Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä palkka olisi 2000-2500 €/kk ja olisi lyhyt koulutus tai sitä ei tarvitsisi ollenkaan?

Vierailija
16.03.2022 |

Haluaisin vain nopeasti vakitöihin ja tuohon palkkahaitariin olisin enemmän kuin tyytyväinen. Olen järkyttynyt miten monissa paikoissa palkat ovat alle 2000€/kk. Tietenkin se on parempi kuin olla työtön, mutta töihin olisi mukavampi mennä, kun palkka olisi edes tuo tasan 2000€/kk.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista ei ole oikeastaan olemassa. Varsinkaan jos pitäisi olla myös melko varma työllistyminen.

Siksi olenkin valinnut pysyä työttömänä. Menen töihin, jos sellaista sopivalla palkalla tarjotaan, mutta muussa tapauksessa jatkan työttömyyttäni tekemättä mitään työllistymiseni eteen.

Vierailija
62/68 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjaan kalatehtaalle?

Hyvä palkka eikä paljon tarvitse aivojaan vaivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskuppitestaaja Porvoossa

Vierailija
64/68 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen postinlajittelijana tuolla palkkahaarukalla, tosin vakitöitä ei enää irtoa ainakaan Helsingistä.

Vierailija
65/68 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja

3 vuotta lyhyt koulutus?

Vierailija
66/68 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijoista on huutava pula, brutto n.2500e kk lisineen.

Vierailija
67/68 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollon sihteeri

Vierailija
68/68 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintarvikealalla on aika hyvin töitä ja palkka on noin 3000e/kk, tosin useimmiten ainakin kaksivuorotyö tai yötyö (sopii siis myös iltavirkuille). Hygieniapassi tarvitaan, mutta sen saa helposti ihan yleissivistyksellä. Sen ovat suorittaneet monet heikosti suomea puhuvatkin. Työpaikkoja on esimerkiksi panimoissa, lihataloissa, karkkitehtaissa, meijereissä, leipomoissa.

Mulla oli kyllä elintarvikealalla palkka noin 10e/h... Tosin olin sesonkityöntekijä eli vain muutaman kuukauden ja aikaakin on kulunut tuosta 15 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi