Onko naiset jotka puolustaa "jätkienreissuja" niitä joiden kanssa petetään?
Kommentit (139)
Kyllähän ihan vaan baarissa törmään jätkä porukassa toisiin naisiin. Itse tajusin kun itse olin kavereideni kanssa baarissa. Niin ne vaan löytää toisensa pettäjät siis.
Voin vaan kuvitella että esim. festareilla tilanteita syntyy helpommin kun ollaan niin innoissaan ja puoliso on kaukana.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:51"]Juttelin tässä iltana muutamana pubissa erään yli kolmekymppisen, perheellisen miehen kanssa. Hän kertoi että he tekevät vuosittain sählyporukkansa kanssa laivareissun, ja 80 prossaa heistä pettää reissuilla puolisoitaan. Että se on vähän niinkuin jutun idea. Karua oli kuunnella. Tämä pienen vauvan isä ihan auliisti kertoi tekevänsä niin itsekin. Sanoi että vaimo ei varmasti hyväksyisi. Toki tyyppi lopuksi yritti pokata myös mua. Kyyniseksi tekee tämmöset jutut kyllä. Näitä kuulee valitettavan paljon. Totta kai on uskollisiakin, en sitä sano. [/quote] Höpö höpö puhetta. 1 kymmenestä ehkä pettää tollasilla reissuilla, jos sekään. Ja se ei johdu noista reissuista vaan siitä tyypistä
[/quote]
Buahahhaaa.. :'D
Käypä miesten keskustelupalstalla kysäsemässä uudestaan.
[/quote]
Heh, no omien sanojensa mukaanhan ne kaataa naisia kuin heinää, varsinkin jollain nettipalstalla. Totuus onkin sitten toinen juttu...
Niin se vaan on että yhdessä illassakin tapahtuu jo vaikka mitä.
Enkä luottaisi siihen että yhteiset kaverit kertoo jos mies pettää. Voin kertoa että eivät paljasta kaveriaan.
Kyllä se aika selkeä keissi on, jos on "pakko" päästä pelkällä poikaporukalla esim. Tallinnaan. Mun mielestä jo se, ettei mun mies ja hänen kaverit halua noita reissuja enää seurustelun alettua tehdä, kertoo kyllä sen syyn miksi reissuun aiemmin on lähdetty. Naisten takia. Ja joo, kyllähän se mies voi töissä tai kotonaankin pettää, mutta tommosilla poikien humalanhuuruisilla ryyppyreissuilma kiusaus on paljon suurempi ja helposti siellä sortuu pettämään sellainenkin, joka ei ns. Normiolosuhteissa sitä olisi tehnyt. Kaikki mun tuttavapiirissä tapahtuneet (tiedossa olevat) pettämiset on juurikin noilta poikien reissuilta, eikä niistä jätkistäkään muuten olisi millään uskonut. Kun ajattelee että ei siitä jää niin kaukana kiinni, kun kerta muutkin ja kun ollaan ryypätty ja puhutu ronskeja juttuja poikain kanssa. Niinpä niin. Mun mies ei onneksi sellaisille enää mukaan halua, hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään. [/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta.
[/quote]
Aargghh, mistä teitä pässejä sikiää??? Ellet ole provo..
Parisuhde = vankila?
[/quote] En ole provo. Saa mennä jos haluaa mutta takaisin ei ole sitten tulemista. Patteriin en ole kahlinnut enkä tule kahlitsemaan. Äijää oma valinta.
Ei miehet käräytä kaveriaan, vaikka vaimo luulisi heidän olevan hänenkin ystäviään. Miehillä nää asiat menee edelme. Bros before hos ja silleen.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"]Mietin vaan,kun oli blockfestin fb sivuilla keskustelu aiheesta, reissu meni pilalle kun kaverit ottikin _omat_ muijansa mukaan.
Omani päästän valittamatta,enkä kyllä haluaisi lähteä edes. Pettää jos,pettää ja sitten we on ohi. Ihmettelin vain miks monet naiset hyökkään näitä mukaan lähteviä naisia vastaan.
Vähän luottoa se syö kun olen nähnyt/kuullut miten varsinkin näillä festari "jätkienreissuilla" petetään. Eihän kaverit kaveriaan tyttöystävälle paljasta. Ei ne siellä ilman mitään muijia aikaanss vietä, että omia ei varmaan siksi haluta mukaan kyttäämään.
[/quote]
Tuo omat muijansa kertoo jo kaiken. Kyllähän sen ymmärtää että omiakin reissuja on oltava mutta, mutta... Ihan kun tiedän että miehet ne ei ilman naisia reissuillansa ole ja kavereiden omat muijat on silloin tiellä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään.
[/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta.
[/quote]
Arvasin, että tällainen kommentti tulee! Luotan kuitenkin mieheeni aivan täysin ja suhteemme toimii erinomaisesti. Tilanteen tekee ehkä vähän erilaiseksi myös se, että kaikki mieheni ystävät ovat hyviä ystäviä myös minulle. Toisin sanoen luotto toimii joka suuntaan.
[/quote]
Ei ne miehen ystävät silti häntä sulle käräyttäisi, vaikka miesten reissulla lipsahtaisikin. Miehet on todella lojaaleja toisilleen näissä asioissa, heidän mielestä toisten parisuhteisiin ei yksinkertaisesti puututa vaikka omasta mielestä pettäminen väärin olisikin.
Yleensä pettämisen tarve tulee niille miehille, joita pidetään kahlittuina omissa kodeissaan.
Miespuolisten kaverien kanssa liikkuminen ei ainakaan heteromiehellä tarkoita, että tarkoituksena olisi pettää puolisoa.
Vielä kun muut kaverit on sinkkuja niin voi melkein olla varma että jotain tapahtuu. Niilläkin ei moraali pelaa. Taino eivät osaa ajatella kaverin kannalta
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:51"]Juttelin tässä iltana muutamana pubissa erään yli kolmekymppisen, perheellisen miehen kanssa. Hän kertoi että he tekevät vuosittain sählyporukkansa kanssa laivareissun, ja 80 prossaa heistä pettää reissuilla puolisoitaan. Että se on vähän niinkuin jutun idea. Karua oli kuunnella. Tämä pienen vauvan isä ihan auliisti kertoi tekevänsä niin itsekin. Sanoi että vaimo ei varmasti hyväksyisi. Toki tyyppi lopuksi yritti pokata myös mua. Kyyniseksi tekee tämmöset jutut kyllä. Näitä kuulee valitettavan paljon. Totta kai on uskollisiakin, en sitä sano. [/quote] Höpö höpö puhetta. 1 kymmenestä ehkä pettää tollasilla reissuilla, jos sekään. Ja se ei johdu noista reissuista vaan siitä tyypistä
[/quote]
Buahahhaaa.. :'D
Käypä miesten keskustelupalstalla kysäsemässä uudestaan.
[/quote]
Miesten keskustelupalstathan on se totuus. Niistä jutuista en uskoisi puoliakaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"]Mitä? Siis ettekö ikinä vietä naisten/miesten kesken vapaata? Ei kai näitä asioita tarvitse mitenkään puolustella, kai kaikilla on parisuhteissa aikaa olla ystäviensä kanssa? [/quote] Vapaata voi viettää muutenkin kuin hillumalla kännissä Tallinnan laivoilla. Jos puoliso ei ole haluttua matkaseuraa, on jotain salattavaa. Ystäväreissuja voi tehdä niiden puolisoiden mukanaollessakin. Miksi pitää vartavasten jakaa porukka miehiin ja naisiin? Niin, köh köh.. Miksihän.
[/quote]
Vää vää. Pyhä Vulva joka luulee olevansa miehensä ystävien veroinen! :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:55"]
Mun mielestä on täysin ok lähteä esim mökille jätkäporukalla, mutta jos olisivat menossa esim risteilylle niin kyllä ärsyttäisi, koska minäkin haluaisin ja meillä ei risteilyillä tmv käydä koskaan. Samoin mies kyllä ihan aiheesta vetäisi herneen nenäänsä, jos minä edes haluaisin lähteä johonkin sellaiseen paikkaan, missä kumpikaan ei koskaan käy. Käyn omien ystävien kanssa mökkeilemässä ja mies omiensa. Meillä ei kumpikaa KIELLÄ mitääb reissuja, ei vaan haluta kunpikaan tehdä yhtä yötä pidempiä reissuja ilman muuta perhettä.
[/quote]
Sama juttu. Reilu viisi vuotta ollaan yhdessä oltu, ja edelleen ihan yksinkertaisesti tulee ikävä toista, mikäli on pidempään poissa. Ei siinä ole mustasukkaisuutta/pelkoa pettämisesta, on vaan yksinkertaisesti ikävä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:59"]
Kumma juttu kun aina löytyy näitä naisia joiden kanssa petetään. Itse en pelehdi tuntemattomien miesten kanssa, minä en ikinä tule osallistumaan pettämiseen missään muodossa. Maailma olisi parempi paikka jos korkea moraali kuten minulla olisi yleisempi.
[/quote]
Kumma juttu mistä joo löytyy kun naiset pettää yhtä paljon kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"]Mitä? Siis ettekö ikinä vietä naisten/miesten kesken vapaata? Ei kai näitä asioita tarvitse mitenkään puolustella, kai kaikilla on parisuhteissa aikaa olla ystäviensä kanssa? [/quote] Vapaata voi viettää muutenkin kuin hillumalla kännissä Tallinnan laivoilla. Jos puoliso ei ole haluttua matkaseuraa, on jotain salattavaa. Ystäväreissuja voi tehdä niiden puolisoiden mukanaollessakin. Miksi pitää vartavasten jakaa porukka miehiin ja naisiin? Niin, köh köh.. Miksihän.
[/quote]
Siis sairas tapa epäillä ja kytätä.... Onko tällaisia oikeesti olemassa? Tottakai se oleminen on ihan erilaista onko mukana ne omat tyttökaverit vuosien takaa kuin jos miehet olis mukana. Samoin olen valmis suomaan miehelleni omaa aikaa. Ikinä en ole tämän yhdessäolon aikana (12 v) pettänyt. Enkä usko, että mieskään. Ei hän yleensä missään reissuilla käy. Harrastuksissa, mutta ei ole ollut juurikaan yötä pois kotoa. Eikä käytä alkoholia ollenkaan.
Kyllä ne "vapaasti" liikkuvatkin pettää. Noilla reissulla kynnys pettää on matalampi. Siksihän noita tapahtuu. Tuskin kukaan luulette että ne jätkien reissut on mitään pelkästään miehiä reissuja. Naisiahan siellä on.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:50"]Veikkaan, et ne joilla on lieka kireellä ja nimenomaan kieltää nämä reissut, on niitä joita petetään..
[/quote] Niinhän te luulette. Jos annetaan tilaisuuksia kuin tarjottimella on todennäköisempää että se tekee varkaan ennemmin tai myöhemmin. Teidän miehet pettää siellä reissuillansa suurin osa. Uskokaa tai olkaa uskomatta, mutta niin se on.
[/quote]
Minä tiedän useammankin miehen jotka ovat pettäneet puolisoitaan työpaikalla tai naapurin kanssa.
Jos haluaa pettää niin ei sitä varten mihinkään reissuun tarvitse lähteä, ei edes illalla baariin. Tilaisuuksia löytää ihan normi arjesta jos sellaisia etsii.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:51"]Juttelin tässä iltana muutamana pubissa erään yli kolmekymppisen, perheellisen miehen kanssa. Hän kertoi että he tekevät vuosittain sählyporukkansa kanssa laivareissun, ja 80 prossaa heistä pettää reissuilla puolisoitaan. Että se on vähän niinkuin jutun idea. Karua oli kuunnella. Tämä pienen vauvan isä ihan auliisti kertoi tekevänsä niin itsekin. Sanoi että vaimo ei varmasti hyväksyisi. Toki tyyppi lopuksi yritti pokata myös mua. Kyyniseksi tekee tämmöset jutut kyllä. Näitä kuulee valitettavan paljon. Totta kai on uskollisiakin, en sitä sano. [/quote] Höpö höpö puhetta. 1 kymmenestä ehkä pettää tollasilla reissuilla, jos sekään. Ja se ei johdu noista reissuista vaan siitä tyypistä [/quote] Buahahhaaa.. :'D Käypä miesten keskustelupalstalla kysäsemässä uudestaan. [/quote] Miesten keskustelupalstathan on se totuus. Niistä jutuista en uskoisi puoliakaan.
[/quote]
Mikä syy jollain anonyymillä ihmisellä (korjaan useille ihmisillä) olis valehdella? Varsinkin niinpäin, että pettää vaikka ei oikeasti pettäis? :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:42"]Minä puolustan jätkien reissuja ja enemmän kuin mielelläni päästän mieheni sellaisille lähtemään. Oma mieheni on ollut kesän aikana ilman minua ainakin kolmilla festareilla miesporukassa ja sen lisäksi tehnyt muutamia mökkireissuja. Kanssani ei ole ikinä petetty ketään.
[/quote] Mikäs siinä jos et välitä siitä että miehes saa vierasta.
[/quote]
Arvasin, että tällainen kommentti tulee! Luotan kuitenkin mieheeni aivan täysin ja suhteemme toimii erinomaisesti. Tilanteen tekee ehkä vähän erilaiseksi myös se, että kaikki mieheni ystävät ovat hyviä ystäviä myös minulle. Toisin sanoen luotto toimii joka suuntaan.
[/quote]
Ei ne miehen ystävät silti häntä sulle käräyttäisi, vaikka miesten reissulla lipsahtaisikin. Miehet on todella lojaaleja toisilleen näissä asioissa, heidän mielestä toisten parisuhteisiin ei yksinkertaisesti puututa vaikka omasta mielestä pettäminen väärin olisikin.
[/quote]
En oikeastaan odotakkaan, että käräyttäisivät. Luotto omaan mieheen vain on niin vahva. En itsekkään käräytä näitä eräitä miehiä vaikka tiedänkin enemmän kuin muut vaimot ja reissuillansa olen joskus mukana. Eihän elämästä ikinä tiedä, mutta koskaan en ole katunut luottavaisuuttani.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:55"]Mun mielestä on täysin ok lähteä esim mökille jätkäporukalla, mutta jos olisivat menossa esim risteilylle niin kyllä ärsyttäisi, koska minäkin haluaisin ja meillä ei risteilyillä tmv käydä koskaan.
Samoin mies kyllä ihan aiheesta vetäisi herneen nenäänsä, jos minä edes haluaisin lähteä johonkin sellaiseen paikkaan, missä kumpikaan ei koskaan käy.
Käyn omien ystävien kanssa mökkeilemässä ja mies omiensa.
Meillä ei kumpikaa KIELLÄ mitääb reissuja, ei vaan haluta kunpikaan tehdä yhtä yötä pidempiä reissuja ilman muuta perhettä.
[/quote]
juuri näin meilläkin.