Mikä on mielestäsi paras mahdollinen miehen pituus?
Kommentit (96)
10-20 cm pidempi kuin minä
Ja ainahan pitkä mies kiinnittää huomion erilailla kuin lyhyet huonoitsetuntoiset tapit.
kunhan on edes pari senttiä pidempi kuin minä niin kelpaa
Mieheni pituus eli 183 cm <3 Itse olen 165 cm
Mahdollisimman pitkä vaikka 210 cm :D oon iteki suht pitkä naiseksi
Mietin tätä kun jääkiekkojunnuissakin aletaan katsomaan pois niitä, jotka lyhyitä ja vanhemmat lyhyitä myös.
Järkevä lyhyt vanhempi ei vie lastaan jääkiekkoharrastukseen.
Näin on kuultu ja nähty ja lyhyille kuittaillaan kiekkopiireissä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:04"]
10-20 cm pidempi kuin minä
Ja ainahan pitkä mies kiinnittää huomion erilailla kuin lyhyet huonoitsetuntoiset tapit.
[/quote]
Itseäni kiinnostaa eniten ihmiset, jotka on joutuneet elämässä tekemään töitä kasvaakseen henkisesti. Eli ihannemieheni olisi lyhyt mutta sen kanssa täysin sinut.
Sellainen 165-175 cm on paras. En pidä kovin pitkistä miehistä.
Alle 180cm miehet ei mielestäni ole miehiä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:04"]10-20 cm pidempi kuin minä
[/quote]
Mä tiedän myös parimetrisiä huonolla omallatunnolla varustettuja tyyppejä. Ja ne vasta huomion kiinnittääkin. Selkä köyryssä huppari naamalla hiippailee seinän vieruksia pitkin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:07"]
Mietin tätä kun jääkiekkojunnuissakin aletaan katsomaan pois niitä, jotka lyhyitä ja vanhemmat lyhyitä myös. Järkevä lyhyt vanhempi ei vie lastaan jääkiekkoharrastukseen. Näin on kuultu ja nähty ja lyhyille kuittaillaan kiekkopiireissä.
[/quote]
Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Lyhyt pelaaja voi olla hyvä, mutta toki kontaktilajissa on eduksi, ettei ole erityisen pienikokoinen. Jos jostain ei ole pelaajaksi, tällainen kyllä karsiutuu ihan luonnostaan jossain vaiheessa, oli minkäkokoinen hyvänsä. Siitä lyhyestäkin voi sitten jossain vaiheessa kasvaa pitkäkin. Itselläni vanhemmat, molemmat jotain 160-165-senttisiä ja itse n.180.
Pitkät on vähänku joku upea koriste-esine :D
Mietin tätä kun jääkiekkojunnuissakin aletaan katsomaan pois niitä, jotka lyhyitä ja vanhemmat lyhyitä myös. Järkevä lyhyt vanhempi ei vie lastaan jääkiekkoharrastukseen. Näin on kuultu ja nähty ja lyhyille kuittaillaan kiekkopiireissä.
[/quote]
Mitä ihmettä nyt, Mikael Granlund 178 cm ja silti erittäin tasokas kansainvälisen tason jääkiekkoilija. Eihän tosin 179 cm mieheksi mikään lyhyt varsinaisesti ole.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:12"]
Alle 180cm miehet ei mielestäni ole miehiä ollenkaan.
[/quote]
Nyt sitten kunnon tappelu päälle. Vastakommenttina tietenkin, ettei yli 180-senttiset naiset ole naisia ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:14"]
[/quote]
Mitä ihmettä nyt, Mikael Granlund 178 cm ja silti erittäin tasokas kansainvälisen tason jääkiekkoilija. Eihän tosin 179 cm mieheksi mikään lyhyt varsinaisesti ole.
[/quote]
Ja Saku Koivu 177 cm.
196 cm