Oletko tyytyväinen rintojesi kokoon?
Itsellä c-kupit ja olen tyytyväinen. En tykkäisi introverttina että rinnat olisivat isot. Rintoihin kiinnittyvä huomio tuntuisi kiusalliselta. Mutta on kuitenkin sen verran kokoa että naiseksi tunnistaa.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin tyytyväinen kokoon, mutta kiinteämmät saisivat olla.
Koko on muka 65L (mitä v tt ua??), mutta ei näytä kyllä isolta.
Tavallisen kokoiset löysähköt mammatissit, kyllä näistä itseni lisäksi miehet tykkää ja useampi kaveri on sanonut, että haluaisivat samanlaiset.Vaikka ovat löysät ja roikkuvat! Ja olen vieläpä nuori, ja nuo kaverit ja tykkäävät miehet olleet vielä nuorempia…
Lisään: laskin/katsoin myös toisesta koko-oppaasta, ja se antoi realistisemman koon eli 70G tai H.
Olen 175cm pitkä ja ryhdikäs, joten ei näytä isolta tai häiritse elämää ollenkaan, en useinkaan edes käytä liivejä. Liivit tuntuvat rasittavilta ja voivat aiheuttaa hartiasärkyä, kun taas ilman liivejä ei tunnu ikinä missään.
Liivit eivät aiheuta hartiasärkyjä, nyt miehet pois tästä ketjusta fantasioimasta
No itselleni on tullut nimenomaan liiveistä epämiellyttävää tunnetta hartiaseudulle, ilman liivejä taas ei ikinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joo. Mittaero rintojen alta/päältä on parisenkymmentä senttiä.
120cm ja 140cm?
Noin 78cm ja 100cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Jos olisi rahaa, kävisin pienennyttämässä.
Vielä kokoa hankalampaa on epäsymmetrisyys, mikä vaikeuttaa liivien ja muidenkin vaatteiden löytämistä, ja tuntuu että vääntää koko kroppaa vinoon.
Julkisen kautta saat pienennysleikkauksen.
Näissä kannattaa vaan miettiä tarkkaan esteettistä puolta, että häiritseekö rintojen koko oikeasti elämää niin paljon, että leikkaus on parempi vaihtoehto.
Tuttuni kävi pienennysleikkauksessa, ja ensinnäkin leikkauksesta tuli komplikaatioita ja toisekseen rinnat on leikattuna paljon rumemmat kuin ne ennen olivat. Ihan siis arvet on ja nännit oudot, muotokin outo.
Olisi kannattanut mieluummin laihduttaa ja vahvistaa selkää.
Ei pidä paikkaansa nuo väitteet, ainakin Helsingissä saa plastiikkakirurgin tekemänä.
Ystävälläni oli rintasyöpäleikkaus ja toinenkin rinta leikattiin esteettisistä syistä samaan kokoon, ja kirurgi oli plastiikkakirurgi.
Lopputulos oli upea! Kauniit rinnat kokoa C, arvet normaalit, ei muodostunut arpikudosta, nännit omat tai muodostetaan omasta kudoksesta ja nännipiha tatuoituna, jota ei erota aidosta, olen nähnyt ja oli todella aito lopputulos.
Harvoin Suomessa tulee leikkauksiin komplikaatioita, koska aina on antibioottilääkitys ja jos noudattaa tavanomaisia hoito-ohjeita.
Laihduttaminen rumentaa rinnat, koska se rasvakudos katoaa ja maan vetovoima tekee pahempaa tuhoa.
Olen. Nyt D80 on koko. Hyvänkokoiset isohkot kiinteät rinnat.
Olen tyytyväinen. Koko on 60G, eli kooltaan ei varsinaisesti liian isot, mutta suhteessa vartaloon on ison näköiset. Myös kiinteät vielä eikä roiku. Lähinnä tuo pieni ympärys aiheuttaa ongelmia löytää liivejä. Eikä urheiluliiveissäkään meinaa sopivia löytyä, ympärys vaatisi XS ja rinnat s-m. Ja istuvia paitoja on hankalampi löytää, kun vyötärökin kapea.
näin juuri videon. nainen oli puolittain tyytyväinen, toinen rinta oli pumpattu jalkapallon kokoiseksi ja toinen oli kuin rikkinäinen ilmapallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kokoa hankalampaa on epäsymmetrisyys, mikä vaikeuttaa liivien ja muidenkin vaatteiden löytämistä, ja tuntuu että vääntää koko kroppaa vinoon.
Näissä kannattaa vaan miettiä tarkkaan esteettistä puolta, että häiritseekö rintojen koko oikeasti elämää niin paljon, että leikkaus on parempi vaihtoehto.
Tuttuni kävi pienennysleikkauksessa, ja ensinnäkin leikkauksesta tuli komplikaatioita ja toisekseen rinnat on leikattuna paljon rumemmat kuin ne ennen olivat. Ihan siis arvet on ja nännit oudot, muotokin outo.
Ei pidä paikkaansa nuo väitteet, ainakin Helsingissä saa plastiikkakirurgin tekemänä.
Ystävälläni oli rintasyöpäleikkaus ja toinenkin rinta leikattiin esteettisistä syistä samaan kokoon, ja kirurgi oli plastiikkakirurgi.
Lopputulos oli upea! Kauniit rinnat kokoa C, arvet normaalit, ei muodostunut arpikudosta, nännit omat tai muodostetaan omasta kudoksesta ja nännipiha tatuoituna, jota ei erota aidosta, olen nähnyt ja oli todella aito lopputulos.
Harvoin Suomessa tulee leikkauksiin komplikaatioita, koska aina on antibioottilääkitys ja jos noudattaa tavanomaisia hoito-ohjeita.
Laihduttaminen rumentaa rinnat, koska se rasvakudos katoaa ja maan vetovoima tekee pahempaa tuhoa.
Sinun ystävälläsi meni noin, minun tutullani toisin.
Hyvä tiedostaa, ettei lopputulos ole välttämättä parempi. Tosin makukysymyksiähän nämä; leikkauskomplikaatiosta ja hankalasta paranemisesta huolimatta tuttavani tykkää enemmän näistä nykyisistä, leikatuista rinnoistaan kuin aiemmista suurista luomurinnoistaan.
Itse tietysti esitin kun hän niitä onnellisena esitteli, että hienot on, mutta mielessäni mietin, että pilalle meni.
Ennen lapsia vihasin rintojani, ne olivat isot ja rumat, nännitkin tosi oudot.
Nyt kolmen lapsen jälkeen rinnat eivät ole enää niin isot, nyt koko on sen 75G. Löysää nahkaa on ja tissit riippuvat jonkun verran mutta liivin kanssa oikein hyvän näköiset ja paljon kevyemmät kuin aikaisemmin. Imetysten myötä nännit muuttuivat tosi paljon ja ovat nyt paljon kauniimmat.
Kelpaavat oikein hyvin. Olen jotenkin sopusuhtaisemman näköinen. Rinnat toimittivat tarkoituksensa vauvoja ruokkiessani enemmän kuin hyvin, se on tärkeintä.
E-kuppi ja vähempikin riittäisi. Ovat vähän tiellä ja muutenkin turhanpäiväiset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se introverttiys tähän liittyy? Olen introvertti 75E. Voisivat olla vähän pienemmät, mutta ihan vain fyysisen mukavuuden ja pukeutumisen kannalta, ei luonteeni puolesta.
No ap:han selittää, millä tavalla hänen arvelee, että hänen tapauksessaan introverttiys liittyy asiaan. Lue siitä. Ja ei, se ei tarkoita, että sinun kohdallasi näillä asioilla tarvitsisi olla mitään tekemistä keskenään. Ihmiset ovat keskenään erilaisia ja kokevat asioita eri tavoin, myös introvertit.
Mun puolesta voi olla vähän pienemmät. Koko 70A/B.
Joo, en ylipäänsä pidä rinnoista, häiritsevät harrastuksissa ja rumat ulokkeet.
70F ja vaikkei nämä isot ole (tällä ympäryksellä kuppi olisi "perinteisen ajattelun" mukaan ehkä C?) niin pienemmät ois paremmat. Pienet on vähiten tiellä. Ja esteettisesti myös minusta paremmat. Mutta kyllä näitä vielä kestää.
Olen tyytyväinen. Kuppikoko A tai ehkä jopa vähemmän. En voisi enempää naiseksi itseäni tuntea 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se introverttiys tähän liittyy? Olen introvertti 75E. Voisivat olla vähän pienemmät, mutta ihan vain fyysisen mukavuuden ja pukeutumisen kannalta, ei luonteeni puolesta.
No ap:han selittää, millä tavalla hänen arvelee, että hänen tapauksessaan introverttiys liittyy asiaan. Lue siitä. Ja ei, se ei tarkoita, että sinun kohdallasi näillä asioilla tarvitsisi olla mitään tekemistä keskenään. Ihmiset ovat keskenään erilaisia ja kokevat asioita eri tavoin, myös introvertit.
Tässä siis väitetään, että ekstrovertteja, toisin kuin introvertteja, ei haittaa, kun rintoihin kiinnitetään huomiota? Eihän tuossa ole yhtään mitään järkeä. Ei kai nyt se, että ei tarvitse paljon omaa aikaa latautumiseen, tarkoita, että tykkää, kun randomit kyttää tissejä.
Vierailija kirjoitti:
70F ja vaikkei nämä isot ole (tällä ympäryksellä kuppi olisi "perinteisen ajattelun" mukaan ehkä C?) niin pienemmät ois paremmat. Pienet on vähiten tiellä. Ja esteettisesti myös minusta paremmat. Mutta kyllä näitä vielä kestää.
Vartalonmalli myös vaikuttaa tuohon, että minkä kokoiset on esteettisesti parhaat.
Itselläni on pitkähkö, ryhdikäs X-mallinen vartalo, joten isohkot rinnat näyttää parhaalta ja pienet näyttäisi vähän hassulta. Myöskään liian isoja en halua. Nää aavistuksen isot on just hyvän kokoiset vartalooni nähden.
Poikamallin vartalossa eli hoikassa, suorassa H-vartalossa isot rinnat taas näyttävät hassuilta, ja pienet sopii parhaiten.
Mulla on aivan ihanat, pyöreät ja symmetriset C-kupin rinnat, vaikka olen muuten pieni ja siro. Ovat terhakat vielä 40-vuotiaana ilman liivejä - ehkä juuri siksi, että lihakset eivät laiskistu, kun joudun pitämään ryhtiä itse.
Jossain naistenlehdessä oli äsken iso kuva-artikkeli rinnoista. Olin vähän yllättynyt, että siellä ei ollut yksiäkään niin nättejä kuin minulla. Sitä juttua katsellessa tajusin, että tämä on niitä harvoja kehojuttuja, joissa mulla on käynyt tuuri.
Olen. Tasainen A-kuppi, olin sitten hoikka tai lihava. Ihan sama miltä näyttävät, mutta pienet on kätevät 👍
Olen. Ja etenkin siihen, että syöpä ei ole uusinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä rumenna. Mulla oli ihan liian isot tissit kokooni nähden ja oli ylipainoakin 15 kg. Laihduin, sain timmit C-kupit. Tämän jälkeen tuli lihottua ja laihduttua samat 15 kg pari kertaa kunnes opin hyvät elämäntavat. Rinnat kestivät koko rumban ja ovat edelleen kiinteät C:t. Se oli kyllä erikoista, että myöhemmillä lihomisilla painoa ei enää kertynyt rintoihin.
eli rinnat on kuin 10 vuotiaan ja naama 60 vuotiaan. näytät siis keskimäärin 35 vuotiaalta