Oletko tyytyväinen rintojesi kokoon?
Itsellä c-kupit ja olen tyytyväinen. En tykkäisi introverttina että rinnat olisivat isot. Rintoihin kiinnittyvä huomio tuntuisi kiusalliselta. Mutta on kuitenkin sen verran kokoa että naiseksi tunnistaa.
Kommentit (114)
Kyllä. Ei purista eikä roiku eikä hankaa. Se on hyvä
Toivoisin, että olisivat isommat... Isorintainen kaveri saa aina baarissa huomion ja miehiä pörrää ympärillä.
N22
Koko on sopiva, ovat juuri sopusuhtaiset suhteessa muuhun vartaloon. Muoto ja ulkonäkö sitten taas...Liivit päällä ihan kivan näköiset, mutta ilman olen epävarma tisseistäni. Varsinkin isot nännipihat ovat aina vähän vaivanneet. (Plus näkyvät verisuonet, venymäarvet ja yksittäiset karvat, joita kasvaa välillä.)
On hetkiä jolloin olen ihan tyytyväinen, kun joku vaate istuu hyvin ja näyttää hyvältä. Usein kuitenkin toivon, että olisivat vähän isommat, vaikkei nämä mitkään rusinat olekaan. Mies tykkää, niin ainakin sanoo, se on kiva. Nyt kun vielä itse oppisi olemaan tyytyväinen, sehän se pääasia on.
Nyt pienennyksen jälkeen olen. Tosin arpien alle on muodostuneet kummalliset pykälät jotka ovat joskus kipeät kun eivät jousta.
Rintasyöpä.
Harva ymmärtää, kun sanon, että toivoisin, että ne olisivat pienemmät. Kiinteät onneksi ovat, liivikoko 75G. Muuten mahtuisi M koon vaatteet, mutta useimmiten rintojen kohdalta kinnaa. Näiden kanssa vaan on elettävä.
70F-G, vähän liian isot hookkaan 164cm vartaloon. Pitäisi yrittää jumpata takapuolta isommaksi, ettei olisi niin ”yläpainoinen”.
Muotoon kyllä, mutta koolta toivoisin hiukan enemmän symmetriaa, sillä omilla silmilläni huomaan rintojeni kokoeron helposti. Olisiko noissa ehkä puoli kuppia vai kuppi kokoeroa, ja mieheni väittää ettei hän huomaa eroa.
Käytän kokoa 60F, tai siis käyttäisin jos löytyisi istuvat liivit tuota kokoa. Kotikonttorilla saatan käyttää pelkkää liivitoppia, ja ihmisten ilmoilla kokoa 65E tai jopa 70D, josta ei ole mitään hyötyä tuen kannalta.
En. Rinnat kokoa 75J. Aivan naurettavan isot. Kaikkien yläosien ostaminen on yhtä helvettiä.
Kokoon olen tyytyväinen, tosin olisin vielä tyytyväisempi jos ne olisivat muodoltaan hieman pyöreämmät ja symmetrisemmät.
En ole ajatellut asiaa. Kuulun varmaan tässä asiassa vähemmistöön, sillä suurin osa naisista tuntuu miettivän ovatko rinnat hyvän kokoiset ja hyvännäköiset.
Itselleni on aina ollut aivan sama minkä kokoiset ovat. Ehkä jos olisivat niin isot että niistä olisi haittaa, olisin harmitellut.
Aika lailla joo. 85E nykyään. En haluaisi pienempiä enkä kyllä isompiakaan. Tämä on ihan hyvä koko siltä ja väliltä, sopivasti isohko. Ympärysmitta voisi kyllä olla vähän pienempi mutta sitähän tässä ei nyt kysytty.
Yhtä tyytyväinen, kuin sormieni lukumäärään.
Eli ihan käsittämätön seikka kriiseillä rintojen kokoa. Olenhan mä nuorempana ollut lauta, toisinaan näen itseni vieläkin sellaisena mutta painonnousun myötä on C-kupin rinnat. Se on kuitenkin se ja sama kun en lapsia aio hankkia.
Olen oikein tyytyväinen. Olen melko lyhyt ja pieni (157/54) ja rinnat on kokoa 70G. Vartaloni on X-tyyppinen; rintojen lisäksi on hoikka vyötärö ja kohtuullisen leveä lantio. Rinnat eivät ole kaikista kiinteimmät, mutta näyttävät mielestäni ihan hyvältä. Kyllä ne mielestäni ovat isot kroppaan nähden, mutta ei se niistä rumia tee.
Olen tyytyväinen kokoon (D-kuppi) mutta rakenne on löystynyt vähän liikaa viimeisen reilun vuoden aikana, koska sisäliikuntapaikkoja oli niin pitkään suljettuina vuosi sitten.
Olen 33 v ja tissini ovat aa-kuppia eli mitäs luulet? Miestä en ole saanut koskaan.
” ehkä juuri siksi, että lihakset eivät laiskistu, kun joudun pitämään ryhtiä itse.”
En oikein ymmärrä mitä tarkoitat tuossa? Eihän rinnoissa ole lihaksia?