Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset jotka puolustaa "jätkienreissuja" niitä joiden kanssa petetään?

Vierailija
20.08.2015 |

.

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin totaalisesti kissanpantojen pampuloille:-))) Oltiin viime viikolla yhdellä mökillä ja miehet puhuivat johonkin reissuun lähdöstä ja kysyivät erästä "mattia" mukaan. Repesin sielläkin, vaikka yritin pitää pokkaa, kun matin muija huusi viereisestä huoneesta, ennen kuin matti sai mitään sanottua, että "ei meidän mattia tuommoiset reissut kiinnosta!".

Vierailija
102/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:15"]

Mieheni tuli viime yönä etelänreissusta. Olisin kai mukaan päässyt, en tiedä, kun en kysynyt, silä ei tullut mieleenkään lähteä. Syy: koska tiesin, millainen reissu on kyseessä. Päivät snorlataan, surffataan, mitä lie lentoliitoja harrastetaan ja illat ryypätään. Tiesin, että minulla olisi sellä hiton tylsää rannalla odotella, joten menen mieluummin marraskuussa jonnekin miehen kanssa kahdestaan.

Mistäkö voin olla varma, että tuota ja vain tuota se oli? Mukana oli paras ystäväni, nanen, joka itse harrastaa noita myös ja hän VARMASTI kertoisi minulle, jos muuta tiedettävää olisi.

Joo, nyt olen typerä sinisilmä tietysti sitten, kun uskon tuohon naiseen, eikö niin? Hänhän tietysti siellä pani jokaista miestä vuorotellen!

[/quote]

Nainen pani toista porukan ukkomiestä eikä nähnyt kuinka miehesi pelehti tarjoilijan kanssa. Oli vielä miestarjoilija.

Varma tieto.

[/quote]

Niin varmasti panikin porukan toista ukkomiestä, sillä yksi näistä miehistä on hänen miehensä. Ja varmaankaan ei ole 24/7 miestäni siellä seurannut, että mistäs joo tietää, vakka olisi homostelemaan ennättänyt.

Kyllä oikeasti teillä on säälittävä elämä, jos tälläisen harrastuskeikan haluatte mieheltä kieltää typerien pelkojen takia.

[/quote]

No niin, aina ne "yksi jätkistä"-naiset siellä niitä miehiä panee! Tuli taas todistettua. En siis jatkossakaan päästä miestäni kotoa valvomatta ulos.

Työpaikkaongelma on ratkaistu niin että hän toimii sihteerinä minun kotona toimivassa yrityksessäni. Myyn itse tekemiäni pampuloita kissojen pantoihin koristeeksi. Teen ne kahvipaketeista.
[/quote]
Haha:) hirveä kohtalo sun miehellä. Alistunut mielivaltaan. Et luota mieheesi ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:50"]Veikkaan, et ne joilla on lieka kireellä ja nimenomaan kieltää nämä reissut, on niitä joita petetään..
[/quote]

Todennäköisesti näin, mutta ei heitä siksi petetä että lieka on kireällä.
Kyllä se on toisinpäin, siksi se lieka pidetään kireällä kun on kokemusta pettämisestä tai sen laatuisesta flirttailusta yms ettei luottoa ole.
Ei taida kuitenkaan pidemmän päälle toimia.

Vierailija
104/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän mieheni aina reissuun, koska hänkin päästää minut. Kumpikaan ei ole pettänyt suhteen aikana. Hän tietää, että olen edellisessä suhteessani exääni pettänyt kaksikin kertaan (johtuen miljoonista syistä, jotka ei nyt tähän kuulu mitenkään) ja mieheni silti luottaa minuun, hän sanoo minulle aina, että "jos kerta haluat olla mun kanssa, niin miksi pettäisit?" Ja sama toimii toisinpäin. Parisuhteemme kaikki osa-alueet toimivat, ei tarvi huolehtia..

Vierailija
105/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:36"]

Kirjoitit, että jutut sen TASOISIA ettei naisia kaivata. Minua kiinnostaa mitä nämä jutut sitten ovat jos eivät näitä "tissipilluperse" juttuja. Mitkä muut jutut voivat olla sellaisia niin huonotasoisia ettei naiset voi niitä kuulla? En keksi minä ainakaan muita.

[/quote]

Taidat olla itse niin äänessä aina, ettet tosiaankaan ole kuullut, millaisia juttuja miehillä on. Minä ainakaan en jaksa kuunnella neljää tuntia vertailua eri kauitinmerkkien tasosta tai selostusta auton vipuvääntimen kummallisesta äänestä, jota sitten porukassa pohditaan. Miehistä nämä ovat todellakin mielenkiintoisia aiheita, joista jaksavat vaikka kuinka.

Tämä ei tarkoita, etteivät osaa muusta puhua, ja puhuvatkin, jos läsnä on ihmisiä, ketä nämä ei kiinnosta. Mutta vallan mukavaa heistä on noista vastaavista puhua ihan rauhassa ilman, että joku haukottelee vieressä.
[/quote]
No kuule en ole. Olet ärsyttävä olettaja. Tässä puhuttiin tasosta. Mielestäni nuo sinun mainitsemasi asiat ovat ihan tasokkaita. Tuli vaan mielikuva joistain tasottomista asioista kun esitit asiasi noin. Mutta asia on nyt selvä. Kiitos kun selvensit.

Vierailija
106/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieshän räjähtää jos ei pääse pois pesästä -laumaan.

Vierailija
107/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:51"]Juttelin tässä iltana muutamana pubissa erään yli kolmekymppisen, perheellisen miehen kanssa. Hän kertoi että he tekevät vuosittain sählyporukkansa kanssa laivareissun, ja 80 prossaa heistä pettää reissuilla puolisoitaan. Että se on vähän niinkuin jutun idea. Karua oli kuunnella. Tämä pienen vauvan isä ihan auliisti kertoi tekevänsä niin itsekin. Sanoi että vaimo ei varmasti hyväksyisi. Toki tyyppi lopuksi yritti pokata myös mua. Kyyniseksi tekee tämmöset jutut kyllä. Näitä kuulee valitettavan paljon. Totta kai on uskollisiakin, en sitä sano.
[/quote]
Höpö höpö puhetta. 1 kymmenestä ehkä pettää tollasilla reissuilla, jos sekään. Ja se ei johdu noista reissuista vaan siitä tyypistä
[/quote]

Enpä tiedä. Itse nuorena sorruin juuri laivalla naimisissa olevan miehen kanssa hyttiin jne.
2 lasta oli tyypillä. Sanoi että hänelle käy näin noin kerran vuodessa.
Ehkä hän sitten oli yksi kymmenestä.
Olen kyllä aika varma että prosentti on suurempi niiden kohdalla jotka tuon tyyppisiä reissuja harrastaa

Vierailija
108/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:51"]Juttelin tässä iltana muutamana pubissa erään yli kolmekymppisen, perheellisen miehen kanssa. Hän kertoi että he tekevät vuosittain sählyporukkansa kanssa laivareissun, ja 80 prossaa heistä pettää reissuilla puolisoitaan. Että se on vähän niinkuin jutun idea. Karua oli kuunnella. Tämä pienen vauvan isä ihan auliisti kertoi tekevänsä niin itsekin. Sanoi että vaimo ei varmasti hyväksyisi. Toki tyyppi lopuksi yritti pokata myös mua. Kyyniseksi tekee tämmöset jutut kyllä. Näitä kuulee valitettavan paljon. Totta kai on uskollisiakin, en sitä sano. [/quote] Höpö höpö puhetta. 1 kymmenestä ehkä pettää tollasilla reissuilla, jos sekään. Ja se ei johdu noista reissuista vaan siitä tyypistä [/quote] Buahahhaaa.. :'D Käypä miesten keskustelupalstalla kysäsemässä uudestaan.    [/quote] Miesten keskustelupalstathan on se totuus. Niistä jutuista en uskoisi puoliakaan.

[/quote]

Mikä syy jollain anonyymillä ihmisellä (korjaan useille ihmisillä) olis valehdella? Varsinkin niinpäin, että pettää vaikka ei oikeasti pettäis? :D
[/quote]

Miehet ovat aika kovia uhoamaan toisilleen.

Vierailija
109/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:37"]

.

[/quote]

Minun mieheni kyllä VÄLILLÄ saa mennä kaveriporukassa reissuillaan, niin kuin saan minäkin mennä omien kavereiden kanssa. Mutta pääsääntö molemmille on että yhdessä reissataan enemmän kuin kavereiden kesken.

Vielä en ole minä ainakaan reissuillani pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut.
Mieskään ei mitään merkkejä ole sellaisesta antanut että hän olisi pettänyt. Tietenkään en voi mennä vannomaan 100% koska kärpäsenä hänen housuissaan en ole mukana reissannut, mutta luotan häneen, mutta en tietenkään koskaan uskalla olla niin sinisilmäinen että menisin vannomaan että "minun mieheni ei varmasti petä". Mistäs mä sen loppujen lopuksi tiedän? Mutta uskon että jos on pettääkseen, niin pettää vaikka pakottaisin sen kotiinkin jäämään.

Mutta mistäpä mä mitään parisuhteesta tiedän? Ollaan oltu vasta 17v naimisissa ja 19v yhdessä. Katotaan ja puhutaan sitten kun tulee 50v täyteen että miten noin niinku meni omasta mielestä.  
[/quote]

Ei sitä sen ikäisenä vielä voi arvioida miten meni , siinähän alkaa olla pahin ikä käsillä

Vierailija
110/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:17"]

Kyllä ne "vapaasti" liikkuvatkin pettää. Noilla reissulla kynnys pettää on matalampi. Siksihän noita tapahtuu. Tuskin kukaan luulette että ne jätkien reissut on mitään pelkästään miehiä reissuja. Naisiahan siellä on.

[/quote]

Joo, tuskin mikään laiva tai kaupunki on naisilta kielletty paikka miesten reissujen aikana.
[/quote]

Kyllä kyllä. Mutta harha kuvitelma ettei niitä samaan porukkaan eksyisi iltaa viettämään.
[/quote]

Niinpä ja se laiva on kielletty näiden miesten vaimolta / tyttöystäviltä.

Vierailija
111/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilen että mies pettää. Ihan siksi että jos minä lähden jonnekkin niin alkaa epäillä mitä kaikkea siellä baarissa tapahtuu

Vierailija
112/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"]Mitä? Siis ettekö ikinä vietä naisten/miesten kesken vapaata? Ei kai näitä asioita tarvitse mitenkään puolustella, kai kaikilla on parisuhteissa aikaa olla ystäviensä kanssa? [/quote] Vapaata voi viettää muutenkin kuin hillumalla kännissä Tallinnan laivoilla. Jos puoliso ei ole haluttua matkaseuraa, on jotain salattavaa. Ystäväreissuja voi tehdä niiden puolisoiden mukanaollessakin. Miksi pitää vartavasten jakaa porukka miehiin ja naisiin? Niin, köh köh.. Miksihän. [/quote]   Voi, muistutat ihan äitiäni. Hänen mielestään parisuhteessa ei saa viettää kahdenkeskeistä aikaa enää kavereiden kanssa, koska MITÄS SALATTAVAA SIINÄ KAHVILAREISSUSSA MUKA ON KUN EI OMA PUOLISO KELPAA MUKAAN HÄH.   Fakta on se että sosiaalinen tilanne on aina erilainen riippuen tekijöistä. Ei ole sama asia olla parhaan kaverin ja tämän serkun kanssa, kuin kahdestaan parhaan kaverin.    Kyllä minusta ainakin on kivaa nähdä tyttökavereitani joskus ilman miestä, vaikkemme miehestäni puhu tai toistemme pilluja nuole. Kuvittelisin että miehestänikin on kivaa joskus olla sosiaalisessa tilanteessa ilman minua. [/quote] Nyt oli kyse jätkien kännireissuista. Kyllä hän saa tavata kavereitaan ilman minuakin kahvilla ja harrastuksissa jne.

[/quote]

Eli sinä määrittelet rajat teidän elämässä? Koet olevasi hyväkin puoliso?
[/quote]

En ole sama, mutta mitä ihmettä vänkäät.
Ei ole kysymyksessä äiti ja poika vaan ihan aikuinen parisuhteessa elävä mies, joka voi pakata tavaransa ellei miellytä.
Ei kukaan yksinään voi määritellä parisuhteen rajoja. Mutta omat rajansa jokainen voi määritellä itse ihan niinkuin haluaa.
Itse en ole koskaan yrittänytkään kieltää miestä menemästä mihin ikinä haluaa.
Mutta olen myös tehnyt selväksi että jos jää kiinni pettämisestä, niin minä puolestani pakkaan tavarani ja suhde on siinä.
Tunnen suhteessani joustavan hyvin paljon mieheni eduksi mutta tuossa menee minun rajani.

Vierailija
113/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään. [/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta. [/quote] Arvasin, että tällainen kommentti tulee! Luotan kuitenkin mieheeni aivan täysin ja suhteemme toimii erinomaisesti. Tilanteen tekee ehkä vähän erilaiseksi myös se, että kaikki mieheni ystävät ovat hyviä ystäviä myös minulle. Toisin sanoen luotto toimii joka suuntaan. [/quote] Ei ne miehen ystävät silti häntä sulle käräyttäisi, vaikka miesten reissulla lipsahtaisikin. Miehet on todella lojaaleja toisilleen näissä asioissa, heidän mielestä toisten parisuhteisiin ei yksinkertaisesti puututa vaikka omasta mielestä pettäminen väärin olisikin. [/quote] En oikeastaan odotakkaan, että käräyttäisivät. Luotto omaan mieheen vain on niin vahva. En itsekkään käräytä näitä eräitä miehiä vaikka tiedänkin enemmän kuin muut vaimot ja reissuillansa olen joskus mukana. Eihän elämästä ikinä tiedä, mutta koskaan en ole katunut luottavaisuuttani.

[/quote]

Säälittävä olet. Sit varmaan esität jotain ystävää niille vaimoille ku ostat suosiota niitten petturimiehiltä salailemalla petosta. Ilmankos sä "pääset" mukaan... Ja oot varmaan asiasta hirveen ylpee ja siitä mitä tiedät. 
[/quote]

Olen heidän vaimoilleen kyllä kaveri, mutta mitään sydänystäviä emme ole ja miehensä olen tuntenut vuosikausia. Tottakai kaikki ihmiset ovat ensisijaisesti lojaaleja niille kenen kanssa ovat läheisimpiä. Olen ylpeä kaikista ystävyyssuhteistani ja olen itse tehnyt valinnan olla puuttumatta toisten asioihin.
[/quote]

Itse saat varmasti saman kohtelun.

Vierailija
114/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti on pitkälle parisuhteelle hyväksi testailla markkinoitaan ja vientiään välillä. Se, että flirttaillaan ja tanssitaan baarissa/laivalla ei ole puolisolta pois, mutta saattaa tuoda lisävuosia parisuhteelle.

Vierailija
115/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:41"]Päästän mieheni aina reissuun, koska hänkin päästää minut. Kumpikaan ei ole pettänyt suhteen aikana. Hän tietää, että olen edellisessä suhteessani exääni pettänyt kaksikin kertaan (johtuen miljoonista syistä, jotka ei nyt tähän kuulu mitenkään) ja mieheni silti luottaa minuun, hän sanoo minulle aina, että "jos kerta haluat olla mun kanssa, niin miksi pettäisit?" Ja sama toimii toisinpäin. Parisuhteemme kaikki osa-alueet toimivat, ei tarvi huolehtia..
[/quote]

Ja jos lakkaa toimimasta täydellisesti niin sittenhän sinulla on miljoona syytä pettää.

Vierailija
116/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:36"]

Kirjoitit, että jutut sen TASOISIA ettei naisia kaivata. Minua kiinnostaa mitä nämä jutut sitten ovat jos eivät näitä "tissipilluperse" juttuja. Mitkä muut jutut voivat olla sellaisia niin huonotasoisia ettei naiset voi niitä kuulla? En keksi minä ainakaan muita.

[/quote]

Taidat olla itse niin äänessä aina, ettet tosiaankaan ole kuullut, millaisia juttuja miehillä on. Minä ainakaan en jaksa kuunnella neljää tuntia vertailua eri kauitinmerkkien tasosta tai selostusta auton vipuvääntimen kummallisesta äänestä, jota sitten porukassa pohditaan. Miehistä nämä ovat todellakin mielenkiintoisia aiheita, joista jaksavat vaikka kuinka.

Tämä ei tarkoita, etteivät osaa muusta puhua, ja puhuvatkin, jos läsnä on ihmisiä, ketä nämä ei kiinnosta. Mutta vallan mukavaa heistä on noista vastaavista puhua ihan rauhassa ilman, että joku haukottelee vieressä.
[/quote]
No kuule en ole. Olet ärsyttävä olettaja. Tässä puhuttiin tasosta. Mielestäni nuo sinun mainitsemasi asiat ovat ihan tasokkaita. Tuli vaan mielikuva joistain tasottomista asioista kun esitit asiasi noin. Mutta asia on nyt selvä. Kiitos kun selvensit.
[/quote][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:36"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
Itse oletit tasojutut pillujutuiksi mutta et ole ärsyttävä olettelija?

Vierailija
117/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 18:12"]Minä epäilen että mies pettää. Ihan siksi että jos minä lähden jonnekkin niin alkaa epäillä mitä kaikkea siellä baarissa tapahtuu
[/quote]
Vastaavalla logiikalla kieltäjänaiset ovat niitä jotka antaa vieraalle aina kun mahdollisuus.

Vierailija
118/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun en enää törmäisi näihin jätkäporukan mukana pettäviin miehiin:( no, sitä ei voi koskaan tietää, eikä toisaalta toista voi kahlita. Voisi vaan yrittää käyttää harkintaa parinvalinnassa:)

Vierailija
119/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään. [/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta. [/quote] Arvasin, että tällainen kommentti tulee! Luotan kuitenkin mieheeni aivan täysin ja suhteemme toimii erinomaisesti. Tilanteen tekee ehkä vähän erilaiseksi myös se, että kaikki mieheni ystävät ovat hyviä ystäviä myös minulle. Toisin sanoen luotto toimii joka suuntaan. [/quote] Ei ne miehen ystävät silti häntä sulle käräyttäisi, vaikka miesten reissulla lipsahtaisikin. Miehet on todella lojaaleja toisilleen näissä asioissa, heidän mielestä toisten parisuhteisiin ei yksinkertaisesti puututa vaikka omasta mielestä pettäminen väärin olisikin. [/quote] En oikeastaan odotakkaan, että käräyttäisivät. Luotto omaan mieheen vain on niin vahva. En itsekkään käräytä näitä eräitä miehiä vaikka tiedänkin enemmän kuin muut vaimot ja reissuillansa olen joskus mukana. Eihän elämästä ikinä tiedä, mutta koskaan en ole katunut luottavaisuuttani.

[/quote]

Säälittävä olet. Sit varmaan esität jotain ystävää niille vaimoille ku ostat suosiota niitten petturimiehiltä salailemalla petosta. Ilmankos sä "pääset" mukaan... Ja oot varmaan asiasta hirveen ylpee ja siitä mitä tiedät. 
[/quote]

Olen heidän vaimoilleen kyllä kaveri, mutta mitään sydänystäviä emme ole ja miehensä olen tuntenut vuosikausia. Tottakai kaikki ihmiset ovat ensisijaisesti lojaaleja niille kenen kanssa ovat läheisimpiä. Olen ylpeä kaikista ystävyyssuhteistani ja olen itse tehnyt valinnan olla puuttumatta toisten asioihin.
[/quote]

Itse saat varmasti saman kohtelun.
[/quote]

Näin asia varmasti onkin. En usko että monikaan lähipiiristäni tunkisi nenäänsä minun ja mieheni asioihin, vaikka olisi jotain "paljastettavaakin". Se on minusta ihan ok ja ymmärrän kyllä, että harva haluaa turhiin draamoihin sotkeentua. Onneksi ei vielä ole tullut eteen tilannetta, jossa minun pitäisi olla huolissani mieheni tekemisitä.

Vierailija
120/139 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutakin elämää kuin parisuhde ja niin on miehellänikin. Jos haluaa reissata kavereidensa kanssa niin reissatkoot, niin teen minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän