Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen rintojesi kokoon?

Vierailija
15.03.2022 |

Itsellä c-kupit ja olen tyytyväinen. En tykkäisi introverttina että rinnat olisivat isot. Rintoihin kiinnittyvä huomio tuntuisi kiusalliselta. Mutta on kuitenkin sen verran kokoa että naiseksi tunnistaa.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä tässä taas miehet avautuvat, mistä tykkäävät? Ei ketään kiinnosta. Lukekaapa nyt vielä tuo keskustelun aihe. Voitte perustaa varmaan ihan oman ketjun otsikolla millaisista tisseistä miehet tykkää.

Vierailija
22/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin hermona rintojen koosta. Nyt enää siitä, onko ne terveet. Sen takia ois kiva, että oisivat pienet, koska olis helpompi tutkia ne itse.

Jos mun rintojen koko on jollekulle miehelle ongelma, se ei ole minun ongelmani. 

Niin turha aihe. Joo, piti tulla sanomaan. Ei, se ei helpottanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen rintojeni kokoon.  Ovat riittäneet minulle ja myös miehellini, yhdessä on elämäntaivalta takana lähes 26 vuotta.

Enkä totisesti ole mikään suuri rintainen nainen.

Vierailija
24/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Ihanat rinnat

Vierailija
25/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70D. Tyytyväinen.

Vierailija
26/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

- mies.

Vierailija
27/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen.

Vierailija
28/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Ihanat rinnat

Ketunnokat vai ydinkärjet…

Vierailija
29/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän kokoiset kellukkeet on

m46

Vierailija
30/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä tässä taas miehet avautuvat, mistä tykkäävät? Ei ketään kiinnosta. Lukekaapa nyt vielä tuo keskustelun aihe. Voitte perustaa varmaan ihan oman ketjun otsikolla millaisista tisseistä miehet tykkää.

Tää muakin huvitti. Miks miehet olettaa aina että naiset odottaa heidän hyväksyntäänsä?

Vierailija
31/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot ovat. B-kuppi korkeintaan riittäisi. Olen aina inhonnut rintojani. Laihtuminen ei myöskään niitä pienennä. Kun laihdun niin mahasta ja kasvoista kyllä lähtee läskiä.

Vierailija
32/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen. Sitten jos joskus imetän voin ollakin toista mieltä.

Vierailija
33/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, mutta huolisin myös 2 kuppia pienemmät. Tissini on 70F/75E. Paitakoko kummiski 36. Mulla ei tissit kauheesti pienene, vaikka paino putois. Pitäs lähtee 10 kiloo kovasti urheilemalla ja kevyesti syömällä, että pääsisin C-kuppiin ja olen jo valmiiks hoikka. Tohon laihdutustouhuun en enää rupee, koska aikoinaan se aiheutti ahmimiskohtauksia, vilusuutta ja jatkuvaa nälän näkemistä.

Vierailija
34/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää muakin huvitti. Miks miehet olettaa aina että naiset odottaa heidän hyväksyntäänsä?

Ihan samasta syystä kuin naisetkin olettavat miesten odottavan naisten hyväksyntää.

Vierailija
35/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ja kyllä mieskin tuntuu tykkäävän.

Vierailija
36/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Liian isot. Harkitsen pienennysleikkausta. Loppuisi sitten urpojen kommentit, liian kalliiden liivien ostaminen, krooniset niska-hartia kivut,voisi juosta ja hyppiä, ostaa pienempiä paitoja.. ihana ajatus. Kadehdin sopusuhtaisten rintojen omistajia.

Vierailija
37/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Liian isot. Harkitsen pienennysleikkausta. Loppuisi sitten urpojen kommentit, liian kalliiden liivien ostaminen, krooniset niska-hartia kivut,voisi juosta ja hyppiä, ostaa pienempiä paitoja.. ihana ajatus. Kadehdin sopusuhtaisten rintojen omistajia.

Sama. 70G ja ovat liian suuret. Mutta koska ovat myös ihan kauniit, niin en uskalla hakeutua leikkaukseen.

Vierailija
38/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

B kuppi. Olen tyytyväinen.

Vierailija
39/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian isot ovat. B-kuppi korkeintaan riittäisi. Olen aina inhonnut rintojani. Laihtuminen ei myöskään niitä pienennä. Kun laihdun niin mahasta ja kasvoista kyllä lähtee läskiä.

Oikeastaan voisin varmaankin olla kokonaan ilman rintoja. Isoista rinnoista on vain haittaa, enkä todellakaan halua mitään huomiota. Löysiä, peittäviä ja yksinkertaisia miesten paitoja joudun käyttämään.

Vierailija
40/114 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluaisin E70 takaisin. Nyt G75.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän