Onko 15-20€ kasvovoiteesta sinulle kallis vai normaali hinta? hinta vai
Minkä hintaisia voiteita yleensä ostat?
Itse ostan yleensä marketista jotain 5-6€ voiteita, joten kyllä tuo 15€ minulle iso raha olisi kasvovoiteeseen laittaa.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokkotestissä Ruotsissa se Nivean sinisen metallirasian rasva päihitti kalliit merkit. Lääketieteellisessä testissä taas Lidlin Cien sarjan voiteet olivat vähintään yhtä hyviä kuin tunnetut kalliit merkkivoiteet.
Aina kun joku muistuttaa näistä halvempien kasvovoiteiden menestymisestäö sokkotesteissä saa takuulla alapeukkua. - Ymmärrän. Kuka oikeasti haluaisi tuntea vuosia tai vuosikymmeniä myöhemmin, että on maksananut mahdollisesti täysin turhasta ja kenties tunnetusta merkistä, Ja tai vain uskoen sokeasti, että apteekista saisi parempia tuotteita, kun maksaahan niistä aina "apteekin hinnan."
Yliopisto-opiskelija
Vai oikein opiskelija :D Minä maksan siitä että voide tuntuu ja tuoksuu hyvältä. Siinä ei ole mitään turhaa. Ehkä köyhälle olisi.
Maisteri
Noh noh. Äläs nyt Maisteri siinä yhtään irvaile.
Minä maksan siitä, että saan tän pärstän pysymään jotenkin aisoissa.
KTM, DI, kemian kandi
Käytän Mary Cohrin voidetta 75€
Terv.Hyvin toimeentuleva eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Apteekkivoiteet maksavat ja muita en käytä enää. Olen saanut markettirasvoista liian monta kertaa allergisia reaktioita.
Voe voe, kun ne ovat ihan samaa ainetta; kannattaa vertailla tuoteselosteita. Kalliimmassa versiossa maksetaan vaan hienommat pakkaukset, mainonta ja mahdolliset kuuluisat mallikasvot.
Käytän vain Tummelia. On halpaa. Olen allerginen vähän kaikelle, Tummelista en saa oireita.
Halpa. Maksan normaalisti 100-150 €.
Mun voide maksaa noin 30e, olen herkkäihoinen ja lähes kaikelle allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekkivoiteet maksavat ja muita en käytä enää. Olen saanut markettirasvoista liian monta kertaa allergisia reaktioita.
Voe voe, kun ne ovat ihan samaa ainetta; kannattaa vertailla tuoteselosteita. Kalliimmassa versiossa maksetaan vaan hienommat pakkaukset, mainonta ja mahdolliset kuuluisat mallikasvot.
Jos iho on ns normaali, niin voihan se tosiaan olla ettei eroa niin huomaa. Ongelmaihoisena eron kyllä huomaa.
Halpa, voiteita on ollut 30-80€ väliltä.
Aikaisemmin se olisi ollut tosi halpa, koska ostin ennen noin 70-80 euron voiteita. Olen melkein 5-kymppinen, joten on tarvetta ja varaakin. Sitten löysin vähän sattumalta luonnonkosmetikkamerkin, joka on aivan ihana ja sopii mulle hyvin. Nykyään maksan voiteista tuon 15-20 euroa.
Käytän Lumenea ja Tokmannilta cosmaturen seerumia. Jälkimmäinen maksaa 6 e, Lumenet n 10 e kpl tarjouksessa.
Nytkin pitäisi mennä ostoksille, mammuttimarkkinoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää osta kasvovoiteita. Laitan kasvovettä, seerumia ja päälle kasvoöljyä.
Mitä kasvoöljyä käytät?
Mulla on nyt Elizabeth Ardenin eight hour - kasvoöljyä. Lisäksi ihan pikku pullo Argan-öljyä tokmannilta. Näistä haluaisin oppia enemmän. Tuntui, että kaikki kasvovoiteet jättivät oudon kalvon naamalla.
Kokeilkaa marula-öljyä. Sisältää enemmän antioksidantteja kuin argan ja on luontaisesti tuoksuton öljy. Todella hyvä myös herkälle iholle. Esim The Ordinary-merkiltä löytyy edullisesti.
Olen kokeillut aikuisena Lumenet, Lidlit ja ties mitkä voiteet, joita on ollut paljon, ja kaikki ovat alussa tuntuneet oikein hyviltä. Sitten alkaa kutina ja punoitus, joten se siitä voiteesta sitten ja ei koskaan enää. Hintaluokalta voiteet ovat olleet ihan kaikkea, mutta jos ne eivät sovi, niin ne eivät sovi.
Ihoni on atooppinen ja lääkäritkin iho- ja allergiasairaalasta ovat kirjoittaneet useampia reseptejä erilaisiin voiteisiin, mutta en löytänyt niistäkään minulle sopivaa ja mieleistä voidetta. Lääkerasvat ovat voineet olla periaatteessa ihan hyviä, mutta jos ne eivät imeydy hyvin tai jättävät niljakkaan pinnan, niin en tykkää. Muutama merkki on myös lopetettu.
Nyt olen käyttänyt apteekin CeraVea pari vuotta, moisturising creamea illalla ja lotionia aamulla. Tämä sopii nyt ainakin toistaiseksi ja Ihoni on tosi hyvässä kunnossa. Rasvat ovat halvat ja riittoisat. Olen hieman alle 50 vuotias.
Älyttömän halpa, jos on hyvä. Lancome on vähän kalliimpaa, valitettavasti.
Sopiva hinta. Luultavasti tuon hintaisessa markettivoiteita paremmat raaka-aineet.
Kallis.
Parhaiten mun iholle on sopinut Lumenen tai Nivean kevyet päivävoiteet, olisko 5€ tuubi ja kestää ainakin kuukauden jos ei 2
Edullinen!
Minä käytän.
https://www.sokos.fi/fi/sokos/la-mer-the-moisturizing-cream-kasvovoide-…
Vierailija kirjoitti:
Edullinen!
Minä käytän.https://www.sokos.fi/fi/sokos/la-mer-the-moisturizing-cream-kasvovoide-…
Hirveä hinta sekä inci.
Minusta 25e voiteesta on edullinen hinta jos voide todella sopii iholle.
Olen ostanut näitä 5e tuotteita ja roskiin menivät.
Kyllä minullakkin raha riittäisi muuhun kuin Lidliin, mutta en viitsi laittaa kasvorasva asiassa rahaa kankkulan kaivoon kun saman tuloksen saa halvemmallakin. Ja tuo eleganssi sitten....niin, "kampauspöytää" ei minulla ole, se on jotenkin vanhanaikaista, niin että, ei se eleganssi sieltä kylppärin peilikaapista kenellekkään muulle ulospäin näy😊