Cheek ylitti jälleen itsensä riimittelyssä
faija löydettiin pilkitä haalarit jäässä mä väsyin omaan naamaani nii dokasin naamari päässä
:D
Kommentit (169)
Mielestäni noilla lyriikoilla olisi oikeudenmukaista päästä Finlandia-ehdokkaaksi poikkeustapauksena, kun ei kirjasta ole kyse.
Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:20"]Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä?
[/quote]
Hei Jare, nyt nukkumaan
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:20"]Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä?
[/quote] kertoo paljon Suomen kansasta
"sä meet aina alta riman (limbo) mä räjäytän aina tilan (sinko)"
Jätkä kertoo asioita: neliskulmainen esine seinällä, TAULU tai eläin tulee maitoa LEHMÄ
On se nero.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:20"]Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä?
[/quote] kertoo paljon Suomen kansasta
[/quote]
Tismalleen samoja sanoja olin kirjoittamassa.
Av:n haukkumiset ei vaan poista sitä faktaa, että Cheek myy ekana suomalaisena kaks stadikkaa täyteen. Ja buumi jatkuu. Joo, Cheek on paska ja silti porukka haluaa se nähdä ja liput myydään loppuun..
Cheekistä tykkääminen on nyt viime vuosina, ja varsinkin Vain Elämää jälkeen tullut tosi trendikästä. 3-4 vuotta sitten se oli vielä jotenkin noloa.
Vai oonko huomannut tän vaan omassa tuttavapiirssä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:20"]
Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä?
[/quote]
Tuurin kyläkauppa on myös jymymenestys.....
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:12"]
Mielestäni noilla lyriikoilla olisi oikeudenmukaista päästä Finlandia-ehdokkaaksi poikkeustapauksena, kun ei kirjasta ole kyse.
[/quote]
Tapahtuu oikeusmurha, jos nimi ei ole loppuvuodesta(?) ehdokkaiden listalla!
Keskimääräinen maku (se joka vetää suurimmat massat puoleensa) on usein hirveän huono lähes asiassa kuin asiassa. Siksi Cheek`kin on pysynyt pinnalla. Nyt kyllä veikkaan, että tauko teki tehtävänsä ja suosio lähtee jyrkkään laskuun.
mitä se muikkeli laulaa aina välillä? kuulen että tuuuukka kasvaa kiiiinni
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 03:11"]Mistä voi kuulla? En maksa spotifyitä
[/quote]
Youtube?
Keekki oli ihan ok ennen kuin tuli kuuluisaksi. Nykyään lyriikat pyörii aiheissa: raha, dokaaminen, naiset, seksi ja keekki itse.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 00:21"]
faija löydettiin pilkitä haalarit jäässä mä väsyin omaan naamaani nii dokasin naamari päässä
:D
[/quote]
Apua :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:29"]Av:n haukkumiset ei vaan poista sitä faktaa, että Cheek myy ekana suomalaisena kaks stadikkaa täyteen. Ja buumi jatkuu. Joo, Cheek on paska ja silti porukka haluaa se nähdä ja liput myydään loppuun..
[/quote]
Ehkäpä niillä keikoilla käy eri porukka kuin me joiden mielestä keekki on paska?
Kuulin radiosta haastattelun ja kyseinen herran ääni kuullosti niin ylimieliseltä. Nauroin kyllä noita sanoja kun kuuntelin taas sitä itse hehkutusta ja muka syvällistä..., ei siinä mitään joku tykkää ja joku ei.
Menisi taas tauolle. Vuosi meni liian nopeasti ilman tätä hittinikkaria.