AMK yhteishaku kevät 2022
Yheishaku on alkanut tänään 16.3. Ja päättyy 30.3.
Mihin hakeuduitte? Ensikertalainen vai ei-ensikertalainen? Onko todistusvalinta kohdallasi mahdollinen, lukio vai amispohja?
Ja viimeisimpänä, jännittääkö?
Kommentit (182)
Tradenomiksi & restonomiksi hain ja koe päivää kauhulla odotan..
Tradenomiks varasijalla 6 😭 valintakoetta pukkaa 😥
Voi kun tulis tänään Metropolian tulokset!!!
Haaga-Heliasta oli tuloksia, oon varasijalla 20, Hamk:sta ei oo vielä tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Haaga-Heliasta oli tuloksia, oon varasijalla 20, Hamk:sta ei oo vielä tuloksia.
Juuri oli tullut Hamk:n tulokset, oon varasijalla 21 Hamk:iin.
Miten todennäköistä on päästä varasijalta 10 sisään ei-ensikertalaisena? Oon siis Vamkin energiatekniikan inssiksi tolla sijoituksella tässä todistusvalinnassa...
Hamkiin varasijalta mahiksia päästä ei ensikertalaisena..?🤔 liikkuukohan ne paljon
Vierailija kirjoitti:
Hamkiin varasijalta mahiksia päästä ei ensikertalaisena..?🤔 liikkuukohan ne paljon
Riippuu varmaan koulutusohjelmasta, onko paljon pyrkijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama juttu, eli vanhanmallinen reaali. VAMKiin siis varalla 13. Lappiin pääsin, mutta en ota vastaan. Laurean tuloksia ei ole vielä tullut. Lappeenrantaan puuttui 2 pistettä ja varasijalla 61!.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75 tarkoitti VAMKin verkko-opintoja tradenomiksi.
Minulla on alhaiset pisteet, koska olen kirjoittanut vanhanmallisen reaalin, josta saa 0 pistettä. Olen nyt ylemmälle hakutoiveelle varasijalla 15, mutta en oikein tiedä itsekään, onko se vaiko Vamk:n tradenomi mieluisampi vaihtoehto. Tässä sitä onkin odottamista, miten käy. :D
Eikö nykyään pääse automaattisesti siihen korkeimpaan hyväksyttyyn paikkaan? Eli jos sun toiveet olisi eka VAMK, Lappi, Laurea ja Lappeenranta, niin sulla ei ole enää vaihtoehtona Laurea ja Lappeenranta, koska olet päässyt Lappiin?
Minulle tuli Laurean Hyvinkäältä tulokset tänään. Olen saanut paikan!
yeah kirjoitti:
Minulle tuli Laurean Hyvinkäältä tulokset tänään. Olen saanut paikan!
Onnea!! Mihin pääsit?
Pääsin ainakin yhteen sisään, mutta joudun siitä ja mahdollisista muistakin kieltäytymään, kun ei ole varaa opiskella. Harmi.
Onko kellään tietoa Laurean (Tikkurila) sosionomin päiväopetuksen ensikertalaisen pisterajasta? Eikö niitä näe mistään, jos ei ole itse nyt hakenut?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa Laurean (Tikkurila) sosionomin päiväopetuksen ensikertalaisen pisterajasta? Eikö niitä näe mistään, jos ei ole itse nyt hakenut?
Ei näe vielä, mutta eihän niillä oikein mitään tässä kohtaa teekään. Raja laskee vielä, kun tulee uusia tuloksia, on pääsykokeet ja tulee yliopiston tulokset.
Mulla oli Lappi viimeisenä, joten no worries.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama juttu, eli vanhanmallinen reaali. VAMKiin siis varalla 13. Lappiin pääsin, mutta en ota vastaan. Laurean tuloksia ei ole vielä tullut. Lappeenrantaan puuttui 2 pistettä ja varasijalla 61!.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75 tarkoitti VAMKin verkko-opintoja tradenomiksi.
Minulla on alhaiset pisteet, koska olen kirjoittanut vanhanmallisen reaalin, josta saa 0 pistettä. Olen nyt ylemmälle hakutoiveelle varasijalla 15, mutta en oikein tiedä itsekään, onko se vaiko Vamk:n tradenomi mieluisampi vaihtoehto. Tässä sitä onkin odottamista, miten käy. :D
Eikö nykyään pääse automaattisesti siihen korkeimpaan hyväksyttyyn paikkaan? Eli jos sun toiveet olisi eka VAMK, Lappi, Laurea ja Lappeenranta, niin sulla ei ole enää vaihtoehtona Laurea ja Lappeenranta, koska olet päässyt Lappiin?
Metropolian tulokset tuli. varasijalla 2. ammattikoulun papereilla. Liikkuukohan nää paljon?
Onko tänään tullut mitään tuloksia lisää?