En löydä ihmistä joka kiinnostuisi minusta koska olen ruma ja tylsä mies
Selfieitäkin kun koitan ottaa niin näytän niissä jotenkin oudolta vaikka kuinka yritän olla rennosti jne. Muilla ihmisillä ihan normaaleja kuvia. Ei minun elämässä myöskään tapahdu mitään kun on yksinäinen, kuntoutustuella, mt-ongelmia, autismin kirjolla eikä varaa juuri tehdä mikä itseä kiinnostaisi tai käydä missään.
Ja joo joo, huonolla itsetunnolla ja epätoivoisella asenteella karkottaa kaikki naiset jne. tiedetään jne. mutta vaikea olla positiivisena kun elämässä tulee säännöllisesti seinä vastaan joka asiassa ja sukulaisillakin omat elämät ettei kiinnosta kysellä minun kuulumisia ja jos itse koitan soittaa on kiire tai jotain muuta.
Nukkunut stressin takia todella huonosti useamman viikon ja yleensäkin nukkuu huonosi ettei ole senkään takia positiivisella mielellä juurikaan.
Tapahtuisi edes joitakin positiivisia asioita elämässä jatkuvien vastoinkäymisten sijaan mutta se on kai liikaa vaadittu että saisi välillä olla iloinen.
Kommentit (11)
Pitää keksiä kiinnostuksia tai mistä pitää? Mikä tuo hyvää vointia. Ehkä joku paikka on lisäksi, jossa kokoontuu naisia tai some.
Naisenko vastuulla olisi se ilo tuoda elämään? Mitäköhän se nainen saisi itse irti tuosta tilanteesta?
Sellaista se on. Ei kaikki löydä kumppania. Täytyy keksiä muuta tekemistä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Rumuus on katsojan silmässä. Ehkä et ole edes ruma.
Voi olla etten ole mutta henkisesti olen kyllä ruma. En tiedä mutta näkyy varmaan kilometrin päähän jo pelkkä pelokkuus ihmisten ilmoilla kun jännittää sosiaaliset tilanteet. ap
Parisuhde on kuin värityskirja. Voit värittää sen haluamallasi väreillä.
Minulla menee silti paremmin vakityö vaikka olen 45 tonnia velkaantunut mies lapsi kuulemma ja juon rahani kaljamaha vielä
Parisuhde on kuin värityskirja. Voit värittää sen haluamallasi väreillä.
Pitää sopia, mitä leikkiä leikitään, että molemmat leikkii samaa leikkiä. Eihän siitä muuten mitään tule ja leikki loppuu. Kesken leikin ei saa ilmoittamatta lopettaa leikkiä eikä vaihtaa leikkiä siirtymällä esim johonkin toiseen leikkiin.
Sun pitäisi ensin viihtyä itsesi kanssa, jotta joku muukin voisi viihtyä kanssasi. Ulkokuorelle voi tehdä yhtä ja toista, ja henkiselle puolelle vielä enemmän, mutta kyllä se vaatii asiaan paneutumista. Ei ole satuprinssejä, eikä myöskään prinsessoja, jotka tulisivat ihmeellisesti hätiin ja ratkaisisivat kaikki ongelmasi. Itsestä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla etten ole mutta henkisesti olen kyllä ruma. En tiedä mutta näkyy varmaan kilometrin päähän jo pelkkä pelokkuus ihmisten ilmoilla kun jännittää sosiaaliset tilanteet. ap
Älä puhu noin itsestäsi hyvä ihminen.