Onko naiset jotka puolustaa "jätkienreissuja" niitä joiden kanssa petetään?
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"]Mitä? Siis ettekö ikinä vietä naisten/miesten kesken vapaata? Ei kai näitä asioita tarvitse mitenkään puolustella, kai kaikilla on parisuhteissa aikaa olla ystäviensä kanssa? [/quote] Vapaata voi viettää muutenkin kuin hillumalla kännissä Tallinnan laivoilla. Jos puoliso ei ole haluttua matkaseuraa, on jotain salattavaa. Ystäväreissuja voi tehdä niiden puolisoiden mukanaollessakin. Miksi pitää vartavasten jakaa porukka miehiin ja naisiin? Niin, köh köh.. Miksihän. [/quote] Voi, muistutat ihan äitiäni. Hänen mielestään parisuhteessa ei saa viettää kahdenkeskeistä aikaa enää kavereiden kanssa, koska MITÄS SALATTAVAA SIINÄ KAHVILAREISSUSSA MUKA ON KUN EI OMA PUOLISO KELPAA MUKAAN HÄH. Fakta on se että sosiaalinen tilanne on aina erilainen riippuen tekijöistä. Ei ole sama asia olla parhaan kaverin ja tämän serkun kanssa, kuin kahdestaan parhaan kaverin. Kyllä minusta ainakin on kivaa nähdä tyttökavereitani joskus ilman miestä, vaikkemme miehestäni puhu tai toistemme pilluja nuole. Kuvittelisin että miehestänikin on kivaa joskus olla sosiaalisessa tilanteessa ilman minua. [/quote] Nyt oli kyse jätkien kännireissuista. Kyllä hän saa tavata kavereitaan ilman minuakin kahvilla ja harrastuksissa jne.
[/quote]
Oo, oletpa armollinen! Kahvilassa saavat miehet käydä :3
Ihan tosi, se sama pätee myös vaikka baari-iltaan. Kyllä se ryhmädynamiikka on ihan erilainen riippuen siitä, onko reissussa minä, paras tyttökaverini ja hänen siskonsa, vaiko meidän lisäksi myös itse kunkin miehet.
Tykkään käydä mieheni kanssa ulkona ja näiden kahden kaverini poikaystävät ovat tosi mukavia, eli kumpikaan vaihtoehto ei ole kurja. Kurjaa olisi, jos en saisi enää käydä ulkona näiden tyttökavereideni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:09"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään. [/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta. [/quote] Aargghh, mistä teitä pässejä sikiää??? Ellet ole provo.. Parisuhde = vankila? [/quote] En ole provo. Saa mennä jos haluaa mutta takaisin ei ole sitten tulemista. Patteriin en ole kahlinnut enkä tule kahlitsemaan. Äijää oma valinta. [/quote] Tuskin mies tuossa tapauksessa paljon häviää :) pääsee hankalasta elämästään. [/quote] Jaa no miksi se tuossa sitten vielä roikkuu ja sanoo että minä olen tärkeämpi? [/quote] Jotkut ovat sellaisia etteivät uskalla käydä tyranniakkaa vastaan. Menettäisi lapset koska sinä et päästä laivalla. Kuulostaa muuten ihanalta suhteelta. :) [/quote] Ei ole lapsia. Mitä vastaanpanemista siinä on? Muuta kun kerää kamansa ja häipyy jos ei miellytä. Helppoa.
[/quote]
Miksi sitte olet tässä ketjussa jos miehesi ei edes halua mennä?
Kysymys on tietysti vain siitä millaiset naiset tuollaisia juttuja _estää_?
[/quote] Kuka aikuista miestä estää lähtemästä minnekään? Tuo on teidän tyypillinen ajatusmalli että [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:09"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään. [/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta. [/quote] Aargghh, mistä teitä pässejä sikiää??? Ellet ole provo.. Parisuhde = vankila? [/quote] En ole provo. Saa mennä jos haluaa mutta takaisin ei ole sitten tulemista. Patteriin en ole kahlinnut enkä tule kahlitsemaan. Äijää oma valinta. [/quote] Tuskin mies tuossa tapauksessa paljon häviää :) pääsee hankalasta elämästään. [/quote] Jaa no miksi se tuossa sitten vielä roikkuu ja sanoo että minä olen tärkeämpi? [/quote] Jotkut ovat sellaisia etteivät uskalla käydä tyranniakkaa vastaan. Menettäisi lapset koska sinä et päästä laivalla. Kuulostaa muuten ihanalta suhteelta. :) [/quote] Ei ole lapsia. Mitä vastaanpanemista siinä on? Muuta kun kerää kamansa ja häipyy jos ei miellytä. Helppoa.
[/quote]
Jos olisit vaimoni niin menisin varmasti. Siinä sitten parisuhteen rikkoisi jos kokee, että kumppanin täydellinen kontrollointi on niin tärkeää.
[/quote] Voi kyllä olisi varmaan hirveä menetys! :'(
Totta kai mies saa halutessaan lähteä jätkien kanssa laivalle. Minä en toista aikuista voi enkä edes halua kieltää. Jos mies minua haluaa pettää, niin todennäköisesti on niin tehnyt jo, pettämiseen ei tarvita kahden promillen känniä ja taksijonoa neljältä aamulla.
Oma miehini saa mennä. Meillä on hyvä yhdessä jos haluaa pilata sen niin pilatkoon. En voi 100% luottaa häneen,ei kukaan voi sanoa varmaksi onko puoliso uskollinen.
Mä olen ennenkin täällä kertonut tarinani, mutta mä annoin mun miehen mennä ja tulla ihan niin paljon kuin huvitti, ja sitten se jäi kiinni pettämisestä, vielä silloin kun meidän suhde oli oikeasti tosi hyvällä tolalla. Väitti että se oli vaan se yksi kerta, no se jäi mulle mysteeriksi. Ei halunnut erota ja halusi muuttua, että saisi pitää perheensä. Nykyään on kiltisti kotona, joskus lähtee johonkin, mutta jatkuvasti (omasta tahdostaan) raportoi mulle missä menee, ja tulee aina suoraan kotiin. Joten älkää luottako liikaa.
Minun työpaikalla oli ällö sinkkunainen joka puolusti aina miehiä että "pitäähän niiden päästä vähän tuulettumaan omilta nalkuttavilta akoiltaan"! :-/
Silti lähti aina miesporukan mukaan erilaisiin tilaisuuksiin, ja iski ensisijaisesti niitä joilla vaimo ja pieni vauva kotona. Kuvitteli olleensa taivaan lahja näille miehille "koska ei ne akat anna nille enää kun kaikki huomio menee vauvaan" ja tämä kohteli miehiä ihan kuin isoja vauvoja, antaen kaiken huomion josta nämä tietty innostuivat ja suostuivat seksiin, viinan ja manipuloinnin avulla siis. Olin kerran mukana todistamassa tilannetta, toisen naisvaltaisen porukan mukana, samalla reissupaikkakunnalla esim messuilla. Härskisti vaan nappasi miehen kuin miehen mukaansa. Yhdessä illassa taisi olla 3 kierrossa.
Kaiken takana oli se että oli sairaalloisen kateellinen toisille naisille näiden perheonnesta ja niiden vauvoista, koska ei saanut sellaista elämää itse ja oli jätetty muutaman kerran. Siksi halusi pilata toisia perheitä, kostaa kaikille ja onnistui varmaan siinä muutaman kymmentä kertaa tietääkseni. Ne miehetkin jotka olivat tätä menneet naimaan, vaihtoivat työpaikkaa suht nopeasti. Sellaisia miehiä joiden en olisi koskaan uskonut pettävän puolisoitaan koska olin tavannut puolisoista muutaman ja nämä naiset olivat ihania ihmisiä! Teki mieli soittaa muutamille heistä ja kertoa, mutten viitsinyt toimia viestinviejänä joka mahd. ammutaan. Jotkut heistä taisi erota myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:03"]
Mä olen ennenkin täällä kertonut tarinani, mutta mä annoin mun miehen mennä ja tulla ihan niin paljon kuin huvitti, ja sitten se jäi kiinni pettämisestä, vielä silloin kun meidän suhde oli oikeasti tosi hyvällä tolalla. Väitti että se oli vaan se yksi kerta, no se jäi mulle mysteeriksi. Ei halunnut erota ja halusi muuttua, että saisi pitää perheensä. Nykyään on kiltisti kotona, joskus lähtee johonkin, mutta jatkuvasti (omasta tahdostaan) raportoi mulle missä menee, ja tulee aina suoraan kotiin. Joten älkää luottako liikaa.
[/quote]
Mun isäni taas petti äitiä työpaikan sihteerin kanssa. Nykyään on työttömänä, sai pitää perheensä. Älkää luottako liikaa!
Muistakaa että LIHA ON HEIKKOA!!!!!
(anteeksi, oli pakko.....) ;)))))
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:06"]
Minun työpaikalla oli ällö sinkkunainen joka puolusti aina miehiä että "pitäähän niiden päästä vähän tuulettumaan omilta nalkuttavilta akoiltaan"! :-/
Silti lähti aina miesporukan mukaan erilaisiin tilaisuuksiin, ja iski ensisijaisesti niitä joilla vaimo ja pieni vauva kotona. Kuvitteli olleensa taivaan lahja näille miehille "koska ei ne akat anna nille enää kun kaikki huomio menee vauvaan" ja tämä kohteli miehiä ihan kuin isoja vauvoja, antaen kaiken huomion josta nämä tietty innostuivat ja suostuivat seksiin, viinan ja manipuloinnin avulla siis. Olin kerran mukana todistamassa tilannetta, toisen naisvaltaisen porukan mukana, samalla reissupaikkakunnalla esim messuilla. Härskisti vaan nappasi miehen kuin miehen mukaansa. Yhdessä illassa taisi olla 3 kierrossa.
Kaiken takana oli se että oli sairaalloisen kateellinen toisille naisille näiden perheonnesta ja niiden vauvoista, koska ei saanut sellaista elämää itse ja oli jätetty muutaman kerran. Siksi halusi pilata toisia perheitä, kostaa kaikille ja onnistui varmaan siinä muutaman kymmentä kertaa tietääkseni. Ne miehetkin jotka olivat tätä menneet naimaan, vaihtoivat työpaikkaa suht nopeasti. Sellaisia miehiä joiden en olisi koskaan uskonut pettävän puolisoitaan koska olin tavannut puolisoista muutaman ja nämä naiset olivat ihania ihmisiä! Teki mieli soittaa muutamille heistä ja kertoa, mutten viitsinyt toimia viestinviejänä joka mahd. ammutaan. Jotkut heistä taisi erota myöhemmin.
[/quote]
Ohis, mutta ulkopuoliseksi tunnut tietävän tapauksesta vähän liikaa, ehkä kuitenkin sinä kuvittelit kateudet perheonnesta tai jopa koko tarina on mielikuvitusta. Miten ulkopuolinen voi noin yksityiskohtaisesti tietää työkaverin pään sisälle..
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään. [/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta. [/quote] Arvasin, että tällainen kommentti tulee! Luotan kuitenkin mieheeni aivan täysin ja suhteemme toimii erinomaisesti. Tilanteen tekee ehkä vähän erilaiseksi myös se, että kaikki mieheni ystävät ovat hyviä ystäviä myös minulle. Toisin sanoen luotto toimii joka suuntaan. [/quote] Ei ne miehen ystävät silti häntä sulle käräyttäisi, vaikka miesten reissulla lipsahtaisikin. Miehet on todella lojaaleja toisilleen näissä asioissa, heidän mielestä toisten parisuhteisiin ei yksinkertaisesti puututa vaikka omasta mielestä pettäminen väärin olisikin. [/quote] En oikeastaan odotakkaan, että käräyttäisivät. Luotto omaan mieheen vain on niin vahva. En itsekkään käräytä näitä eräitä miehiä vaikka tiedänkin enemmän kuin muut vaimot ja reissuillansa olen joskus mukana. Eihän elämästä ikinä tiedä, mutta koskaan en ole katunut luottavaisuuttani.
[/quote]
Säälittävä olet. Sit varmaan esität jotain ystävää niille vaimoille ku ostat suosiota niitten petturimiehiltä salailemalla petosta. Ilmankos sä "pääset" mukaan... Ja oot varmaan asiasta hirveen ylpee ja siitä mitä tiedät.
[/quote]
Olen heidän vaimoilleen kyllä kaveri, mutta mitään sydänystäviä emme ole ja miehensä olen tuntenut vuosikausia. Tottakai kaikki ihmiset ovat ensisijaisesti lojaaleja niille kenen kanssa ovat läheisimpiä. Olen ylpeä kaikista ystävyyssuhteistani ja olen itse tehnyt valinnan olla puuttumatta toisten asioihin.
Mieheni tuli viime yönä etelänreissusta. Olisin kai mukaan päässyt, en tiedä, kun en kysynyt, silä ei tullut mieleenkään lähteä. Syy: koska tiesin, millainen reissu on kyseessä. Päivät snorlataan, surffataan, mitä lie lentoliitoja harrastetaan ja illat ryypätään. Tiesin, että minulla olisi sellä hiton tylsää rannalla odotella, joten menen mieluummin marraskuussa jonnekin miehen kanssa kahdestaan.
Mistäkö voin olla varma, että tuota ja vain tuota se oli? Mukana oli paras ystäväni, nanen, joka itse harrastaa noita myös ja hän VARMASTI kertoisi minulle, jos muuta tiedettävää olisi.
Joo, nyt olen typerä sinisilmä tietysti sitten, kun uskon tuohon naiseen, eikö niin? Hänhän tietysti siellä pani jokaista miestä vuorotellen!
Kyllä vaan ne yksi jätkistä naiset ja miesten kaverit makaavat näiden miesten kanssa. Voihan sitä sanoa että on pelkkä kaveri mutta tiedän liian monta tapausta mutta kaveri naisen kanssa petetään. Saattavat käydä useankin kaverin läpi
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:15"]
Mieheni tuli viime yönä etelänreissusta. Olisin kai mukaan päässyt, en tiedä, kun en kysynyt, silä ei tullut mieleenkään lähteä. Syy: koska tiesin, millainen reissu on kyseessä. Päivät snorlataan, surffataan, mitä lie lentoliitoja harrastetaan ja illat ryypätään. Tiesin, että minulla olisi sellä hiton tylsää rannalla odotella, joten menen mieluummin marraskuussa jonnekin miehen kanssa kahdestaan.
Mistäkö voin olla varma, että tuota ja vain tuota se oli? Mukana oli paras ystäväni, nanen, joka itse harrastaa noita myös ja hän VARMASTI kertoisi minulle, jos muuta tiedettävää olisi.
Joo, nyt olen typerä sinisilmä tietysti sitten, kun uskon tuohon naiseen, eikö niin? Hänhän tietysti siellä pani jokaista miestä vuorotellen!
[/quote]
Nainen pani toista porukan ukkomiestä eikä nähnyt kuinka miehesi pelehti tarjoilijan kanssa. Oli vielä miestarjoilija.
Varma tieto.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:26"]
[/quote]
Nainen pani toista porukan ukkomiestä eikä nähnyt kuinka miehesi pelehti tarjoilijan kanssa. Oli vielä miestarjoilija.
Varma tieto.
[/quote]
Niin varmasti panikin porukan toista ukkomiestä, sillä yksi näistä miehistä on hänen miehensä. Ja varmaankaan ei ole 24/7 miestäni siellä seurannut, että mistäs joo tietää, vakka olisi homostelemaan ennättänyt.
Kyllä oikeasti teillä on säälittävä elämä, jos tälläisen harrastuskeikan haluatte mieheltä kieltää typerien pelkojen takia.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:53"]En tiedä. Mies kun ei käy millään jätkienreissuilla ja ihan omasta tahdostaan.
[/quote]
Ei munkaan käy. Mut usein jätkäporukalla reissaavat ja sitä puolustavat naiset on sitä mieltä että sellasia miehiä ei ole olemassakaan vaan ainoastaan tossutettuja.
[/quote]
Varma tieto.
[/quote]
Näistä jutuista paistaa kateus, kun omaan mieheen ei voi luottaa. Ei voi luottaa, koska mies ei kykene känniä ottamaan ilman pettämistä tai ei voi oman huonon itsetunnon takia luottaa, ihan sama, mutta sen takia täytyy jankuttaa, miten kaikki miehet kyllä pettää, jos vaan tilaisuuden saa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"]Mitä? Siis ettekö ikinä vietä naisten/miesten kesken vapaata? Ei kai näitä asioita tarvitse mitenkään puolustella, kai kaikilla on parisuhteissa aikaa olla ystäviensä kanssa? [/quote] Vapaata voi viettää muutenkin kuin hillumalla kännissä Tallinnan laivoilla. Jos puoliso ei ole haluttua matkaseuraa, on jotain salattavaa. [/quote] Mitä jos tykkää viettää vapaa-ajan joskus Tallinnan laivalla/Tallinnassa kännissä jätkien kanssa? Ja jutut on sitä tasoa ettei siinä naisia tarvita? Sinä tuomitset vääräksi ja kerrot oikein tavan elää? [/quote] Niin mitä tasoa? "Tissitpimppipersehihihihi" niinkö? Voi luoja. [/quote] Miksi olet miehen kanssa jolla on tuollaiset jutut? Onko sinulla kokemusta miehistä joilla on muutkin jutut mielessä? [/quote] Ei en ole tuollaisen miehen kanssa. Halusin vain tietää, että mitä tasoa ne jutut on. Ja ehdotin tuota. Miksi meni noin tunteisiin?
[/quote]
Ota sinä selvää elämästä enemmän ja hanki kokemuksia.
[/quote]
Kirjoitit, että jutut sen TASOISIA ettei naisia kaivata. Minua kiinnostaa mitä nämä jutut sitten ovat jos eivät näitä "tissipilluperse" juttuja. Mitkä muut jutut voivat olla sellaisia niin huonotasoisia ettei naiset voi niitä kuulla? En keksi minä ainakaan muita.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:30"]
[/quote]
Varma tieto.
[/quote]
Niin varmasti panikin porukan toista ukkomiestä, sillä yksi näistä miehistä on hänen miehensä. Ja varmaankaan ei ole 24/7 miestäni siellä seurannut, että mistäs joo tietää, vakka olisi homostelemaan ennättänyt.
Kyllä oikeasti teillä on säälittävä elämä, jos tälläisen harrastuskeikan haluatte mieheltä kieltää typerien pelkojen takia.
[/quote]
No niin, aina ne "yksi jätkistä"-naiset siellä niitä miehiä panee! Tuli taas todistettua. En siis jatkossakaan päästä miestäni kotoa valvomatta ulos.
Työpaikkaongelma on ratkaistu niin että hän toimii sihteerinä minun kotona toimivassa yrityksessäni. Myyn itse tekemiäni pampuloita kissojen pantoihin koristeeksi. Teen ne kahvipaketeista.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:36"]
Kirjoitit, että jutut sen TASOISIA ettei naisia kaivata. Minua kiinnostaa mitä nämä jutut sitten ovat jos eivät näitä "tissipilluperse" juttuja. Mitkä muut jutut voivat olla sellaisia niin huonotasoisia ettei naiset voi niitä kuulla? En keksi minä ainakaan muita.
[/quote]
Taidat olla itse niin äänessä aina, ettet tosiaankaan ole kuullut, millaisia juttuja miehillä on. Minä ainakaan en jaksa kuunnella neljää tuntia vertailua eri kauitinmerkkien tasosta tai selostusta auton vipuvääntimen kummallisesta äänestä, jota sitten porukassa pohditaan. Miehistä nämä ovat todellakin mielenkiintoisia aiheita, joista jaksavat vaikka kuinka.
Tämä ei tarkoita, etteivät osaa muusta puhua, ja puhuvatkin, jos läsnä on ihmisiä, ketä nämä ei kiinnosta. Mutta vallan mukavaa heistä on noista vastaavista puhua ihan rauhassa ilman, että joku haukottelee vieressä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:23"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:50"]Veikkaan, et ne joilla on lieka kireellä ja nimenomaan kieltää nämä reissut, on niitä joita petetään.. [/quote] Niinhän te luulette. Jos annetaan tilaisuuksia kuin tarjottimella on todennäköisempää että se tekee varkaan ennemmin tai myöhemmin. Teidän miehet pettää siellä reissuillansa suurin osa. Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta niin se on. [/quote] Minä tiedän useammankin miehen jotka ovat pettäneet puolisoitaan työpaikalla tai naapurin kanssa. Jos haluaa pettää niin ei sitä varten mihinkään reissuun tarvitse lähteä, ei edes illalla baariin. Tilaisuuksia löytää ihan normi arjesta jos sellaisia etsii. [/quote] Paljon todennäköisempää tulla petetyksi jos mies harrastaa noita jätkien reissuja. Aika marginaalitapauksia nuo pidemmät suhteet työkaverin kanssa ja niistä jää myös helpommin kiinni. Kyllä se suomalainen Perus-Pertti pettää kännissä laivalla ja baareissa. [/quote] Miksi olet suhteessa jossa et luota? Se on se ydin kysymys. miehet siis ei saa käydä baareissa, pikkujouluissa tai laivalla koska pettämisen todennäköisyys suurenee? Saako naiset käydä vastaavasti? [/quote] Ei pitäisi olla tarvetta parisuhteessa olevilla sukupuolesta riippumatta. En luota keneenkään sinisilmäisesti. [/quote] :D Ok. Ei sitten mitään. Kuulostaa mukavalta elämältä jossa ei saa käydä baarissa/keikoilla jätkien kanssa, ei saa käydä firman juhlissa eikä varsinkaan laivalla tms. paikassa. Kyllä teitä ahdistuneita vatipäitä näköjään löytyy, mutta ei muutakuin hyvää loppu vankilaleikkiä teidän talouteen :) [/quote] Edelleenkään ei ole vankila. Vapaa on lähtemään koska vaan, ovi ei ole lukossa. Jos on tarvetta jätkien reissuille niin ei ole sitten oikea ihminen minulle ja etsii sopivamman.
[/quote]
Niin ku vaimonhakkaaja sanois, et etin itselleni sopivan uhrin. Minussa ei ole vikaa. Eikä minun tarvitse muuttaa itsessäni mitään.
Tuo sinun toimintasi nimittäin on hyvin vakavaa henkisen väkivallan käyttöä. Todella säälin miestäsi. Kunpa hän osaisi irrottautua tuosta suhteesta.