksemaan. :/