Cheek ylitti jälleen itsensä riimittelyssä
faija löydettiin pilkitä haalarit jäässä mä väsyin omaan naamaani nii dokasin naamari päässä
:D
Kommentit (169)
Haluisin että Jarella tulisi messias-vaiheen (olen suurin ja hienoin taiteilija) jälkeen gospel/hengellistymisvaihe. Tulisi esim. (joulu)markkinoille virsilevy. Jos nyt tulevan levyn nimi on alpha omega, niin ohan siinäkin tietty tiettyä hengellisyyttä kyllä (a ja o, alku ja loppu).
Voisin jo kuvitella naistenlehtien otsikot: "Cheek: Suosio kasvoi liian suureksi, menetin yhteyden itseeni" "Jare avoimeina: olin sisältä kuollu". Nyt olisi sitten rauha ja Jeesus löytynyt ja kaikki se liian suureksi kasvanut maallinen menestys övereine sanoituksineen olisi ollut vain itsestään epävarman ja rikkinäisen pojan uhoa :'(
Hengellisen vaiheen biisejä voisi olla vaikka "Iso-Jesse ja mä", "sielu", "kuka muu muka (sut pelastaa ku Jeesus)"
Luinko väärin vai sanoiko täällä joku ihan tosissaan jotenkin näin että "kyllä keekillä on diippejäkin lyriikoita missä se kertoo sen elämästä!" En tiedä mistä aloittaisin.. Sehän on aivan ilmiselvää että jokainen keekin kappale kertoo hänestä itsestään (kyllä, hänen elämästään). Lyriikoissa ei ole minkään valtakunnan tulkinnanvaraa, ne ovat niin aiheiltaan kuin kerronnaltaankin toivottoman yksipuolisia ja vailla minkäänlaista taiteellista arvoa. Kysymys kuuluukin, että kuka sellaista jaksaa kuunnella?
Mä luulen, että tuo jäähallikiertue on täysi floppi. Tuskin vetää lyhyessä ajassa täyteen noita kaikkia kun mukana on sekä Helsingin jäähalli että Hartwall. Ja kaikki muut suomen isoimmat jäähallit.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:47"]
Kuka sitä siinä biisissä "huutaa kotiin"? Tyttöystävä? Kuka muuten on Cheekin tyttöystävä?
[/quote]
Cheek itse. Biisi kertoo siitä kuinka Jare palaa takaisin Cheekiksi. Toinen ei ole toinen ilman toista..
jos et mun tyylii tajuu ni sul ei oo tyylitajuu. Lyriikat 10/10
Mä oon alkanut tässä kesällä tykkäämään Cheekistä, kun katsoin sen stadionkeikan Youtubesta. Uusi biisikin on ihan jees, joskin viime levyn hitit oli parempia.
Sanoituksista näkee onko se sivistys tullut Aku Ankasta vai maailman kirjallisuutta lukemalla. Onhan tämä vähän sellaista Vesa Keskismäistä hömppää.
Arhinmäki oli oikeassa. VMP. Sukka ja tukka irti.
Eihän se ees kirjoita niitä sanotuksia ite.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:45"]Sillä on varmaan bipo. Sikiöasennot lattialla ja tulevat elämänkertaelokuvat jotenkin vihjaavat siihen suuntaan.
[/quote]
Äidilläni on bipolaari ja hän on ollut monenkin julkkiksen kanssa samaan aikaan sairaalassa. Sanoi että aika moni julkkis sekoaa menestyksen myötä. Eikä ihme.