Onko 15-20€ kasvovoiteesta sinulle kallis vai normaali hinta? hinta vai
Minkä hintaisia voiteita yleensä ostat?
Itse ostan yleensä marketista jotain 5-6€ voiteita, joten kyllä tuo 15€ minulle iso raha olisi kasvovoiteeseen laittaa.
Kommentit (109)
Apteekkivoiteet maksavat ja muita en käytä enää. Olen saanut markettirasvoista liian monta kertaa allergisia reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Edullinen. Yleensä ostan noin 100 eur voiteita, tosin tässä iässä ei muut tehoakaan samalla tavalla.
Minkä ikäinen siis olet? 75?
Ostan Lidlin halvinta. En koskaan yli 10 euron.
Minulla kipuraja on 50 e. Ostan kalliimpaa vain alennuksesta.
Olen tottunut, että ok-voiteen saa 25 eurolla.
Minusta 15-20 € on tosi edullinen.
Ihan kohtalainen hinta. Yleensä käytän kyllä lidlin alle 5 euron koska ovat todella hyviä.
Halpa. Ostan nykyään lähinnä apteekkikosmetiikkaa ja Vichyn voiteet maksavat 30-40 euroa, minusta ne kyllä ovat edullisia.
Jouduin siirtymään apteekkituotteisiin koska markettituotteista sain myös allergisia oireita.
Yleensä nuo maksaa sen 20-50e.
15-20e on mielestäni edullinen.
15-20 on edullinen. Tosin parilla kympillä saa jo ihan kelpo voiteita, toki käytä seerumia ja öljyä voiteen lisäksi.
Hajusteille ja muutamalle yleiselle kemikaalille allergisena atoopikkona joudun ostamaan rasvani muualta kuin marketista. Yleensä sopiva löytyy 25-30 € hintaluokasta. Yritän aina ostaa luottotuotteet alesta ja kantishinnoilla.
Tuli mieleen, että marketeissa myytävän l300 merkin sensitive tuotteet on ihan testaamisen arvoisia mikäli on herkkäihoinen. Voiteet on hajusteettomia ja maksaa noin kympin luokkaa.
Olen merkkiuskollinen, käytän yhtä apteekin herkän ihon sarjaa, ja putelit maksavat keskimäärin 15-30 euroa. Sen enempää en maksaisi. Näitäkin hintoja maksan sen takia, koska sarja on tuttu ja hyväksi todettu.
Ostan voiteita vaihtelevasti 5-20€ välillä. Voisin maksaa vähän enemmänkin, jos kyseessä oikein hyvä tuote. Varmaan joku 45€ alkaa olla kipuraja.
]
Minkä ikäinen siis olet? 75?[/quote]
Olen melkeim tuonikäinen, en ole varmaan koskaan ostanut edes 20€ voiteita! Eli mulle aivan liian kallis, ihan 3-5€ perus " niveat" ovat hyviä voiteita. Viimeisin ostos 4€ 400ml.
Toimii halkeilleisiin kantapäihin ja koko kropalle.
Kosmetiikka on monesti ihan humpuukia.
En enää osta kasvovoiteita. Laitan kasvovettä, seerumia ja päälle kasvoöljyä.
Sokkotestissä Ruotsissa se Nivean sinisen metallirasian rasva päihitti kalliit merkit. Lääketieteellisessä testissä taas Lidlin Cien sarjan voiteet olivat vähintään yhtä hyviä kuin tunnetut kalliit merkkivoiteet.
Edullinen. Yleensä ostan noin 100 eur voiteita, tosin tässä iässä ei muut tehoakaan samalla tavalla.