Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen rintojesi kokoon?

Vierailija
15.03.2022 |

Itsellä c-kupit ja olen tyytyväinen. En tykkäisi introverttina että rinnat olisivat isot. Rintoihin kiinnittyvä huomio tuntuisi kiusalliselta. Mutta on kuitenkin sen verran kokoa että naiseksi tunnistaa.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, haluan takaisin aiemmat A-kokoiseni. Olen lihonut ja rinnat nyt D-kokoa, epämiellyttävää.

Vierailija
42/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, 75G, nyt sentään rintasyöpäleikkauksen jälkeen saman kokoiset, kun aikaisemmin toinen oli reilusti isompi. Olisi pitänyt pyytää poistamaan rinnat kokonaan. Kai sen vieläkin voisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, A-kuppi taitaa olla. Ei tarvitse rintaliivejä ja nuorentavat paljon enemmän kuin mitkään vippaskonstit.

Vierailija
44/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin tyytyväinen kokoon, mutta kiinteämmät saisivat olla.

Koko on muka 65L (mitä v tt ua??), mutta ei näytä kyllä isolta.

Tavallisen kokoiset löysähköt mammatissit, kyllä näistä itseni lisäksi miehet tykkää ja useampi kaveri on sanonut, että haluaisivat samanlaiset.

Vaikka ovat löysät ja roikkuvat! Ja olen vieläpä nuori, ja nuo kaverit ja tykkäävät miehet olleet vielä nuorempia…

Vierailija
45/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos olisi rahaa, kävisin pienennyttämässä.

Vielä kokoa hankalampaa on epäsymmetrisyys, mikä vaikeuttaa liivien ja muidenkin vaatteiden löytämistä, ja tuntuu että vääntää koko kroppaa vinoon. 

Vierailija
46/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen älykkyytesi osamäärään?

Vierailija
47/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen a-kokoisiini. En ole isokokoinen muutenkaan, joten sopivat hyvin kroppaani.

Sama täällä. Olen hoikka ja melko lyhyt, joten pienet rinnat ovat minulle kauniit. Juostessa riittää tukeva toppi, en tarvitse niitä panssareita, joita monen on pakko käyttää. Vaatteet istuu kauniisti. Ei tarvitse pukeutua säkkeihin.

Vierailija
48/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkään nyt. Kävin hiljattain rintojen pienennysleikkauksessa. Ennen olin 65H ja nyt 75B. Nuo arvet hieman häiritsevät välillä, mutta toisaalta kenelläpä ei olisi arpia.

Olo on mukavan kevyt ja selkä ei ole kipeä.

Vierailija
49/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen oluenjuonnilla kasvattamiini miestisseihin.

Herra nro 47

Vierailija
50/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat läskipussit ne vain ovat. Oli koko A tai D.

Vierailija
51/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä apn kanssa. Olin kokoa 80 DD tai F ja ympärys noin 100 cm, ja mielestäni vaikutelma oli epäsuhtainen ja pukeutuminen vaikeaa koska vaikka ns pienentävät liivit vetävät rintoja kainaloihin päin toisin kuin balconette tai push-up mallit, koin että rinnat olivat se ensimmäinen asia joka minusta näkyi, vaikka pukeuduin peittävästi ja kaula-aukko oli pieni.

Pienennytin rintani ja nautin kun en kotioloissa tai muutenkaan tarvitse rintaliivejä, voin käyttää avoselkäsiä vaatteita, ja siitä huolimatta käyttämällä topattuja push-up liivejä saan kurveja sen verran kuin haluan.

Voin hyppiä, nukkua vatsalla hyvin jne

Kokoni on nyt 80 B tai C ja olen todella tyytyväinen, vaatteet istuvat.

Rinnat ovat KORKEALLA nyt, sillä iso kuppikoko on vaikea saada korkealle ja rinnat vaikuttavat suuren koon vuoksi alapainotteisilta.

Suosittelen kaikille runsaasta povesta kärsivälle naiselle.

Vierailija
52/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 85 E, ja olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen. Nuorempana en ollut, kun rinnat töröttivät aina esillä, ja esim. juokseminen oli mahdotonta, myös sporttiliivien kanssa. Lisäksi liivit oli oltava koko ajan päällä (paitsi öisin), muuten rinnat painoivat liikaa ja tuntuivat todella epämukavilta. Ostin aina minimizer-liivejä, joka litisti rinnat paremmin hallittaviksi, ja paidat istuivat paremmin. Liivit olivat kalliita, mutta välttämättömiä.

Iän myötä rintakudos on löystynyt, ja rinnat näyttävät nyt pienemmiltä. Nyt ei tarvitse kotona käyttää enää liivejäkään, jos ei huvita. Rinnat roikkuvat, mutta ei haittaa. Vanhana ne ovat varmaan sitten sellaiset rukkaset, mutta ihan sama. Ihmettelen naisia, jotka haluavat lisää täytettä rintoihinsa. Pienet rinnat ovat kauniit, ja vaatteetkin istuvat paremmin.

Vierailija
53/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kokoa hankalampaa on epäsymmetrisyys, mikä vaikeuttaa liivien ja muidenkin vaatteiden löytämistä, ja tuntuu että vääntää koko kroppaa vinoon. 

Julkisen kautta saat pienennysleikkauksen. 

Vierailija
54/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen kokoiset löysähköt mammatissit, kyllä näistä itseni lisäksi miehet tykkää ja useampi kaveri on sanonut, että haluaisivat samanlaiset.

Vaikka ovat löysät ja roikkuvat! Ja olen vieläpä nuori, ja nuo kaverit ja tykkäävät miehet olleet vielä nuorempia…

Lisään: laskin/katsoin myös toisesta koko-oppaasta, ja se antoi realistisemman koon eli 70G tai H.

Olen 175cm pitkä ja ryhdikäs, joten ei näytä isolta tai häiritse elämää ollenkaan, en useinkaan edes käytä liivejä. Liivit tuntuvat rasittavilta ja voivat aiheuttaa hartiasärkyä, kun taas ilman liivejä ei tunnu ikinä missään.

Vierailija
55/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Kunpa minulla olisi isommat tissit. Kunpa minulla olisi kaikin puolin isompi paksumpi lihaksikkaampi miehekkäämpi vahvempi vartalo. Toisaalta, esimerkiksi käsivarsien paksuuntuminen taitaisi olla ainakin ensialkuun vähän tärkeämpää kuin tissien kasvaminen.

t. Mies

Vierailija
56/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisen kautta saat pienennysleikkauksen. 

Näissä kannattaa vaan miettiä tarkkaan esteettistä puolta, että häiritseekö rintojen koko oikeasti elämää niin paljon, että leikkaus on parempi vaihtoehto.

Tuttuni kävi pienennysleikkauksessa, ja ensinnäkin leikkauksesta tuli komplikaatioita ja toisekseen rinnat on leikattuna paljon rumemmat kuin ne ennen olivat. Ihan siis arvet on ja nännit oudot, muotokin outo.

Olisi kannattanut mieluummin laihduttaa ja vahvistaa selkää. 

Vierailija
57/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joo. Mittaero rintojen alta/päältä on parisenkymmentä senttiä.

120cm ja 140cm?

Vierailija
58/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kuppi ja kyllä olen tyytyväinen rintoihini, miksi en olisi? Terveet ja kivan muotoiset.

Vierailija
59/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te aikuisia, jotka tällaistakin pohditte? Ei vois vähempää kiinnostaa omat tissit, kun ei ole häiritsevän isot. Sit saattaisi kiinnostaa, jos olisivat inhottavat pomppivat pallot.

Vierailija
60/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään: laskin/katsoin myös toisesta koko-oppaasta, ja se antoi realistisemman koon eli 70G tai H.

Olen 175cm pitkä ja ryhdikäs, joten ei näytä isolta tai häiritse elämää ollenkaan, en useinkaan edes käytä liivejä. Liivit tuntuvat rasittavilta ja voivat aiheuttaa hartiasärkyä, kun taas ilman liivejä ei tunnu ikinä missään.

Liivit eivät aiheuta hartiasärkyjä, nyt miehet pois tästä ketjusta fantasioimasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi