Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa Sannia parempaa sanoittajaa?

Vierailija
19.08.2015 |

Ei ainakaan tällä hetkellä tule mieleen yhtäkään

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ei välttämättä rutiineihinsa kyllästyneitä vanhempia naisia (yli kaksvitosia) kiinnosta Sannin biisit.

Vierailija
42/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aina ne pojat hakkaa ovee, pojat pojat hakkaa ovee, pojat pojat hakkaa ovee pojat pojat haluu"

kerrassaan nerokas sanoitus joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:02"]

Olihan provojen provo. Turhempaa laulajaa kuin tämä pikkutyttö on ei olekaan. Mitään ei ole saanut aikaan muuta kuin vinkunut muiden tekemiä lauluja. Näkee että siinä ohjelmassa ei ole saatu enää tarpeeksi oikeita muusikoita mukaan. Kuulemma kusi on lisäksi noussut tyttelin päähän ja pahasti.

[/quote]

Samaa mieltä olen mutta kyllä valitettavasti SANNI on itse tehnyt nämä lapselliset itseään toistavat sanat joka biisiin. Sävellykset tekee joku muu, joka näyttää myös toistavan itseään.

Vierailija
44/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos radion kanavaa voi vaihtaa, joten ei ole pakko kuunnella tätäkään lahjaa Suomen musiikille.

Vierailija
45/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä ap:lta rehellistä vastausta: onko sinun mielestäsi TODELLAKIN tämän laulun sanoitus jotenkin briljantti, koskettava ja lahjakkaan sanoittajan tekele???? Ihan oikeasti?? 

"Aina ku pihvi, aina ku megan fox, kop kop kop kop kop

pojat ei puhu ne juo bissee ja hameen alle ne vilkuilee,

pojat ei zumbaa ne nostelee ja kerää rukseja cv:seen.

teekutsut tarkoittaa vaan yhtä asiaa, hei beibi tule tänne niin tutustutaan

aina ne pojat hakkaa ovee, pojat pojat hakkaa ovee

pojat pojat hakkaa ovee pojat pojat haluu

pojat hakkaa ovee, pojat pojat hakkaa ovee

aina ku siskot, aina ku hodari, kop kop kop kop kop

pojat haluu ladan tai bmw:een, ne haluu kylille kyysäilee,

pojilla menee aina tunteisiin, kun niiden kiekko ei mee mun maaliin,

kyl sä tiiät ah, et mun pitäis scoraa, supernovaa,

tän illan superlovaa, tiputan tuopin jos toisenki alas hei tänään ei mietitä huomista,

vaa sittenku en muista ees omaa nimeä mä aion nousta täs tuolista,

minkä mä sil voin et mä haluu sitä tuusulaa sori beibi et saa multa ruusuja,

en mä rakkaudenosotuksii kuulutaa, mä kittaan kaljaa ja hampaita puudutan,

nuoren pelaajan pitää päästä ajamaa, pam pam ku mä paukutan mun vasaraa

pojat pojat hakkaa ovee pojat pojat haluu"

Vierailija
46/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:21"]

Kaikki muut sanoittajat ovat tässä maassa parempia kuin Sanni jonka tekeleet aiheuttavat minussa suunnatonta myötähäpeää. Itse pidän eniten Samuli Putron, Tuomas Holopaisen, Mariskan, Saara Törmän ja Juha Tapion sanoituksista.

[/quote]

Samuli putroa ärsyttävämpää ei kyllä pysty kukaan olemaan. Sen tekotaiteellisempaan ei voi pystyä.  

[/quote]

Ihan käsittämätöntä että voi olla ihmisiä jotka tykkää samuli putrosta. Aina se typerä hattu päässä....
[/quote]

Niin, se hattu pilaa kaikki sen sanoitukset.

Vierailija
47/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:33"]Haluaisin kysyä ap:lta rehellistä vastausta: onko sinun mielestäsi TODELLAKIN tämän laulun sanoitus jotenkin briljantti, koskettava ja lahjakkaan sanoittajan tekele???? Ihan oikeasti?? 

"Aina ku pihvi, aina ku megan fox, kop kop kop kop kop

pojat ei puhu ne juo bissee ja hameen alle ne vilkuilee,

pojat ei zumbaa ne nostelee ja kerää rukseja cv:seen.

aina ku siskot, aina ku hodari, kop kop kop kop kop

pojat haluu ladan tai bmw:een, ne haluu kylille kyysäilee,

pojilla menee aina tunteisiin, kun niiden kiekko ei mee mun maaliin,

kyl sä tiiät ah, et mun pitäis scoraa, supernovaa,

tän illan superlovaa, tiputan tuopin jos toisenki alas hei tänään ei mietitä huomista,

vaa sittenku en muista ees omaa nimeä mä aion nousta täs tuolista,

minkä mä sil voin et mä haluu sitä tuusulaa sori beibi et saa multa ruusuja,

en mä rakkaudenosotuksii kuulutaa, mä kittaan kaljaa ja hampaita puudutan,

nuoren pelaajan pitää päästä ajamaa, pam pam ku mä paukutan mun vasaraa

pojat pojat hakkaa ovee pojat pojat haluu"
[/quote]

Hän todellakin on nero.

T: nro 18

Vierailija
48/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Brunila. Kirjoittanut mm. Jenni Vartiaisen biisejä.

Vierailija
49/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:42"]Hahhahhaa. Just ihmettelin aamulla että mikähän helvetti se "nuoralla kävelevä sabotaasi" on jonka se on tunkenu uusimpaan hittiinsä jotenkin ihan älyvapaasti. Tai mites se "Netflix sarjoja syön purkista"?? Eihän se osaa edes äidinkieltä taivuttaa. "Pikkupäissään kesäiltana..." (puhuu itsestään eli sen kuuluisi olla "pikkupäissäni")
[/quote]

Lyriikoissa saa vähän taivuttaa kielioppia... ja miten et voi ymmärtää "Netflix-sarjoja, syön purkista"? Kuvittele, että olet juuri eronnut ja aivan maassa, et jaksa tehdä mitään järkevää. Miten joku parikymppinen suomalainen ei voi ymmärtää tota? Toi on sitä mitä suurin osa meistä tekee kun masentaa. Istuu sohvalla/sängyllä, katsoo Netflix-sarjoja paetakseen elämää ja syö valmisruokaa/snackeja/ravintolasta haettua ruokaa. Musta toi on ihan loistava sanoitus :D niiiin yksinkertainen, mutta tiettyä mielentilaa kuvaava.
[/quote]

Huoh. Ei se MITÄ siinä lukee vaan miten se laulaa sen. Se kuulostaa siltä, kuin Sanni söisi Netflix-sarjoja purkista. Saa taivuttaa kielioppia joo saa vaikka laulaa 9 eri kieltä samalla biisillä jos haluaa mut se on silti helvetin typerän kuuloista. Aiempi sanoi että "ei käytetä yleensä kirjakieltä" mutta kirjakieleen tuo ei liity vaan ihan vaan väärään taivutusmuotoon

Vierailija
50/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:28"]"aina ne pojat hakkaa ovee, pojat pojat hakkaa ovee, pojat pojat hakkaa ovee pojat pojat haluu"

kerrassaan nerokas sanoitus joo
[/quote]

Aina ku hot dog aina ku megan fox :------DDDDD

Vierailija
51/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotenkin taiteellista laittaa vain sanoja peräkkäin jotka ei liity toisiinsa mitenkään? Sannin biiseissä tehdään sillä tavalla. Ei mitään järkeä.

Vierailija
52/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]

Teemu Brunila. Kirjoittanut mm. Jenni Vartiaisen biisejä.

[/quote]

Hah mikä tsoukko. Brunila on vastuussa vain kahden Vartiaisen biisin sanoituksista, ja ne on oksennukset nimeltä Ihmisten edessä ja Nettiin.

Vierailija
53/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:42"]Hahhahhaa. Just ihmettelin aamulla että mikähän helvetti se "nuoralla kävelevä sabotaasi" on jonka se on tunkenu uusimpaan hittiinsä jotenkin ihan älyvapaasti. Tai mites se "Netflix sarjoja syön purkista"?? Eihän se osaa edes äidinkieltä taivuttaa. "Pikkupäissään kesäiltana..." (puhuu itsestään eli sen kuuluisi olla "pikkupäissäni") [/quote] Lyriikoissa saa vähän taivuttaa kielioppia... ja miten et voi ymmärtää "Netflix-sarjoja, syön purkista"? Kuvittele, että olet juuri eronnut ja aivan maassa, et jaksa tehdä mitään järkevää. Miten joku parikymppinen suomalainen ei voi ymmärtää tota? Toi on sitä mitä suurin osa meistä tekee kun masentaa. Istuu sohvalla/sängyllä, katsoo Netflix-sarjoja paetakseen elämää ja syö valmisruokaa/snackeja/ravintolasta haettua ruokaa. Musta toi on ihan loistava sanoitus :D niiiin yksinkertainen, mutta tiettyä mielentilaa kuvaava. [/quote] Huoh. Ei se MITÄ siinä lukee vaan miten se laulaa sen. Se kuulostaa siltä, kuin Sanni söisi Netflix-sarjoja purkista. Saa taivuttaa kielioppia joo saa vaikka laulaa 9 eri kieltä samalla biisillä jos haluaa mut se on silti helvetin typerän kuuloista. Aiempi sanoi että "ei käytetä yleensä kirjakieltä" mutta kirjakieleen tuo ei liity vaan ihan vaan väärään taivutusmuotoon

[/quote]

Mikä sana tuossa "netflix-sarjoja syön purkista" -kohdassa on väärässä taivutusmuodossa? 

Vierailija
54/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni - mitä jos ne näkee, on kaunis kappale. Lesbokappale, en ole lesbo, mutta samaistun silti.

Vierailija
55/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eminem

Vierailija
56/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Sannin aiemmasta levystä. Tää uudempi ei oikein sytytä.

Vierailija
57/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:llä haukutaan kaikki . Nämä on tietenkin makuasioita ja jos Sanni on jonkun mielestä paras, hän saa olla sitä mieltä. Kyllä Sanni noin nuoreksi hyvin sanoittaa ja tekee hyviä biisejä. Laulutyylikin saattaa vuosien myötä parantua. Näin vanhemman ihmisen näkökulmasta parhaimpia sanoittajia on olleet jo edesmenneet Juice Leskinen ja Junnu Vainio. Vaikka Junnulla on paljon painokelvotontakin. Ja myös  Hectorin sanoitukset puhuttelee. 

Vierailija
58/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:57"]

Sanni - mitä jos ne näkee, on kaunis kappale. Lesbokappale, en ole lesbo, mutta samaistun silti.

[/quote]

Lesbokappaleet ovat laskelmoitua paskaa. Jenni Vartiaisen alkuperäisen jälkeen ne kaikki ovat sitä matkineet huonolla menestyksellä.

Vierailija
59/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:51"]

Onko jotenkin taiteellista laittaa vain sanoja peräkkäin jotka ei liity toisiinsa mitenkään? Sannin biiseissä tehdään sillä tavalla. Ei mitään järkeä.

[/quote]

Sano yksikin Sannin biisi, jossa tehdään niin. Mä kyllä 23-vuotiaana tajuan noi Pojat-biisin sanat ja samastun niihin.

Vierailija
60/78 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Herra nimeltä Kari Aalto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi