Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voileipäkakku on juntein ruoka ikinä

Vierailija
16.03.2022 |

Vain suomessa tuollaista oksetusta pidetään herkkuna. 🤢

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaani voileipäkakku vasta hyvää onkin. Väkiin guagamolea, paprikajugurttiseosta ja hummusta. Päälle vegaaninen tuorevuusto.

Väkiin...vuusto...Wegaaninen eiks niin.

Vierailija
122/128 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän isotöinen ja melko hinnakas, mutta hyvin tehtynä todella hyvää. Itsellä on yksi luottoresepti eikä niin isoa voileipäkakkua voi tehdä etteikö se loppuisi kesken.

Siksi tilaankin sen aina leipomosta synttäreilleni ja on erinomaisen suosittua tarjottuvaa makeiden kakkujen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KIITOS!! Vihdoin joku on samaa mieltä voileipäkakuista! 

Siis ällöttäviä tekeleitä kaikenkaikkiaan.

Eipä siinä mennyt kuin 20v että joku komppaa tätä inhoa ja ihmetystä että miksi?

Älä muuta sano. On ollut lukuisia puolikiusallisia tilanteita juhlissa, kun on ollut "pakko" ottaa voileipäkakkua ja sitten siirrellä sitä mössöä lusikalla lautasen reunalta toiselle ja serviettiin, kun ei ole saanut menemään alas.

Ja aivan varmasti kaikissa on ollut hyvät ja laadukkaat raaka-aineet, ei sen puoleen, mutta se vetinen mössöisyys ja epätietoisuus täytteistä etoo.

Sitten tekijä ei ole osannut tehdä voileipäkakkuja. Ne eivät saa olla mitään vetisiä mössöjä eikä myöskään mitään kuivaa leipää, vaan sopivasti kostutettuja. Täytteessä on yleensä majoneesia ja tuorejuustoa/sulatejuustoa, ja aina kannattaa kysyä, jos pitää jostain syystä tietää täytteestä.  Sä et vissiin ole toast skageninkaan ystävä. Samaa leipää ja samoja täytteitä usein siinäkin.

Vierailija
124/128 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan parhaita!

Vierailija
125/128 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaan junttia, suomalaiset tuntuvat rakastavan voileipäkakkua.

Vierailija
126/128 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä voileipäkakku on hyvää.

Vierailija
127/128 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, voileipäkakkuhan on ihan sairaan hyvää. Teen joskus itelleni ihan ilman mitään juhliakaan. Vegeversiona kylläkin kun olen kasvissyöjä. En välitä mitä muut ajattelee. Kylläpä alkoikin tehdä mieli voileipäkakkua!

Vierailija
128/128 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia on kirosana olla maalta (juntti)? Suuri osa meistä on täysin kaupungistuneita muttei aina hyvällä tavalla. Itse tekisi mieli syödä kaikkia herkkuja, mutta en jaksa itse tehdä tai saa aikaan kuten vaikka tuota voileipäkakkua. Jaksan kyllä perus kotiruokaa tehdä. Maallahan tehdään vaikka mitä ja minä vain jaksan koulussa ja lenkillä käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä