Vanha suola
Tapailin erästä miestä lähes 10 vuotta sitten ja olin melko ihastunut. Silloin tuo mies kävi läpi eroa ja ajankohta parisuhteelle ei ollut paras mahdollinen. Homma jäikin silloin siihen ja tapasin lasteni isän melko pian tuon suhteen jälkeen. Ollaan erottu lasteni isän kanssa sittemmin. Olen tuota ennen lasteni isää tapailemaani miestä nähnyt muutaman kerran vuosien varrella yhteisten tuttujen illanvietoissa ja ollaan juteltukin. Kerran, kun käytiin lasteni isän kanssa eroprosessia läpi, tulin melkein pettäneeksi lasteni isää tuon miehen kanssa kun pitkästä aikaa kohtasimme.
Fyysinen vetovoima meidän kahden välillä on ollut aina suuri. Näin tuon miehen taas pari viikkoa sitten eräissä juhlissa ja aloimme juttelemaan. Sama kemia yhdisti meitä edelleen. Nyt tuo mies on (ilmeisesti melko huonossa) parisuhteessa mutta suutelimme silti silloin viikonloppuna. Oli ihanaa nähdä mies, joka halusi minua silloin, kun olin nuorempi ja kauniimpi, ja huomata, että hän haluaa minua edelleen. Tunne oli molemminpuolinen, mutta mitään vakavampaa ei tapahtunut.
Nyt mies haluaa tavata ja olemme sopineet näkevämme viikon päästä. Tapaaminen tapahtuu ns. epäromanttisissa merkeissä, kyse ei ole varsinaisista treffeistä. Luulen, että mies haluaa vain jutella kanssani joko tapahtuneesta viikonlopusta tai nykyisen parisuhteensa ongelmista. Tai vain päivittää kuulumisia.
Mitä luulette, mihin minun kannattaisi varautua? Onko miehellä haaveita tapailla minua? Mitähän tässä on odotettavissa... nyt tapaamisen lähestyessä on alkanut jopa hieman jännittämään.
Kommentit (10)
Haluaa todnäk seksiä jos on kerran huonossa suhteessa nyt. Ootko valmis toiseksi naiseksi?
Puhut selvästi minun miehestäni. Parisuhteemme ei ole huono. Päinvastoin.
En kyllä ole mihinkään sivusuhteeseen valmis, vaikka mies olisi kuinka huonossa suhteessa. Mutta minusta on ihanaa ja imartelevaa olla tekemisissä tuon miehen kanssa tällä hetkellä. Odotan innolla tapaamista. Kunpa osaisi vain yhtää valmistautua oikealla asenteella tapaamiseemme.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:35"]
[/quote]
Mistä näin päättelet, että kyse on sinun miehestäsi?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:35"]
[/quote]
Mistä näin päättelet, että kyse on sinun miehestäsi?
[/quote] Koska tiedän mieheni ihmissuhdehistorian, sen että tapasitte ja paljon sellaista mitä sinä et selvästi tiedä. Olemme suhteessa. Puhumme asioista.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:35"] Puhut selvästi minun miehestäni. Parisuhteemme ei ole huono. Päinvastoin. [/quote] Mistä näin päättelet, että kyse on sinun miehestäsi? [/quote] Koska tiedän mieheni ihmissuhdehistorian, sen että tapasitte ja paljon sellaista mitä sinä et selvästi tiedä. Olemme suhteessa. Puhumme asioista.
[/quote]
Hieno juttu, jos teillä menee mielestäsi hyvin.
Mieheni on sanonut, että aika ei koskaan ole suhteelle väärä jos sitä haluaa tarpeeksi. Kyse on motivaatiosta, mutta tekosyynä voi kohteliaisuudesta tarjota väärää aikaa ihmiselle, jonka kanssa on fyysinen kemia, mutta ei halua oikeaan suhteeseen. Jos olisit ollut merkittävä olisit ollut sitä jo vuosia sitten. Unohda jo haavekuvasi.
Onneksi minulla ei ole mitään harhakuvitelmia ja olen erittäin tyytyväinen elämääni ilman parisuhdettakin. Meillä on ollut kyseisen miehen kanssa kyllä aina myös syvä keskusteluyhteys kun olemme olleet tekemisissä. Miehen kaveripiirissä on vahva käsitys siitä, että nykyinen parisuhde ei toimi ja olen itsekin ollut kerran todistamassa tilannetta, jollaista keskustelevassa ja tasapainoisessa parisuhteessa ei missään olosuhteissa voisi päästä tapahtumaan. Ollaan tavallaan silloin kauan sitten jo luvattu, että ollaan toistemme tukena jos sellainen tilanne tulee eteen. Olen siis valmistautunut lähinnä kuuntelemaan ja olemaan tukena, jos mies sellaista tarvitsee.
Ap
Tollainen mies kuullostaa epäluotettavalta. Pidä varasi ap. Ehkä hän haluaa laastarin jos hän suunnittelee eroa nykyisestään?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:50"]Onneksi minulla ei ole mitään harhakuvitelmia ja olen erittäin tyytyväinen elämääni ilman parisuhdettakin. Meillä on ollut kyseisen miehen kanssa kyllä aina myös syvä keskusteluyhteys kun olemme olleet tekemisissä. Miehen kaveripiirissä on vahva käsitys siitä, että nykyinen parisuhde ei toimi ja olen itsekin ollut kerran todistamassa tilannetta, jollaista keskustelevassa ja tasapainoisessa parisuhteessa ei missään olosuhteissa voisi päästä tapahtumaan. Ollaan tavallaan silloin kauan sitten jo luvattu, että ollaan toistemme tukena jos sellainen tilanne tulee eteen. Olen siis valmistautunut lähinnä kuuntelemaan ja olemaan tukena, jos mies sellaista tarvitsee.
Ap
[/quote]
Kaikenlaista kuuntelemista. Kännistä pussailua ja toiveita siitä että vanha hoito paikkaisi eronneen naisen itsetuntoasi. Aika säälittävää.