Oletko tyytyväinen rintojesi kokoon?
Itsellä c-kupit ja olen tyytyväinen. En tykkäisi introverttina että rinnat olisivat isot. Rintoihin kiinnittyvä huomio tuntuisi kiusalliselta. Mutta on kuitenkin sen verran kokoa että naiseksi tunnistaa.
Kommentit (114)
Nuorena olin hermona rintojen koosta. Nyt enää siitä, onko ne terveet. Sen takia ois kiva, että oisivat pienet, koska olis helpompi tutkia ne itse.
Jos mun rintojen koko on jollekulle miehelle ongelma, se ei ole minun ongelmani.
Niin turha aihe. Joo, piti tulla sanomaan. Ei, se ei helpottanut.
Olen tyytyväinen rintojeni kokoon. Ovat riittäneet minulle ja myös miehellini, yhdessä on elämäntaivalta takana lähes 26 vuotta.
Enkä totisesti ole mikään suuri rintainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Ihanat rinnat
Ketunnokat vai ydinkärjet…
Ihan hyvän kokoiset kellukkeet on
m46
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tässä taas miehet avautuvat, mistä tykkäävät? Ei ketään kiinnosta. Lukekaapa nyt vielä tuo keskustelun aihe. Voitte perustaa varmaan ihan oman ketjun otsikolla millaisista tisseistä miehet tykkää.
Tää muakin huvitti. Miks miehet olettaa aina että naiset odottaa heidän hyväksyntäänsä?
Liian isot ovat. B-kuppi korkeintaan riittäisi. Olen aina inhonnut rintojani. Laihtuminen ei myöskään niitä pienennä. Kun laihdun niin mahasta ja kasvoista kyllä lähtee läskiä.
Nyt olen. Sitten jos joskus imetän voin ollakin toista mieltä.
Olen tyytyväinen, mutta huolisin myös 2 kuppia pienemmät. Tissini on 70F/75E. Paitakoko kummiski 36. Mulla ei tissit kauheesti pienene, vaikka paino putois. Pitäs lähtee 10 kiloo kovasti urheilemalla ja kevyesti syömällä, että pääsisin C-kuppiin ja olen jo valmiiks hoikka. Tohon laihdutustouhuun en enää rupee, koska aikoinaan se aiheutti ahmimiskohtauksia, vilusuutta ja jatkuvaa nälän näkemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tässä taas miehet avautuvat, mistä tykkäävät? Ei ketään kiinnosta. Lukekaapa nyt vielä tuo keskustelun aihe. Voitte perustaa varmaan ihan oman ketjun otsikolla millaisista tisseistä miehet tykkää.
Tää muakin huvitti. Miks miehet olettaa aina että naiset odottaa heidän hyväksyntäänsä?
Ihan samasta syystä kuin naisetkin olettavat miesten odottavan naisten hyväksyntää.
Olen tyytyväinen ja kyllä mieskin tuntuu tykkäävän.
En ole. Liian isot. Harkitsen pienennysleikkausta. Loppuisi sitten urpojen kommentit, liian kalliiden liivien ostaminen, krooniset niska-hartia kivut,voisi juosta ja hyppiä, ostaa pienempiä paitoja.. ihana ajatus. Kadehdin sopusuhtaisten rintojen omistajia.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Liian isot. Harkitsen pienennysleikkausta. Loppuisi sitten urpojen kommentit, liian kalliiden liivien ostaminen, krooniset niska-hartia kivut,voisi juosta ja hyppiä, ostaa pienempiä paitoja.. ihana ajatus. Kadehdin sopusuhtaisten rintojen omistajia.
Sama. 70G ja ovat liian suuret. Mutta koska ovat myös ihan kauniit, niin en uskalla hakeutua leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Liian isot ovat. B-kuppi korkeintaan riittäisi. Olen aina inhonnut rintojani. Laihtuminen ei myöskään niitä pienennä. Kun laihdun niin mahasta ja kasvoista kyllä lähtee läskiä.
Oikeastaan voisin varmaankin olla kokonaan ilman rintoja. Isoista rinnoista on vain haittaa, enkä todellakaan halua mitään huomiota. Löysiä, peittäviä ja yksinkertaisia miesten paitoja joudun käyttämään.
En. Haluaisin E70 takaisin. Nyt G75.