Onko naiset jotka puolustaa "jätkienreissuja" niitä joiden kanssa petetään?
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:37"]
.
[/quote]
Minun mieheni kyllä VÄLILLÄ saa mennä kaveriporukassa reissuillaan, niin kuin saan minäkin mennä omien kavereiden kanssa. Mutta pääsääntö molemmille on että yhdessä reissataan enemmän kuin kavereiden kesken.
Vielä en ole minä ainakaan reissuillani pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut.
Mieskään ei mitään merkkejä ole sellaisesta antanut että hän olisi pettänyt. Tietenkään en voi mennä vannomaan 100% koska kärpäsenä hänen housuissaan en ole mukana reissannut, mutta luotan häneen, mutta en tietenkään koskaan uskalla olla niin sinisilmäinen että menisin vannomaan että "minun mieheni ei varmasti petä". Mistäs mä sen loppujen lopuksi tiedän? Mutta uskon että jos on pettääkseen, niin pettää vaikka pakottaisin sen kotiinkin jäämään.
Mutta mistäpä mä mitään parisuhteesta tiedän? Ollaan oltu vasta 17v naimisissa ja 19v yhdessä. Katotaan ja puhutaan sitten kun tulee 50v täyteen että miten noin niinku meni omasta mielestä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään. [/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta. [/quote] Aargghh, mistä teitä pässejä sikiää??? Ellet ole provo.. Parisuhde = vankila? [/quote] En ole provo. Saa mennä jos haluaa mutta takaisin ei ole sitten tulemista. Patteriin en ole kahlinnut enkä tule kahlitsemaan. Äijää oma valinta.
[/quote]
Tuskin mies tuossa tapauksessa paljon häviää :) pääsee hankalasta elämästään.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:50"]Veikkaan, et ne joilla on lieka kireellä ja nimenomaan kieltää nämä reissut, on niitä joita petetään..
[/quote] Niinhän te luulette. Jos annetaan tilaisuuksia kuin tarjottimella on todennäköisempää että se tekee varkaan ennemmin tai myöhemmin. Teidän miehet pettää siellä reissuillansa suurin osa. Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta niin se on.
[/quote]
Minä tiedän useammankin miehen jotka ovat pettäneet puolisoitaan työpaikalla tai naapurin kanssa.
Jos haluaa pettää niin ei sitä varten mihinkään reissuun tarvitse lähteä, ei edes illalla baariin. Tilaisuuksia löytää ihan normi arjesta jos sellaisia etsii.
[/quote] Paljon todennäköisempää tulla petetyksi jos mies harrastaa noita jätkien reissuja. Aika marginaalitapauksia nuo pidemmät suhteet työkaverin kanssa ja niistä jää myös helpommin kiinni. Kyllä se suomalainen Perus-Pertti pettää kännissä laivalla ja baareissa.
Minulta meni usko kaikkiin, kun 4 vuode suhde päättyi pettämiseen. Niin, en kieltänyt lähtemästä mihinkään ja en valittanut niistä. Sitten viime kesän blockfestien jälkeen mies tunnusti, että on mennyt siellä pettämään.
Silloin tosin tajusin että niin se kumppani pettää, eikä omalla käytöksellä siihen voi välttämättä vaikuttaa. Syöhän se uskoa :/
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"]Mitä? Siis ettekö ikinä vietä naisten/miesten kesken vapaata? Ei kai näitä asioita tarvitse mitenkään puolustella, kai kaikilla on parisuhteissa aikaa olla ystäviensä kanssa? [/quote] Vapaata voi viettää muutenkin kuin hillumalla kännissä Tallinnan laivoilla. Jos puoliso ei ole haluttua matkaseuraa, on jotain salattavaa. Ystäväreissuja voi tehdä niiden puolisoiden mukanaollessakin. Miksi pitää vartavasten jakaa porukka miehiin ja naisiin? Niin, köh köh.. Miksihän.
[/quote]
Vää vää. Pyhä Vulva joka luulee olevansa miehensä ystävien veroinen! :)
[/quote] Sen verran pyhänä vulvaani pidän etten halua sinne Viron huorilta tuotuja tuliaisia.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:51"]
Juttelin tässä iltana muutamana pubissa erään yli kolmekymppisen, perheellisen miehen kanssa. Hän kertoi että he tekevät vuosittain sählyporukkansa kanssa laivareissun, ja 80 prossaa heistä pettää reissuilla puolisoitaan. Että se on vähän niinkuin jutun idea. Karua oli kuunnella. Tämä pienen vauvan isä ihan auliisti kertoi tekevänsä niin itsekin. Sanoi että vaimo ei varmasti hyväksyisi. Toki tyyppi lopuksi yritti pokata myös mua. Kyyniseksi tekee tämmöset jutut kyllä. Näitä kuulee valitettavan paljon. Totta kai on uskollisiakin, en sitä sano.
[/quote]
Sama koskee näitä "tyttöjen" reissuja. valitettavasti olen nähnyt ja kuullut näitä tarinoita ihan liikaa. Siitäkin huolimatta vaimoni käy välillä kavereiden baarissa tms. Jos hän tahtoisi pettää, hän voisi tehdä sen työaikanakin. En siis näe syytä aiheuttaa riitaa vapaailtaa kieltämällä. Käyn itsekin välillä kavereiden tai veljen kanssa viihteellä. Itse olen siellä nauttivan vain kavereiden seurasta ja alkoholista ja uskon vaimonikin tekevän niin.
Just tässä laskin, että kuinka monella risteilyllä olen elämäni aikana käynyt. (Aikuisiällä) noin varmaan 20 reissua olen tehnyt. Ja nyt käsi sydämmellä, joka kerta ainakin 2-3 varattua miestä on yrittänyt saada hyttiinsä. En tiedä mistä johtuu, siitäkö että minullakin on sormus? Ja sitten sinkut ystäväni näillä joillain risteilyillä ovat panneet varattuja. Eli melkoinen määrä näitä mahtuu jo pelkästään yhteen reissuun. Ja nämä on juurikin näitä "äijäporukalla" reissussa olevia. Kyllä nämä on niin nähty.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:37"]
.
[/quote]
Tää nyt on aika radikaali ajatus,mutta jospa jotkut ihmiset luottavat kumppaniinsa?Silloin on OK tehdä lomamatkoja kavereiden kanssa(puolin ja toisin),ei se että on jonkun kanssa yhdessä tarkoita että käyttäydytään kuin siamilaiset kaksoset.Ja toisaalta,jos joku haluaa pettää,se onnistuu varmasti kotimaisemissakin.
Petetyksi tuleminen tuntuu kyllä kamalalta :/ en usko ettö kukaan voi olla täysin varma että puoliso on uskollinen.
Yksi tapaus omasta lähipiiristä, nainen lähti aina isäpuolensa luokse 30km päähän, missä usein piti sisarpuoliensa kanssa bileitä. Poikaystävä jäi aina kotiin ja siellä se nainen petti useita kertoja. Useat ihmiset näkivät tämän ja mies ei saanut tietää ennenkuin nainen itse jätti tämän.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään. [/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta. [/quote] Aargghh, mistä teitä pässejä sikiää??? Ellet ole provo.. Parisuhde = vankila? [/quote] En ole provo. Saa mennä jos haluaa mutta takaisin ei ole sitten tulemista. Patteriin en ole kahlinnut enkä tule kahlitsemaan. Äijää oma valinta.
[/quote]
[/quote] Jaa no miksi se tuossa sitten vielä roikkuu ja sanoo että minä olen tärkeämpi?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:17"]
Kyllä ne "vapaasti" liikkuvatkin pettää. Noilla reissulla kynnys pettää on matalampi. Siksihän noita tapahtuu. Tuskin kukaan luulette että ne jätkien reissut on mitään pelkästään miehiä reissuja. Naisiahan siellä on.
[/quote]
Joo, tuskin mikään laiva tai kaupunki on naisilta kielletty paikka miesten reissujen aikana.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:17"]
Kyllä ne "vapaasti" liikkuvatkin pettää. Noilla reissulla kynnys pettää on matalampi. Siksihän noita tapahtuu. Tuskin kukaan luulette että ne jätkien reissut on mitään pelkästään miehiä reissuja. Naisiahan siellä on.
[/quote]
Joo, tuskin mikään laiva tai kaupunki on naisilta kielletty paikka miesten reissujen aikana.
[/quote]
Kyllä kyllä. Mutta harha kuvitelma ettei niitä samaan porukkaan eksyisi iltaa viettämään.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:50"]Veikkaan, et ne joilla on lieka kireellä ja nimenomaan kieltää nämä reissut, on niitä joita petetään.. [/quote] Niinhän te luulette. Jos annetaan tilaisuuksia kuin tarjottimella on todennäköisempää että se tekee varkaan ennemmin tai myöhemmin. Teidän miehet pettää siellä reissuillansa suurin osa. Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta niin se on. [/quote] Minä tiedän useammankin miehen jotka ovat pettäneet puolisoitaan työpaikalla tai naapurin kanssa. Jos haluaa pettää niin ei sitä varten mihinkään reissuun tarvitse lähteä, ei edes illalla baariin. Tilaisuuksia löytää ihan normi arjesta jos sellaisia etsii. [/quote] Paljon todennäköisempää tulla petetyksi jos mies harrastaa noita jätkien reissuja. Aika marginaalitapauksia nuo pidemmät suhteet työkaverin kanssa ja niistä jää myös helpommin kiinni. Kyllä se suomalainen Perus-Pertti pettää kännissä laivalla ja baareissa.
[/quote]
Miksi olet suhteessa jossa et luota? Se on se ydin kysymys.
miehet siis ei saa käydä baareissa, pikkujouluissa tai laivalla koska pettämisen todennäköisyys suurenee? Saako naiset käydä vastaavasti?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"]Mitä? Siis ettekö ikinä vietä naisten/miesten kesken vapaata? Ei kai näitä asioita tarvitse mitenkään puolustella, kai kaikilla on parisuhteissa aikaa olla ystäviensä kanssa? [/quote] Vapaata voi viettää muutenkin kuin hillumalla kännissä Tallinnan laivoilla. Jos puoliso ei ole haluttua matkaseuraa, on jotain salattavaa.
[/quote]
Mitä jos tykkää viettää vapaa-ajan joskus Tallinnan laivalla/Tallinnassa kännissä jätkien kanssa? Ja jutut on sitä tasoa ettei siinä naisia tarvita? Sinä tuomitset vääräksi ja kerrot oikein tavan elää?
[/quote] Sitten ei ole minua varten oleva ihminen. Yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:09"]
[/quote]
[/quote] Jaa no miksi se tuossa sitten vielä roikkuu ja sanoo että minä olen tärkeämpi?
[/quote]
En nyt sano että sinun suhteessa näin olisi, mutta yleisesti monet pettäjät "roikkuu" omassa suhteesaan. Niinhän ne paljastumisen jälkeenkin usein anelee yhdessä pysymisen puolesta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"]Mitä? Siis ettekö ikinä vietä naisten/miesten kesken vapaata? Ei kai näitä asioita tarvitse mitenkään puolustella, kai kaikilla on parisuhteissa aikaa olla ystäviensä kanssa? [/quote] Vapaata voi viettää muutenkin kuin hillumalla kännissä Tallinnan laivoilla. Jos puoliso ei ole haluttua matkaseuraa, on jotain salattavaa. Ystäväreissuja voi tehdä niiden puolisoiden mukanaollessakin. Miksi pitää vartavasten jakaa porukka miehiin ja naisiin? Niin, köh köh.. Miksihän. [/quote] Vää vää. Pyhä Vulva joka luulee olevansa miehensä ystävien veroinen! :) [/quote] Sen verran pyhänä vulvaani pidän etten halua sinne Viron huorilta tuotuja tuliaisia.
[/quote]
Miksi olet suhteessa jossa et luota? Annatko miehen käydä töissä/harrastuksissa?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:50"]Veikkaan, et ne joilla on lieka kireellä ja nimenomaan kieltää nämä reissut, on niitä joita petetään.. [/quote] Niinhän te luulette. Jos annetaan tilaisuuksia kuin tarjottimella on todennäköisempää että se tekee varkaan ennemmin tai myöhemmin. Teidän miehet pettää siellä reissuillansa suurin osa. Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta niin se on. [/quote] Minä tiedän useammankin miehen jotka ovat pettäneet puolisoitaan työpaikalla tai naapurin kanssa. Jos haluaa pettää niin ei sitä varten mihinkään reissuun tarvitse lähteä, ei edes illalla baariin. Tilaisuuksia löytää ihan normi arjesta jos sellaisia etsii. [/quote] Paljon todennäköisempää tulla petetyksi jos mies harrastaa noita jätkien reissuja. Aika marginaalitapauksia nuo pidemmät suhteet työkaverin kanssa ja niistä jää myös helpommin kiinni. Kyllä se suomalainen Perus-Pertti pettää kännissä laivalla ja baareissa.
[/quote]
Miksi olet suhteessa jossa et luota? Se on se ydin kysymys.
miehet siis ei saa käydä baareissa, pikkujouluissa tai laivalla koska pettämisen todennäköisyys suurenee? Saako naiset käydä vastaavasti?
[/quote] Ei pitäisi olla tarvetta parisuhteessa olevilla sukupuolesta riippumatta. En luota keneenkään sinisilmäisesti.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"]Mitä? Siis ettekö ikinä vietä naisten/miesten kesken vapaata? Ei kai näitä asioita tarvitse mitenkään puolustella, kai kaikilla on parisuhteissa aikaa olla ystäviensä kanssa? [/quote] Vapaata voi viettää muutenkin kuin hillumalla kännissä Tallinnan laivoilla. Jos puoliso ei ole haluttua matkaseuraa, on jotain salattavaa.
[/quote]
Mitä jos tykkää viettää vapaa-ajan joskus Tallinnan laivalla/Tallinnassa kännissä jätkien kanssa? Ja jutut on sitä tasoa ettei siinä naisia tarvita? Sinä tuomitset vääräksi ja kerrot oikein tavan elää?
[/quote]
Niin mitä tasoa? "Tissitpimppipersehihihihi" niinkö? Voi luoja.
Siinähän sitä huono itsetuntoisen logiikkaa kerrakseen. :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"]
[/quote]