Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmiset saavat sukulaisuussuhteista?

Vierailija
20.08.2015 |

Voisiko joku selittää tällaiselle ei-sukurakkaalle ihmisille, mikä siinä sukulaishommassa ihmisiä kiehtoo ja mitä siitä saa irti. Minun sukulaiseni ovat ihan tolkullista porukkaa, mutta kun en heitä itse ystäväkseni valitsisi, niin en näe oikein pointtia olla heidän kanssaan tekemisissä. En asukaan samalla paikkakunnalla.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:39"]

Ei sitä mielestäni tarvitse selitellä yhtään sen kummemmin kuin muitakaan ihmissuhteita.

[/quote]Ei siinä merkityksessä, että olisit velvollinen perustelemaan, miksi koet asian noin. Mutta siinä merkityksessä sitä tarvitsee selittää, että kysyin asiasta. -ap

[/quote]

Saan sukulaisuusuhteista samoja asioita kuin muistakin tärkeistä ihmissuhteista. Tukea, lämpöä, hyväksyntää, molemminpuolista arvostusta...

Oletko nyt tyytyväinen?

[/quote]Onko sinusta sukulaissuhteessa ja ystäväyyssuhteissa joitakin eroja sen osalts, mitä niistä saat? -ap

[/quote]

kun tapaan jonkun randomi-ihmisen, meillä ei aluksi ole mitään yhteistä. mutta etäistenkin sukulaisten suhteen on jotain yhteistä heti, koska me tiedetään jotain, mitä on tapahtunut esi-isillemme sata vuotta sitten. ne asiat yhdistää meitä, koska ilman niitä asioita olisimme eri ihmisiä kuin mitä olemme.

Vierailija
82/84 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on etäiset välit sukuun, mutta kyllä suku on eri asia silti kuin ystävät. juuri se pysyvyys, että historia vaikuttaa meihin vielä nykyäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni on myös minun paras ystäväni. Ainoa ihminen maailmassa, jolle voin puhua ihan kaikesta. :)

Vierailija
84/84 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle osa Äidin puolen sukulaisista on todella tärkeitä. Olemme tukeneet toisiamme, kun olemme menettäneet osan sukulaisista. Kyläilen usein heidän luona ja olen koska tahansa valmis auttamaan, jos tarvitsevat apua. Olen onnellinen, kun saan olla heidän sukulainen ja he ovat minulle rakkaita. Sukulaiset eivät käytä minua hyväkseen, kuten on osa kavereista tehnyt. Myös sukulaiset auttavat minua ja voin luottaa heihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi