Lue keskustelun säännöt.
Myyjän vastuu
16.03.2022 |
Osaisiko joku täällä auttaa minua? Tilasin eräästä kaupasta tuotteita rahdilla ja olin tuotteet maksanut. Tuotteet kuljetti joku firma, jolta yritys rahtipalvelun ostaa. Tarkastimme tuotteet ja kaksi tuotetta oli mennyt rikki (huomasin nämä eri päivinä). Tein reklamaation kauppaan ja pyysin hyvitystä. Ilmoittivat että voivat hyvittää yhden tuotteen ja toivoivat ettei enempää ole rikki. Eilen laitoin sähköpostitse kuvat toisesta rikkinäisestä tuotteesta. He eivät vastaa viesteihin eivätkä soittoihin/soittopyyntöön. Eikö myyjällä ole tässä tapauksessa vastuu tuosta kuljetuksesta ja heidän tulisi hyvittää tuotteet meille? Koska ostimme ehjiä, emme rikkinäisiä tuotteita.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up