Olen 168cm, paino 50kg, liian vähän?
Mitä luulette?
Kommentit (56)
Olen aina painanut lähemmäs 60 kiloa ja olen niin onnellinen, kun viimein sain laihdutettua siihen joka naisen unelmapainoon. Kuitenkin jotkut tutut kitisevät minun olevan liian pieni. Katetutta vai totuus?
ap
Faktat kuitenkin ovat: tunnen itseni onnelliseksi, kevyeksi ja hyvinvoivaksi. Vartalo toimii normaalisti, en halua laihtua enkä lihoa tästä. Saan enemmän huomiota miehiltä kuin koskaan. Uskallaan käyttää bikineitä.
ap
Itse oon 168 ja paino nyt 65. Personal trainer sitä mieltä,et enää ei saa lähteä painoa.
Olet alipainoinen. Se on epäterveellistä. Itse saman mittainen mutta 8 kg painavampi. Kokoni on vaatteissa xs-s, 34-36. Tuossa painossa näyttäisin luurangolta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:13"]
Olet alipainoinen. Se on epäterveellistä. Itse saman mittainen mutta 8 kg painavampi. Kokoni on vaatteissa xs-s, 34-36. Tuossa painossa näyttäisin luurangolta.
[/quote]
Olen luonnostani hyvin siro ja en näytä luurangolta. Hyvin hoikalta kuitenkin. Vaatekokoni on xs.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:13"]
[/quote]
Olen luonnostani hyvin siro ja en näytä luurangolta. Hyvin hoikalta kuitenkin. Vaatekokoni on xs.
ap
[/quote]
Onko sulla muuten ollenkaan lihaksia? Kun laihduttaa tuolla tavalla on tärkeää pitää huolta siitä ettei laihduta lihaksiaan.
Mä olen saman mittainen ollut 14-vuotiaasta ja paino vaihdellut sinä aikana 48-56kg ja koko ajan olen ollut hoikka, mutta en kuitenkaan liian laiha muuta kuin tuolla alle viidessäkympissä. Peilikuva kertoo kuutenkin enemmän kuin vaaka.
Riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Olet siis siro mutta onko kroppa kuin pikkupojalla vai onko rinnat ja takapuoli? Jos näytät vielä naiselliselta ja menkkakierto normaali niin et ole liian hoikka.
Mutta jos haluat laihtua vielä lisää niin sitten päässä vikaa...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:10"]Olen aina painanut lähemmäs 60 kiloa ja olen niin onnellinen, kun viimein sain laihdutettua siihen joka naisen unelmapainoon. Kuitenkin jotkut tutut kitisevät minun olevan liian pieni. Katetutta vai totuus?
ap
[/quote]
Eka kerta kun kuulen että 50 kg on joka naisen unelmapaino...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:21"]
Riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Olet siis siro mutta onko kroppa kuin pikkupojalla vai onko rinnat ja takapuoli? Jos näytät vielä naiselliselta ja menkkakierto normaali niin et ole liian hoikka.
[/quote]
No, rinnat eivät ole missään painossa isot, mutta ovat pysyneet noin B-koossa laihdutuksen jälkeenkin - eli siis saman kokoiset ovat kuin painavampanakin. Pyllyä löytyy luonnostaan, se tuntuu olevan viimeinen paikka mistä mitään lähtee.
Lihakset ovat kunnossa. Kilpaurheilen, treenaan 6 kertaa viikossa.
ap
Älä ainakaan liho yhtään. Itseasiassa voit pudottaa vielä muutaman kilon jopa. M20
Ystäväni on 166-senttinen ja 46-kiloinen. Ei näytä pahalta, on vain äärettömän siro, jalkakin 35.
Itse olen tasan saman mittainen ja näyttäisin keskitysleirin asukkaalta tuossa painossa. Painan 58 kg ja olen aivan hoikka.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:21"]
[/quote]
No, rinnat eivät ole missään painossa isot, mutta ovat pysyneet noin B-koossa laihdutuksen jälkeenkin - eli siis saman kokoiset ovat kuin painavampanakin. Pyllyä löytyy luonnostaan, se tuntuu olevan viimeinen paikka mistä mitään lähtee.
Lihakset ovat kunnossa. Kilpaurheilen, treenaan 6 kertaa viikossa.
ap
[/quote]
Aah. Fitnessiä?
jos ihan rehellisesti tunnet olosi hyväksi, luut eivät törrötä, eikä tuon
painon ylläpito vaadi kohtuuttomasti työtä, niin kenties fine. omaan makuuni ihan liian vähän, oon 158 cm, ja 50 kiloisena olin tosi laiha ( vaikka oon tosi sirorakenteinen), hyvä paino on välillä 52- 55 kg, ja 60 kg vielä ihan ok. liikun, ja mulla on lihaksia. itse asiassa muutin nyt mieltäni, on tosi vaikee uskoo että olisi terve paino.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:10"]Olen aina painanut lähemmäs 60 kiloa ja olen niin onnellinen, kun viimein sain laihdutettua siihen joka naisen unelmapainoon. Kuitenkin jotkut tutut kitisevät minun olevan liian pieni. Katetutta vai totuus? ap [/quote] Eka kerta kun kuulen että 50 kg on joka naisen unelmapaino...
[/quote]
No sitten et ole kuunnellut ;)
No ei, liioittelin, ei tietenkään ole joka naisen unelmapaino. Mutta hyvin monet haikailevat sitä viittäkymppiä jostakin syystä. Kun miehiltä kysyy, paljonko naiset painaa, ne vastaa että jotain viisikymmentä kiloa. 50 on minunkin silmissä ns. unelmapaino, johon on tosin vielä matkaa.
Itsehän sen parhaiten tietää mikä on hyvä. Olen samanpituinen, entinen luuviulu, nyt olen todella tyytyväinen kroppaani saatuani painon nousemaan kuuteenkymppiin. Tunnen itseni enemmän naiselliseksi.
Jos viihdyt noissa mitoissa niin sehän on sinulle hyvä, ihan sama mitä muut ajattelevat<3
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:10"]Olen aina painanut lähemmäs 60 kiloa ja olen niin onnellinen, kun viimein sain laihdutettua siihen joka naisen unelmapainoon. Kuitenkin jotkut tutut kitisevät minun olevan liian pieni. Katetutta vai totuus? ap [/quote] Eka kerta kun kuulen että 50 kg on joka naisen unelmapaino...
[/quote]
No sitten et ole kuunnellut ;)
No ei, liioittelin, ei tietenkään ole joka naisen unelmapaino. Mutta hyvin monet haikailevat sitä viittäkymppiä jostakin syystä. Kun miehiltä kysyy, paljonko naiset painaa, ne vastaa että jotain viisikymmentä kiloa. 50 on minunkin silmissä ns. unelmapaino, johon on tosin vielä matkaa.
[/quote]
Pituudesta riippumatta? Aika erikoinen ajatus.
Minä 169 ja painan 53. Mies on kuulema huolissaan laihuudestani. Itse pidän itseäni ainoastaan hoikkana. Sinä taidat olla jo vähän alipainon puolella? Enempi se peili ja oma olotila kertoo kuin vaaka