Mikä on mielestäsi paras mahdollinen miehen pituus?
Kommentit (96)
Tykkään n. 10cm ja siitä ylöspäin pidemmistä kuin minä itse, eli n. 183 ja ylöspäin. Päätä pidempi mieheni on juuri täydellisen pituinen, voin käyttää korkkareitakin olematta pidempi. En toki kumppania hakiessa katso pituutta, ellei ole minua lyhyempi. Tai no, parin itseäni n. 3 cm lyhyempien kanssa olen seurustellut.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:02"]178-185cm about. Siten on selkeästi pidempi kuin minä muttei hujoppi, eihän niitä edes ylety halaamaan kunnolla :)
[/quote]
Kyllä ylettyy ja oih minkälaisen halauksen niiden pitkillä ja isoilla käsillä saakaan aikaan. <3
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:40"]Onko kukaan muu muuten huomannut, että mitä lihavampi nainen, sitä enemmän hän tykkää pitkistä miehistä? Varmaan johtuu siitä, että tälläinen iso nainen haluaa sitten edes jonkun miehen rinnalla tuntea olonsa "pieneksi", vaikka olisikin sitten ylipitkä neljäkymppisenä selkävaivoista kärsivä hongankolistaja-mies.
Sirot ja hoikat naiset harvemmin välittävät miehen pituudesta.
M23
[/quote]
Mikäs hukkapätkä se siellä pahoitti mielensä? T: hoikka ja siro nainen jolla 190cm mies.
175. Oon itse 172 ja seksissä about saman pitunen mies on paras. Kropat synkkaa hyvin yhten =)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:40"]
Onko kukaan muu muuten huomannut, että mitä lihavampi nainen, sitä enemmän hän tykkää pitkistä miehistä? Varmaan johtuu siitä, että tälläinen iso nainen haluaa sitten edes jonkun miehen rinnalla tuntea olonsa "pieneksi", vaikka olisikin sitten ylipitkä neljäkymppisenä selkävaivoista kärsivä hongankolistaja-mies.
M23
[/quote]
Yleensäkin, jos on itse hyvännäköinen, ei tarvitse päteä sillä, että on saanut iskettyä hyvännäköisen kumppanin.
[/quote]
No jaa-a. Mä olen lihava nainen ja oon aina pitänyt itseni mittaisista miehistä. Eikä mun tarvitse päteä sillä, että mieheni ois hyvän näkönen.
Oma mies on 173 cm pitkä ja juuri sopivan pituinen. Olen seurustellut myös 165 senttisen ja yli 190 senttisen kanssa eikä se pituus ole ratkaiseva tekijä todellakaan. Veljeni on 168 cm pitkä ja naisia pyörii ympärillä tungokseksi asti. Onkin ihastuttava ja hauska luonteltaan ja omaa erittäin hyvät käytöstavat.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:27"]175. Oon itse 172 ja seksissä about saman pitunen mies on paras. Kropat synkkaa hyvin yhten =)
[/quote]
Just näin. En halua liian pitkää.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:07"]Mietin tätä kun jääkiekkojunnuissakin aletaan katsomaan pois niitä, jotka lyhyitä ja vanhemmat lyhyitä myös.
Järkevä lyhyt vanhempi ei vie lastaan jääkiekkoharrastukseen.
Näin on kuultu ja nähty ja lyhyille kuittaillaan kiekkopiireissä.
[/quote]
Saku Koivu on 177 cm ja maailman parhaita lätkääjiä.
[/quote]
Lopetti jo peliuransa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:27"]175. Oon itse 172 ja seksissä about saman pitunen mies on paras. Kropat synkkaa hyvin yhten =) [/quote] Just näin. En halua liian pitkää.
[/quote]
Jep. Ja itseasiassa sen mitä miehiin oon tutustunut niin samasta syystä osa etsii itsensä pituisia naisia. Monesti esimerkiks juuri se, että on helppo panna myös seisaaltaan on yks plussa miehille.
186cm, mutta oikeasti ei ole väliä. Oma mies 178cm
Kaksimetriset ovat kiinnostavimpia, mutta lyhyemmätkin passaavat mainiosti. Äitini on opettanut, että lyhyemmät miehet ovat joutuneet kasvattamaan jotain muutakin kuin pituutensa. :D
Olen itse 160 senttinen pätkä ja kyllä sellainen n. 170cm on aika optimi pituus jotta ylettyy pussailemaan. Yli 180cm kanssa teki jo hankalaa. Itsetuntoni ei ole kiinni miehen pituudesta ja toivottavasti ei ole miehenkään jos sattuu olemaan lyhyenpuoleinen mieheksi. Lyhyet miehet on söpöjä ja sellaisen olen saanut napattua itselleni<3 :)
Ainakin vähintään 190 cm. Ideaali olisi jotakin 190-195 cm väliltä. Olen itsekin 178 cm ja mies 192 cm. :) Aikoinaanhan oli tutkimus että naiset suosivat keskimäärin 21 senttiä pidempää kumppania, miehelle riitti se, että nainen oli 8 senttiä lyhyempi. :D Muistan tuon hyvin kun otsikointi uutisessa oli "Naista tyydyttää eniten 21 cm"... :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:10"]
Sellainen 165-175 cm on paras. En pidä kovin pitkistä miehistä.
[/quote]
Haarukka tässä päässä on toisenlainen kuin pidemmissä. 165-senttinen on todella lyhyt, mutta 175-senttinen normaali.
Jos mies on kaksimetrinen, niin mitään lisäarvoa ei tuo siihen kymmenen senttiä lisää. Kaksimetrinen on muutenkin liian pitkä. Herättää huomiota kuten kääpiö.
Sanoisin, että miehellä on miehekäs olo ilman mitään lisäpaineita kumpaankaan suuntaan siinä 185-senttisenä.
[/quote][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:10"]
Sellainen 165-175 cm on paras. En pidä kovin pitkistä miehistä.
[/quote]
Haarukka tässä päässä on toisenlainen kuin pidemmissä. 165-senttinen on todella lyhyt, mutta 175-senttinen normaali.
Jos mies on kaksimetrinen, niin mitään lisäarvoa ei tuo siihen kymmenen senttiä lisää. Kaksimetrinen on muutenkin liian pitkä. Herättää huomiota kuten kääpiö.
Sanoisin, että miehellä on miehekäs olo ilman mitään lisäpaineita kumpaankaan suuntaan siinä 185-senttisenä.
[/quote]
Ei liity pituus miehekkääseen oloon. Pituus vaikuttaa ehkä mutaman prosentin. Voit olla 185 cm ja leveä kuin ladonovi, mutta henkisesti täysi runkkari.
185-195cm ois ehkä itelle se ihannepituus miehellä. Pitkissä miehissä on vaan jotain puoleensavetävää kuhan ei oo liian hoikka. Ite oon 172cm.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:12"]
Alle 180cm miehet ei mielestäni ole miehiä ollenkaan.
[/quote]Vaan mitä ovat? Jos eivät miehiä?Kyllä niillä miesten vehkeet on ja aika moni on isäksikin päässyt;D Minun elämänkumppani(mies) 0n 169cmpitkä/lyhyt. Ja kyllä se miehestä on käynyt,en edes tiennyt että ei ole mies.Mutta mikä se sitten on..
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:40"]
Onko kukaan muu muuten huomannut, että mitä lihavampi nainen, sitä enemmän hän tykkää pitkistä miehistä? Varmaan johtuu siitä, että tälläinen iso nainen haluaa sitten edes jonkun miehen rinnalla tuntea olonsa "pieneksi", vaikka olisikin sitten ylipitkä neljäkymppisenä selkävaivoista kärsivä hongankolistaja-mies.
M23
[/quote]
Vai olisko kyse naishormonien määrästä kehossa? Naisen kehossa on luonnostaan hormonaalisista syistä enemmän rasvaa, vaikka sitä nykyään kaikin tavoin yritetään poistaa.