Onko 15-20€ kasvovoiteesta sinulle kallis vai normaali hinta? hinta vai
Minkä hintaisia voiteita yleensä ostat?
Itse ostan yleensä marketista jotain 5-6€ voiteita, joten kyllä tuo 15€ minulle iso raha olisi kasvovoiteeseen laittaa.
Kommentit (109)
Riippuu. Se on iso raha, mutta jos iho on vaativa ja vain tietty käy ja se maksaa, sitten pitää mennä sillä, kuten omalla kohdalla. Nyt löysin 5 euron arvoisen kosteuttavan kasvoveden, joka toimii allergisoimatta. Ihanaa! Ei tarvitse ostaa enää 15 euron purkkia.
Hintava. Tosin pitäisi kai vertailla litrahintoja. Apteekin putelit ovat usein isompia.
Sekä päivä- että yövoide maksavat muistaakseni kumpikin 48€.
Olen käyttänyt näitä jo kauan.
Eli 15-20 euroa on kyllä edullinen.
Vierailija kirjoitti:
Kallis minustakin.
En laita rahojani huuhaa-tuotteisiin, joiden luvataan tekevän sitä, tätä ja tuota, mutta todellisuudessa ei mitään vaikutusta ihon kuntoon. Lähes kaikki naisten kosmetiikka on aivan puhdasta humpuukia ja silmänlumetta.
Alle 5e yksinkertainen perusvoide tarvittaessa. Parhaita tuloksia kasvojen ihon hoidossa olen saanut oikeanlaisella ruokavaliolla, riittävällä unella ja nestetasapainosta sekä aurinkosuojasta huolehtimisella :)
Kasvojumppaa suosittelen myös kaikille.
Kosteuttava voide huuhaata?
Halpa on. Noin 50€ maksaa omat purkit. Tosin ikääkin on jo ettei ihan markettipurkit auta enää. Maan vetovoima saavuttaa meidät kaikki joskus valitettavasti. Toki en tiedä loppujen lopuksi auttaako minkään hintainen purkki mihinkään mutta aina voi kuvitella niin.
Mulla on sekä noita edullisia yleensä Lumenen tai Ziajan voiteita, että kalliita esim. Lancôme tai Biotherm. Säästeliäämmin tulee kyllä käytettyä noita kalliimpia koska en mä nyt välttämättä usko että sen parempia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Hintava. Tosin pitäisi kai vertailla litrahintoja. Apteekin putelit ovat usein isompia.
Eivät ole, pelkästään ne perusvoiteet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sekä noita edullisia yleensä Lumenen tai Ziajan voiteita, että kalliita esim. Lancôme tai Biotherm. Säästeliäämmin tulee kyllä käytettyä noita kalliimpia koska en mä nyt välttämättä usko että sen parempia ovat.
Lumene ja Lancome ovat huonoimpia merkkejä mitä olen koskaan testannut.
Päivi Risainen tässä moi!
oon kuule huomannu!
Jotkut on h.o .mo seksuaaleja ja ne joutuu h..vettiin (anteeksi kirosana)
Jotkut on kristittyjä.
Minä olen melkein kuin sinä minulla on ihana työpaikka ja rahahuolia ei ole ollut vuosiin
Kiitos Jeesus:)