Cheek ylitti jälleen itsensä riimittelyssä
faija löydettiin pilkitä haalarit jäässä mä väsyin omaan naamaani nii dokasin naamari päässä
:D
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:23"]Kuka muu muka? Kuka muu muka? JVG! [/quote] Älkää nyt JVG:tä tähän sotkeko. Kyllä se on ihan JHT.
[/quote]
JVG on kyllä kova. Tosin niin on JHT myös.
t. listahittiräppifani
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 03:09"]
mitä se muikkeli laulaa aina välillä? kuulen että tuuuukka kasvaa kiiiinni
[/quote]
Juu, Tuukka kasvaa kiinni posken perään. Tsiikin ulostautumislaulu.
Ja tästähän on tehty jo parempi versio "mee takas kotiin": http://www.ruutu.fi/ohjelmat/hovimuusikko-ilkka-mee-takas-kotiin
Tein comebackin vaikkei kukaan halunnu mua takas tms...:D
Täällä palstalla kohta 13v pyörineenä voin todeta, että Cheekkiä hehkutettiib täällä jossain vaiheessa paljon. Ja "ketä panisit" ketjut oli täynnä Jaren nimeä. Sitten se meni vain elämään ja alkoi olemaan paljon enemmän esillä ja jopas täälläkin muuttui ääni kellossa. Ylimielinen paska, paskaa musiikkia, ihan varmasti homo yms.
Se vaan on niin vitun trendikästä vihata jotain joka on pinnalla. Kai sitä sitten tuntee itsensä vähän paremmaksi kun muut.
En minäkään tykkää Jari Sillanpäästä tai Pmmp:stä mutta ei mulla ole mitään tarvetta täällä heitä haukkua monen eri ketjun verran. Itse ainankin osaan ohan sujuvasti vaihtas radiokanavaa kun sieltä tulee jotain josta en pidä. Tai olla lukematta lehtijuttuja.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:11"]
Itsehän en tajua, miksi Cheek ei jatkanut laulu-uraansa englanniksi. Jarin 99,9-prosenttisesti natiivi Valley-aksenttia vivahtava amerikanenglanti olisi singonnut hänet jo pari vuotta sitten maailman rap-huipulle, jos hän olisi vain jatkanut levyttämistä "toisella äidinkielellään".
Tsekkaa jos et usko, kyllä jää Ville Valon ja Lauri Ylösen englanti toiseksi:
[/quote]
Oikeat VIRALLISET sanatkin löytyi: http://www.lyricsfreak.com/c/cheek/where+im+from_21093919.html
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:20"]Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä?
[/quote]
The sarcasm is strong is this one.
[/quote]
Niiiin... Teeppä tosiaan perässä!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:43"]
Eihän se ees kirjoita niitä sanotuksia ite.
[/quote]
No kuka muu kuka? Vesa Keskinen?
Cheek (poski) vaihtaa nimensä. Nykyään tunnetaan nimellä Phallos-Messias.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:24"]Mä en nyt osaa lainata tänne Sä huudat- biisin sanoja enkä edes linkata, mutta lukekaapa/kuunnelkaa ajatuksella ne sanat! Sehän ihan selvästi kertoo Jaren omasta elämästä! [/quote]
Ooh, Sherlock!
Jos Cheekin hyvin suoraviivaisia lyriikoita joutuu oikein ajatuksella kuuntelemaan ne ymmärtääkseen, ei taida muiden, kieltä edes hieman taiteellisesti käyttävien artistien tuotanto aueta kovin paljon :D
[/quote]
Mulla Cheekissä tökkii just tuo, että kielenkäyttö on jotenkin niin kömpelöä. Hän ei mielestäni osaa kertoa asioita kauniisti tai käytä kieltä nokkelasti ja värikkäästi. Ovat juuri hyvin suoraviivaisia ja jotenkin tylsiä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:02"]
42 jatkaa vielä. Kyllä huomaa taas, että ollaan me suomalaiset niin kateellista kansaa että! Yleensä valitetaan, että nuoret on vallannut av:n eivätkä osaa käyttäytyä ym., mutta taitaa olla nyt taas kerran toisin päin.. Miettikääpä te niin vanhat ja viisaat omaa nuoruuttanne. Oliko Eput, Popeda, Leevi And the leavings, Dingo ym. aikanaan teidän vanhempien mielestä hyviä roolimalleja nuorille, oliko heidän musiikki oikeaa musiikkia ym.? Nyt on tainnut teille vain ikä tehdä kepposet, kun ette pysty muitamaan että musiikki muuttuu ja ihmiset myös ;) Ja onhan se ihan selvä, että monen ilkeän kommentin takana on vain kateus, vaikka eihän sitä edes itselle myönnetä. Ja joo, nehän on julkisuuden henkilöitä, niitähän saa siis haukkua, koska itsehän ne ovat julkisuuteen tulleet. Voi taivas sanon mä! Mulle on ainakin pienestä pitäen opetettu, että ihmisiä me vaan kaikki ollaan. Oltiin sitten julkkiksia tai perus mattimeikäläisiä, rikkaita tai köyhiä, kauniita tai rumia. Tottahan se on, että joillakin se julkisuus ja raha nostaa pissan päähän, mutta uskallanpa väittää, että aika harvassa sellaiset kumminkin on. Ja palaten tän keskustelun aiheeseen, Jareen siis, niin jos hänellä olis pää aivan täynnä pissaa, niin luulempa että siinä vaiheessa kaikki biisitkin ois täynnä pelkkää pintaliitoa, samppanjaa ja naisia. Mutta nyt niin ei ole. Joo, biiseissä on edellä mainitsemiani asioita sitä en kiistä, mutta myös paljon paljon muuta! Ei Jare varmastikaan käsittelisi silloin sanoituksia aiheita joihin moni muukin voi samaistua ja jotka ovat oikeasti käsittelemisen arvoisia oman mielen terveydenkin kannalta. Ja kohta joku jo huutelee taas kerran, ettö onpa mautonta ym. mutta mun mielestä jokaisella on - ja saa olla- omat tapansa käsitellä asioitaan. Enkä mä jaksa uskoa, että Jaren perhe ottaa sanoituksia turhan vakavasti. Itseasiassa uskon, että he ovat ylpeitä pojasta, aivan kuin isänsäkin taivaassa. Rappiin nyt kun yleisesti kuuluu kieli, eleet, elämän tapa ym. jotka ei sovi esim. iskemään ja mun mielestä tää pitäisi huomioida paljon useammin. Ja kyllä mä tiedän, että voin olla aivan väärässäkin kyseisen henkilön kohdalla, mutta mä en vaan usko sitä. Mun mielestä vaikka ihminen on julkisuudessa, kuuluu hänen silti saada elää omaa elämäänsä. Mä uskon että Jarekin on pystynyt enemmän nauttimaan viime aikoina elämästään ulkomailla, joissa häntä ei niin tunneta. Ja se on aika harmi omasta mielestäni, sillä jokaisella pitäisi olla oikeus elää omaa elämää joka paikassa (tässä tapauksessa tarkoitan esim. perheen kanssa oloa ym.)! Ja kyllä, hän on valinnut uran julkisuudessa, mutta niin on moni muukin ja ilman heitä meillä ei olisi viihdettä; ei musiikkia, elokuvia, sarjoja... -N21, joka jo valmiiksi kiittää saamistaan alapeukuista ;)
[/quote]
huh huh, aika hurjaa niputtaa Leevi and the leavings ja Cheek samaan kategoriaan sanoitusten osalta... :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:02"]
42 jatkaa vielä. Kyllä huomaa taas, että ollaan me suomalaiset niin kateellista kansaa että! Yleensä valitetaan, että nuoret on vallannut av:n eivätkä osaa käyttäytyä ym., mutta taitaa olla nyt taas kerran toisin päin.. Miettikääpä te niin vanhat ja viisaat omaa nuoruuttanne. Oliko Eput, Popeda, Leevi And the leavings, Dingo ym. aikanaan teidän vanhempien mielestä hyviä roolimalleja nuorille, oliko heidän musiikki oikeaa musiikkia ym.? Nyt on tainnut teille vain ikä tehdä kepposet, kun ette pysty muitamaan että musiikki muuttuu ja ihmiset myös ;) Ja onhan se ihan selvä, että monen ilkeän kommentin takana on vain kateus, vaikka eihän sitä edes itselle myönnetä. Ja joo, nehän on julkisuuden henkilöitä, niitähän saa siis haukkua, koska itsehän ne ovat julkisuuteen tulleet. Voi taivas sanon mä! Mulle on ainakin pienestä pitäen opetettu, että ihmisiä me vaan kaikki ollaan. Oltiin sitten julkkiksia tai perus mattimeikäläisiä, rikkaita tai köyhiä, kauniita tai rumia. Tottahan se on, että joillakin se julkisuus ja raha nostaa pissan päähän, mutta uskallanpa väittää, että aika harvassa sellaiset kumminkin on. Ja palaten tän keskustelun aiheeseen, Jareen siis, niin jos hänellä olis pää aivan täynnä pissaa, niin luulempa että siinä vaiheessa kaikki biisitkin ois täynnä pelkkää pintaliitoa, samppanjaa ja naisia. Mutta nyt niin ei ole. Joo, biiseissä on edellä mainitsemiani asioita sitä en kiistä, mutta myös paljon paljon muuta! Ei Jare varmastikaan käsittelisi silloin sanoituksia aiheita joihin moni muukin voi samaistua ja jotka ovat oikeasti käsittelemisen arvoisia oman mielen terveydenkin kannalta. Ja kohta joku jo huutelee taas kerran, ettö onpa mautonta ym. mutta mun mielestä jokaisella on - ja saa olla- omat tapansa käsitellä asioitaan. Enkä mä jaksa uskoa, että Jaren perhe ottaa sanoituksia turhan vakavasti. Itseasiassa uskon, että he ovat ylpeitä pojasta, aivan kuin isänsäkin taivaassa. Rappiin nyt kun yleisesti kuuluu kieli, eleet, elämän tapa ym. jotka ei sovi esim. iskemään ja mun mielestä tää pitäisi huomioida paljon useammin. Ja kyllä mä tiedän, että voin olla aivan väärässäkin kyseisen henkilön kohdalla, mutta mä en vaan usko sitä. Mun mielestä vaikka ihminen on julkisuudessa, kuuluu hänen silti saada elää omaa elämäänsä. Mä uskon että Jarekin on pystynyt enemmän nauttimaan viime aikoina elämästään ulkomailla, joissa häntä ei niin tunneta. Ja se on aika harmi omasta mielestäni, sillä jokaisella pitäisi olla oikeus elää omaa elämää joka paikassa (tässä tapauksessa tarkoitan esim. perheen kanssa oloa ym.)! Ja kyllä, hän on valinnut uran julkisuudessa, mutta niin on moni muukin ja ilman heitä meillä ei olisi viihdettä; ei musiikkia, elokuvia, sarjoja... -N21, joka jo valmiiksi kiittää saamistaan alapeukuista ;)
[/quote]
huh huh, aika hurjaa niputtaa Leevi and the leavings ja Cheek samaan kategoriaan sanoitusten osalta... :D
[/quote]
Ymmärsit väärin (tahallaan, toivottavasti).
En ole tuo jolle kirjoitit perustelemattoman viestisi.
Kuulin radiosta ainakin pätkän Cheekin haastattelusta voicelta. Kyllä mulle tuli semmonen kuva, että Cheek allkaa olla täysin kypsä julkisuuteen. Mulle tuli ihan sääli häntä kohtaan, kun kertoi miten nauttii musiikista ja tykkää keikkailla, mutta kaikkeen muuhun, mitä julkisuus tuo tullessaan vaikutti niin väsyneeltä. Ja sitten perään tuli tää uus biisi. Toivottavasti löytää tasapainon elämäänsä.
Ei tuo riimittely nyt niin kovin huonolta kuullosta, mitä annatte ymmärtää. Samantasoista kuin luokkani Jani-Pettereiden kynäilyt.
t.peruskoulun kolmanne luokan ope
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 00:21"]
faija löydettiin pilkitä haalarit jäässä mä väsyin omaan naamaani nii dokasin naamari päässä
:D
[/quote] Cheek on karmea. Mummot ja lapset tykkää. Kukaan jolla on järki päässä ei kestä tuollaista paskaa.
[/quote]
No siinäpä tuli harkiten arvioitua tekstiä! Toki mielipide, mutta hieman voisit avata ja eritellä mitä siinä on niin huonoa?
[/quote]
En ole tuo joka haukkui, mutta voin silti kertoa mikä siinä on huonoa.
Henkilössä itsessä: Miehen menneisyys. Siitä sen enempää puhumatta. Miehen habitus. Käytös.
Ja biisien huono sanoitus. Laulutaito----missä se on? Ruumiin liikkeet esiintyessä ----kuin Teuvo Hakkarainen jolle Jyrki Kataisen esiintymiskouluttaja olisi antanut yhden päivän pikakurssin. Kurja melodia. Riimit kuin lapsen. Sovitus? Onko sitä? Herra ei tiedä itsekään ollakko iskelmätähti vai räppäri. No jos on molempia niin tulee enemmän rahaa.
[/quote]
Kiitos! Mutta miten henkilön persoona/habitus voi vaikuttaa biiseihin, jos kuuntelet vaan esimerkiksi Spotify:stä? On paljon artisteja , jota en tunnista ulkonäöltä, saati muutenkaan tunne, vaan silti kuulostaa hyvältä.
Sanat ja riimittely (cheek)ovatkin "hieman" outoja, mutta ei niissä mikälie musiikeissa sanoituksella tunnu olevankaan niin väliä. Tunnelma ja meiniki ratkaisee. Siis en itsekään juurikaan kuuntele häntä.
Nuo musiikin arvostelun periaatteet kiinnostavatkin tässä!
Ihailu ja inhoaminen tuntuu olevan samankaltaista ( on/off ), kuin silloin ennen. Rokkarit vs. rasvikset joskus muinoin ennen punkkiakin...
[/quote]
Kyllä se biisien typeryys ja huonous (lapsellisuus, hyvänen aika, mies on lähes nelikymppinen ja puhuu kuin teinityttö), surkeasti laulaminen vaan biiseissä kuuluu. Harva meistä nauttii oksentamisen kuuntelusta.
Kyllä minä arvostan hyvää vaikka en siitä itse PIDÄ. En pidä oopperasta ja klassisesta musiikista mutta kyllä Sostakovits, Maria C tai M.Korjusin kuuntelminen nostaa vilunväreet, niin fantastisia he ovat omalla sarallaan. En tykkää Queenista mutta kyllä May on hyvä ja Freddie ilmiömäinen. Ymmärrätkö?
[/quote]
Niin Cheek täyttää joulukuussa 34-vuotta. Kuuluuko "nelikymppiselle" jokin tietty puhetyyli?
Jennifer Lopez ja Kylie Minoque (sallittakoon vertaus tällä kertaa) eivät ole myöskään kovin ikänsä oloisi ja miksi pitäisi?
Arvostelen tässä siis arvostelua, puuttumatta mitenkään musiikkiin, josta en niinkään välitä, hakien jotakin punaista lankaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:05"]
Ei tuo riimittely nyt niin kovin huonolta kuullosta, mitä annatte ymmärtää. Samantasoista kuin luokkani Jani-Pettereiden kynäilyt.
t.peruskoulun kolmanne luokan ope
[/quote]
Tuskin olet!
Paljonkos se lahjoittikaan lastensairaalalle.? Ai niin väärin lahjoitettu, byääh, rikas porho, leuhka sönkkö, byääh!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:20"]Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä? [/quote] Tätä stadikan loppuun myyntiä saa kuunnella tosi usein. Mutta jos ihan totta puhutaan (itse paikan päällä olleena), stadion ei ollut loppuunmyyty. Tai no ne paikat jotka oli myytävinä oli loppuunmyyty, mutta kun Cheekin lava oli stadikan toisessa päässä ja vei ison osan siitä päästä niin eihän siellä tietenkään kukaan paikoilla istunut. Eli ei periaatteessa ollut stadion loppuunmyytyä nähnytkään..
[/quote]
Tää oli hyvä. Näillä perustein voi kai sanoa, ettei kukaan artisti oo ikinä myynyt stadikkaa loppuun. Ehkä jossain jalkapallopelissä voi istumakatsomo olla loppuunmyyty, kun kenttä on kokonaan pelaajien käytössä, mut bändit/artistit joutuu yleensä aina sen lavan johonkin laittamaan, joten silloin kärsii joku osa katsomosta kärsii.
No, se ei muuta sitä, että Cheekillä oli molempina iltoina 40 000 tyyppiä yleisössä. Se oli niin loppuunmyyty, kun niillä lavarakennelmilla oli mahdollista.
[/quote]
Niin, ja lasketaanpa mukaan myös kentälle myydyt liput.
[/quote]
Hyvä luoja laskekaa vaikka kuuhun myydyt liput. Umpisurkea se mies ja hänen biisinsä ovat.
[/quote]
Olkoon sun mielestä. Tästä ei kuitenkaan ollut kyse, vaan siitä, oliko stadikan keikat loppuunmyytyjä. Oli, jos kaikki myytävänä olleet liput myytiin. Riippumatta lavarakenteista tai istumapaikkojen määrästä.
Apua..:D Aikamme Runeberg... vaiko Aleksis Kivi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:20"]Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä?
[/quote]
The sarcasm is strong is this one.