Onko 15-20€ kasvovoiteesta sinulle kallis vai normaali hinta? hinta vai
Minkä hintaisia voiteita yleensä ostat?
Itse ostan yleensä marketista jotain 5-6€ voiteita, joten kyllä tuo 15€ minulle iso raha olisi kasvovoiteeseen laittaa.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokkotestissä Ruotsissa se Nivean sinisen metallirasian rasva päihitti kalliit merkit. Lääketieteellisessä testissä taas Lidlin Cien sarjan voiteet olivat vähintään yhtä hyviä kuin tunnetut kalliit merkkivoiteet.
Aina kun joku muistuttaa näistä halvempien kasvovoiteiden menestymisestäö sokkotesteissä saa takuulla alapeukkua. - Ymmärrän. Kuka oikeasti haluaisi tuntea vuosia tai vuosikymmeniä myöhemmin, että on maksananut mahdollisesti täysin turhasta ja kenties tunnetusta merkistä, Ja tai vain uskoen sokeasti, että apteekista saisi parempia tuotteita, kun maksaahan niistä aina "apteekin hinnan."
Yliopisto-opiskelija
Sekä se sinisessä peltipurkissa oleva voide että Nivea soft creme sisältävät aineita nimeltä linalool, citronellol ja limonene. Nuo aiheuttaa monille allergiaa, eli ainakin herkkäihoisen kannattaa todellakin jättää nämä tuotteet väliin.
Fiiliksen mukaan, hintahaarukka 30-80 euroa!
Kallis minustakin.
En laita rahojani huuhaa-tuotteisiin, joiden luvataan tekevän sitä, tätä ja tuota, mutta todellisuudessa ei mitään vaikutusta ihon kuntoon. Lähes kaikki naisten kosmetiikka on aivan puhdasta humpuukia ja silmänlumetta.
Alle 5e yksinkertainen perusvoide tarvittaessa. Parhaita tuloksia kasvojen ihon hoidossa olen saanut oikeanlaisella ruokavaliolla, riittävällä unella ja nestetasapainosta sekä aurinkosuojasta huolehtimisella :)
Kasvojumppaa suosittelen myös kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekkivoiteet maksavat ja muita en käytä enää. Olen saanut markettirasvoista liian monta kertaa allergisia reaktioita.
Voe voe, kun ne ovat ihan samaa ainetta; kannattaa vertailla tuoteselosteita. Kalliimmassa versiossa maksetaan vaan hienommat pakkaukset, mainonta ja mahdolliset kuuluisat mallikasvot.
Jos iho on ns normaali, niin voihan se tosiaan olla ettei eroa niin huomaa. Ongelmaihoisena eron kyllä huomaa.
Aiheutuuko ns. ongelmaiho juurikin näistä eri aineista, mitä siihen hierotaan? Vasta joku kyseli täällä apua naamaansa, joka punoitti jonkun kuorinnan jäljiltä. Neuvoivat Bepanthenia, eli ihan lääkettä tarvittiin hyvää tarkoittavan "kuorinnan" jäljiltä.
Minulla on hankala iho, se on rasvoittuva, vaikka olenkin liki seitsenkymppinen. Rypyt ovat vähäiset mutta kiinteytystä tämän ikäinen iho tietysti kaipaa ja vielä tulee niitä epäpuhtauksiakin. Jos joku innotuu ruokavalio-ojeita antamaan, niin en ole mätöruoan tai karkkien yms. käyttäjä enkä tupakoi. Jo nuoresta olen joutunut olemaan tarkkana, miten tällaista ihoa hoidetaan. Kasvovoiteen hinnan kipuraja minulla on noin 60 e. En ostaessani tuijota hintaa eli en usko, että kalliimpi aina parempi. Luen inci-listan ja yritän etsiä kokemuksia nettihaulla. 15 -20 e hinta on mielestäni edullinen ja jos hyvä niin todellinen löytö.
Nivean sininen purkkivoide on minulle mahtava voide jalkapohjiin ja kantapäihin. Paksusti voidetta jalkoihin, muovipussukat jalkaan ja sukat niiden päälle yöksi. .
Jos on rahaa voi ostaa minkä hintaista tuotetta vain ja maksaa nimestä eli merkistä.Eivät kuitenkaan ole parempia kun lidin tai marketejen halpis tuoteet kasvoille,hiuksille,iholle.jne Ravinolla on suurin merkitys ihonkuin kehon ja hiusten kuntoon.Alkoholi,tupakka,kuin sokeria sisältävät tuoteet myrkkyä.Tarkista myös silikonia ei tuoteissa ole ratkaisee monet ongelmat. Silkonia työnnetään kaikalle, se pitää tuoteiden tuoksut, koostumus pitkäikäisenä ja tuoksut.Myrkkyä iholle,hiuksille!Muistathan riittävän usein vaihtaa tyynyliinat.Yön aikana tietämättäsi saatat siihen kuolata ja monen ihon ongelma onkin tyynyliina ja tyynyt,tyynyjäkään ei riittävänusein pestä!
Vierailija kirjoitti:
Kallis minustakin.
En laita rahojani huuhaa-tuotteisiin, joiden luvataan tekevän sitä, tätä ja tuota, mutta todellisuudessa ei mitään vaikutusta ihon kuntoon. Lähes kaikki naisten kosmetiikka on aivan puhdasta humpuukia ja silmänlumetta.
Alle 5e yksinkertainen perusvoide tarvittaessa. Parhaita tuloksia kasvojen ihon hoidossa olen saanut oikeanlaisella ruokavaliolla, riittävällä unella ja nestetasapainosta sekä aurinkosuojasta huolehtimisella :)
Hyväihoisen on helppo huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinmiten käytän Clarinsin tuotteita, päivävoide taitaa olla siinä 100€ kieppeillä. Ikää on jo sen verran, että rahaa riittää muuhunkin kuin Lidliin. Toisaalta en erityisemmin usko kalliin voiteen paremmuuteen, kutta niillä purkeilla saa tiettyä eleganssia kampauspöydälle 😃
Kyllä minullakkin raha riittäisi muuhun kuin Lidliin, mutta en viitsi laittaa kasvorasva asiassa rahaa kankkulan kaivoon kun saman tuloksen saa halvemmallakin. Ja tuo eleganssi sitten....niin, "kampauspöytää" ei minulla ole, se on jotenkin vanhanaikaista, niin että, ei se eleganssi sieltä kylppärin peilikaapista kenellekkään muulle ulospäin näy😊
Niin, aika harvalla on tilaa kampauspöydälle nykyään. Mutta on se vaan ihana, minulla on moderni sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahaa voi ostaa minkä hintaista tuotetta vain ja maksaa nimestä eli merkistä.Eivät kuitenkaan ole parempia kun lidin tai marketejen halpis tuoteet kasvoille,hiuksille,iholle.jne Ravinolla on suurin merkitys ihonkuin kehon ja hiusten kuntoon.Alkoholi,tupakka,kuin sokeria sisältävät tuoteet myrkkyä.Tarkista myös silikonia ei tuoteissa ole ratkaisee monet ongelmat. Silkonia työnnetään kaikalle, se pitää tuoteiden tuoksut, koostumus pitkäikäisenä ja tuoksut.Myrkkyä iholle,hiuksille!Muistathan riittävän usein vaihtaa tyynyliinat.Yön aikana tietämättäsi saatat siihen kuolata ja monen ihon ongelma onkin tyynyliina ja tyynyt,tyynyjäkään ei riittävänusein pestä!
Siellä taas joku pätijä-pirkko vauhdissa.
Voin maksaa hyvästä yövoiteesta, seerumista tai silmänympärysvoiteesta n. 50 euroa. Päivävoide on mulla yleensä jotain Lumenea tai vastaavaa, joku 10 euron purkki. Onneksi nuo kalliimmat voiteet ja seerumit ovat yleensä myös hyvin riittoisia, eli ei niitä tarvitse olla jatkuvasti ostamassa.
Käsivoide ja vartalovoide myös n. 10-15 euroa. Tosin viimeksi mies toi laivalta jonkun tyyriimmän käsivoiteen. Ihan ok, mutta en huomaa eroa halvempaan.
Vierailija kirjoitti:
Kallis minustakin.
Oletko huomannut, että ihmiset ovat erilaisia?
Ruokavalioni on oikein hyvä ja terveellinen, juon vettä riittävästi, nukun 8 h hyvää unta yössä, en stressaa, käytän aurinkosuojaa, olen peruspositiivinen ja optimisinen ihminen, ympärilläni on upea ihana perhe ja ystävät, asun terveessä talossa luonnon keskellä, harrastan monipuolista liikuntaa, kuntoni ja terveyteni ovat kaikilla mittareilla ja testeillä katsottuna hyvä, minulla on ihana työpaikka ja rahahuolia ei ole ollut vuosiin, mutta silti kasvojeni iho kaipaa hyvää voidetta. Saan sen apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekkivoiteet maksavat ja muita en käytä enää. Olen saanut markettirasvoista liian monta kertaa allergisia reaktioita.
Voe voe, kun ne ovat ihan samaa ainetta; kannattaa vertailla tuoteselosteita. Kalliimmassa versiossa maksetaan vaan hienommat pakkaukset, mainonta ja mahdolliset kuuluisat mallikasvot.
Jos iho on ns normaali, niin voihan se tosiaan olla ettei eroa niin huomaa. Ongelmaihoisena eron kyllä huomaa.
Aiheutuuko ns. ongelmaiho juurikin näistä eri aineista, mitä siihen hierotaan? Vasta joku kyseli täällä apua naamaansa, joka punoitti jonkun kuorinnan jäljiltä. Neuvoivat Bepanthenia, eli ihan lääkettä tarvittiin hyvää tarkoittavan "kuorinnan" jäljiltä.
Meinasitko, että esimerkiksi iho- ja allergiasairaalan asiantuntijat eivät tiedä mistään mitään? Että sinä voit parilla lauseella päteä heidän ammattitietämyksen yli? :D Wau, olet todellinen noitatohtori!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin voide oli noin vuoden verran mielestäni tosi hyvä kunnes koko kasvojeni iho alkoi kutiamaan juuri niistä kohdista missä sitä käytin. Iho oli ihan turvoksissa ja sain hoitaa sitä lääkerasvalla useamman päivän ennen kuin se rauhoittui. Meitä on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sokkotestissä Ruotsissa se Nivean sinisen metallirasian rasva päihitti kalliit merkit. Lääketieteellisessä testissä taas Lidlin Cien sarjan voiteet olivat vähintään yhtä hyviä kuin tunnetut kalliit merkkivoiteet.
Sain pienen ilmaisnäytteen tuosta Niveasta. En muistanut, että se haisee niin voimakkaasti. Ei mene jatkoon omalla kohdallani. Aika paksun näköistä jankkiakin se on. Jos Cienin voiteet ovat yhtä tujusti hajustettuja kuin tuo Nivea, niin ei mene nekään jatkoon.
Lidlin CIEN-sarjaa. Ei ikinä yli 10 euron tuotteita. NIVEA myös hyvä. Rahaa mulla on mutta en tuhlaa turhaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt kasvovoiteita. Oon 50+, ja mua luullaan yleensä 45- vuotiaaksi. Aika monissa tutkimuksissa voiteet on todettu humpuukiksi.
Vähän OT, mutta en ole koskaan käyttänyt rintsikoitakaan; kuppikokoni on ehkä B. Rintani ovat edelleen kiinteät eivätkä roiku.
Naisille tuputetaan niin paljon turhia tuotteita, joita ilman ei muka pärjää.
Huutonaurua..luullaan 45 vuotiaaksi!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis minustakin.
Ruokavalioni on oikein hyvä ja terveellinen, juon vettä riittävästi, nukun 8 h hyvää unta yössä, en stressaa, käytän aurinkosuojaa, olen peruspositiivinen ja optimisinen ihminen, ympärilläni on upea ihana perhe ja ystävät, asun terveessä talossa luonnon keskellä, harrastan monipuolista liikuntaa, kuntoni ja terveyteni ovat kaikilla mittareilla ja testeillä katsottuna hyvä, minulla on ihana työpaikka ja rahahuolia ei ole ollut vuosiin, mutta silti kasvojeni iho kaipaa hyvää voidetta. Saan sen apteekista.
Minulla oli/on p.askat vanhemmat ja suku.
Kiitos tämän on persoonallisuushäiriö=ei läheisiä.
Aviomies on ja hyvä työpaikka.
Rahaölla kohotutin kasvot ja kaulan
Käytän chanelin ihonhoitotuotteita.
En tiedä olenko onnekas vai epäonninen
Mies rkastaa ja näytän nuorelta.
5 vuotta nuoremmaksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt kasvovoiteita. Oon 50+, ja mua luullaan yleensä 45- vuotiaaksi. Aika monissa tutkimuksissa voiteet on todettu humpuukiksi.
Vähän OT, mutta en ole koskaan käyttänyt rintsikoitakaan; kuppikokoni on ehkä B. Rintani ovat edelleen kiinteät eivätkä roiku.
Naisille tuputetaan niin paljon turhia tuotteita, joita ilman ei muka pärjää.
Huutonaurua..luullaan 45 vuotiaaksi!!!!!
Alkonkassallako luulevat...45 vuotiaaksi?
aaahhh...hh.kuolen....nauruun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis minustakin.
Näin on, ihmiset ovat erilaisia. Stressaantunut, huonosti syövä ja nukkuva, oluttakin tulee tissuteltua ihan kiitettävästi ja silti iho on hyvä ja pärjää Lidlin voiteilla. Paljon on kiinni geeneistä, eikä siihen voi vaikuttaa.
Kallis. Käytän naamaan Aisti-kosteusemulsiota, maksaa alle 4e.