Cheek ylitti jälleen itsensä riimittelyssä
faija löydettiin pilkitä haalarit jäässä mä väsyin omaan naamaani nii dokasin naamari päässä
:D
Kommentit (169)
Taas on ruvennu Cheekki riimittää, pää käsien välis ei taju mittää, mä tiedän mis stadi on, siel on Stadion, sinne mahtuu monta heppuu reppuu peppuu, monta kassii täynnä massii, tää on mun ilta ja tää ja tää, täyttyy valol ei hajoo pää, mä oon mun aurinko ja määränpää
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 05:58"]
Kuulin radiosta haastattelun ja kyseinen herran ääni kuullosti niin ylimieliseltä. Nauroin kyllä noita sanoja kun kuuntelin taas sitä itse hehkutusta ja muka syvällistä..., ei siinä mitään joku tykkää ja joku ei.
[/quote]
Kuunneltiin kai eri ohjelmaa... harvinaisen jalat maassa-asenteella näkyy liitävän, vaikka takana on loppuunmyydyt stadikat, yms. uniikkeja juttuja suomen mittakaavassa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 06:34"]
"Jarejarejarejare" Niin upeeta.
[/quote]
Miten olisit itse ilmaissut kyseisen kohdan biisistä?
Musta parasta Cheek-hypessä on sitä dissaavat tyypit, miten tosissaan ne on! =D Meitsi kyllä tykkää, eihän lyriikka ole mitään päätä huimaavaa (tyylitaituri - lyylitaikuri), mutta semmoisella koomisella tavalla mieluisaa. Ja jotenkin niissä biiseistä tulee vaan hyvä fiilis.
Miehen kanssa on hauska vastakkainasettelu, kun se ei tykkää Cheekistä ja esittää suorastaan vihaavansa sitä (koska musta se on just hauskaa) ja mä taas semisti tykkään, mutta esitän intohimoista fania, sitten se alkaa haukkua Cheekiä ja sen sanoituksia ja mä kuittaan sen aina että "te ootte vaan kateellisia sille". Tää väittely on meistä aina niin kovin hupaisaa.
N39
En jaksa enää edes ihmetellä tätä Cheek-maniaa. Koskaan en ole tuon lajin musiikista pitänyt, mutta sen verran mitä olen joskus kuunnellut, niin Cheekin sanallinen anti on melko... kömpelöä. Itselle ne lyriikat on todella tärkeä osa kappaletta ja kun tämän tyylin musiikista puhutaan, niin yksitoikkoinen taustajytinä jonka päälle suolletaan viinaseksimäoonparas-juttuja koiramaisella kurkkuäänellä -Ei jatkoon!
Kyse taitaa kuitenkin olla sopulimaisuudesta ja ajan ilmiöstä. Cheekin kannattaa takoa nyt, kun rauta on vielä kuumaa. En usko, että hänestä tulee vuosikymmenten idolia. Toki voin siinäkin olla väärässä, mutta yleensä se "tähtien" pinnalla olemisen aika on aika rajallinen. Suomessa löytyy enemmänkin iskelmämusiikin puolelta niitä, jotka keräävät yleisöä vuodesta toiseen saadakseen leipää pöytään. Toki eihän sitäkään voi tietää, että tuleeko tuon kaltainen musiikki olemaan joskus sitä iskemään verrattavaa koko kansan musiikkia. Itse toivoisin, että näin ei tulisi käymään.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:23"]
"sä meet aina alta riman (limbo) mä räjäytän aina tilan (sinko)" Jätkä kertoo asioita: neliskulmainen esine seinällä, TAULU tai eläin tulee maitoa LEHMÄ On se nero.
[/quote]
Lammas sanoo BÄÄ, lehmä sanoo MUU. Nimeni on Cheek, AAAAH, kuka muka muu?
Ja sitten naurua kolmannella matkalla studiolle.
Ainahan naiset tykkää musiikista, missä puolet tulee ulkomusiikillisista kyvyistä ja sit miehet ei tykkää. Dingo, Europe, Cheek...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:05"]Apua..:D Aikamme Runeberg... vaiko Aleksis Kivi.
[/quote]
Elastinen on jo ottanut itselleen Aleksis Kivi nimen. :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:20"]
Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä?
[/quote]
Tuurin kyläkauppa on myös jymymenestys.....
[/quote]
Ja Seiska on Suomen suosituin lehti.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:15"]
Ainahan naiset tykkää musiikista, missä puolet tulee ulkomusiikillisista kyvyistä ja sit miehet ei tykkää. Dingo, Europe, Cheek...
[/quote]
Juuh elikkäs Dingon ja Europen muusikot olivat oikeita muusikoita, ja vieläpä pirun lahjakkaita sellaisia. Cheek on lahjakas ainoastaan pukeutumisessa ja lampaiden rahastamisessa. Musikaaliset avut 10 % menestyksestä.
Tässä nyt n. 15 vuotta olen seuraillut Jaren touhuja ihan läheltäkin ja kymmenen vuotta sitten muuttui ylimieliseksi. Se ylimielisyys vaan kasvaa ja kasvaa. Ei siinä mitään, mutta jokainen putoaa joskus ja Jare putoaa vielä korkealta ja kovaa.
Heh mun mies joka ei ole musta ikinä mustasukkainen niin on mustis kun katon Cheekiä :D Ja me ollaan nelikymppisiä, itsekin hän katsoo vaikka ja ketä :)
Kai se leveä leukaperä ja maine/raha on jokamiehen unelma, pistää mustasukkailemaan :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:46"]Heh mun mies joka ei ole musta ikinä mustasukkainen niin on mustis kun katon Cheekiä :D Ja me ollaan nelikymppisiä, itsekin hän katsoo vaikka ja ketä :)
Kai se leveä leukaperä ja maine/raha on jokamiehen unelma, pistää mustasukkailemaan :)
[/quote]
Miehelläs on todella heikko itsetunto.
Minä luulin, ettei hän halua riimitellä... Olisiko peräti jossain Vain Elämäässä näin todennut. Mulla on tästä johtuen ollut vahva mielikuva, että hän haluaa välttää suoranaisia riimittelyjä. Kyllä hämmästyin, kun kuulin tämän uusimman joka on pelkkää riimitystä alusta loppuun. Tai luuleeko hän, ettei hän riimittele, kun vain joka toinen lause (värssy miksi niitä sanotaan?? :D) on riimitelty? ;-)
Mä en nyt osaa lainata tänne Sä huudat- biisin sanoja enkä edes linkata, mutta lukekaapa/kuunnelkaa ajatuksella ne sanat! Sehän ihan selvästi kertoo Jaren omasta elämästä! Tottakai sanoituksiin laitetaan aina jotain provosoivaa ja liioitellaan, mutta kyllä mun mielestä useimmat Jaren kirjoittamista teksteistä käsittelee sen omaa elämää, muistoja, kokemuksia, niin hyviä kuin huonoja. Nytkin sanat koskevat niin isänsä menettämistä, joka sai hänet juomaan suruun ym. sekä siitä kuinka lehdistö ym. ei anna hänen edes vapaalla olla rauhassa. Mun mielestä tuollaiset sanoitukset on aika merkittäviä ja ne pitäisi lukea/kuunnella ajatuksella ennen kuin ottaa yhden kohdan jonka perusteella alkaa haukkumaan. Ja kaiken lisäksi Jare ei pelkää pilkata ja nuhdella sanoilla itseään, mikä on mun mielestä aika arvostettavaa!
-N21 Ja ennen kun joku alkaa älisemään mun iästä mitään, niin sanonpa vielä, että mä kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Tykkään niin iskelmästä, popista kuin rapistakin. Fiiliksen mukaan! Ja mun lemppari on Juha Tapio, niin se nyt on ainakin mun mielestä aika kaukana Cheekistä! ;)
Mä itse pidän Cheekistä paljon ja se sen vähän ylimielinen asenne ja suuruudenhulluus iskee muhun. Aiheet on toki usein melko pinnallisia, mutta kun pystyy näkemään sen pinnan ohi, tajuaa, että ei se wsim. Ohituskaistalla biisissä puhu ohituskaistalla ajamisesta, vaan ohituskaista on vain kuvainnollinen ja kertoo hänen elämän vaiheesta parisuhteen loputtua. Ja kyllä toi Jaren tyyli suomalaisiin puree. Lisäksi löytyy Cheekiltä muutama aika minusta pysäyttävä sanoma teksteissä "ajoin Pariisin taksis, mietin et mä halusin kuolla; ajoin hautausmaan ohi, mutä jos maatuisin tuolla"
Aika kivaa sukulaisille kun käsittelee isänsä kuolemaa noin mauttomasti. En yleensä tykkää keekistä, mutta toi biisi oli ihan hyvä. Siis biisinä, mutta miten idiootti vetää hassunhauskaa riimiä isänsä traagisesta menehtymisestä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 00:21"]
faija löydettiin pilkitä haalarit jäässä mä väsyin omaan naamaani nii dokasin naamari päässä
:D
[/quote]
Ei tuo mun mielestä loppujen lopuksi niin huono ole, vaikka aluks vähän hörähdinkin. :D Cheekin isähän tosiaan sai kohtauksen ollessaan pilkillä ja menehtyi. Tästä Cheek varmaan veti sellasen suojamuurin tai maskin eteensä, mitä tolla naamarilla tarkoitetaan, jotta ei tuntuis niin pahalta tiiättekö! Eli ihan hyvä riimi :)