Voileipäkakku on juntein ruoka ikinä
Vain suomessa tuollaista oksetusta pidetään herkkuna. 🤢
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en minäkään ole tajunnut mikä siitä herkun tekee.
Hyvä maku.
Viimeksi kun maistoin niin välissä oli jotain limaista kalaa, majoneesia, päällä vetistyneitä kurkkuviipaleita ja sitä majoneesia. Oli siinä muutakin mutta en nyt sanoisi että hyvä maku. Lähinnä ällötys tuosta jäi mieleen.
Odotan vielä vastausta mikä sitten ei ole junttia ruokaa. :)
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Sorry.
t. ulkosuomalainen
Hyvää voileipäkakku on! Monet kysyy teenkö seuraaviinkin juhliin sitä. Aina tekee kauppansa. Tokihan se on aika kallista tehdä mutta juhliin vain Hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä maku.
Viimeksi kun maistoin niin välissä oli jotain limaista kalaa, majoneesia, päällä vetistyneitä kurkkuviipaleita ja sitä majoneesia. Oli siinä muutakin mutta en nyt sanoisi että hyvä maku. Lähinnä ällötys tuosta jäi mieleen.
Ei kaikki versiot jostain hyvästä ruokalajista ole automaattisesti hyviä. Eikä kaikkien maku ruokien suhteen ole sama. Varmasti sinäkin tykkäät jostain, mistä minä en pidä.
Vierailija kirjoitti:
t. ulkosuomalainen
Miksi kerrot olevasi ulkosuomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä maku.
Maista väliin sellaista, jossa ei ole majoneesia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ulkosuomalainen
Juntti pätee asuvansa oikein ulkomailla XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ulkosuomalainen
Koska se on hienoa. Enkä enää edes muista, mitä "sorry" on suomeksi.
Se on kakku, ei ruoka senkin juntti!
on helppo nimetä juntein ruoka ja se on rapu jota huuhtellaan alas kirkkailla.
Mikähän on parempi, Joku kebab, siinä vasta junttia ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää voileipäkakku on! Monet kysyy teenkö seuraaviinkin juhliin sitä. Aina tekee kauppansa. Tokihan se on aika kallista tehdä mutta juhliin vain Hyvää!
Mikä siitä tekee kalliin?
Sushi on junteinta ikinä. Kylmää riisiä ja kalaa ja jotain levää hyi hlvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammoille jopa kebabbi on viiden tähden ruokaa.
On siinä yleensä reilusti kasviksia toisin kuin vaikka makkaraperunoissa tai hampurilaisessa.
Reilusti kasviksia? Ai siinä aneemisessa jäävuorisalaatti-kurkku-liian raaka tomaatti - lisukkeessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä tekee kalliin?
Tulee paljon ainesosia, joista esim. kala on aika hintavaa.
Ei se tietenkään ole kallis jos vertaa vaikka siihen mitä maksaisi ravintolaillalinen, mutta kalliimpaa kuin vaikka suolaisen piirakan valmistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä maku.
Maista väliin sellaista, jossa ei ole majoneesia.
Ei ole tullut sellaista vielä vastaan. Viimeksi olen voileipäkakkua syönyt n. 20 vuotta sitten ja silloin ainakin majoneesia tuntui olevan jokaisessa.
Ylppäreihin 4 voileipäkakkua, pari liha tai kalatäytteellä, pari vegetäytteellä. Juhlan päätähti itse toivoo. Onhan ne ihan v* tun hyviä. Tehdään joskus arkenakin, kun halutaan herkutella.