Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Priden puistojuhla

Vierailija
27.06.2015 |

Jee oikeutta rakkaudelle jne. Mutta suurin kysymys nyt on se että saako puistojuhlaan ottaa mukaan omat alkoholipitoiset juomat?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:59"]

Homo sitä, homo tätä, homo homo homo, jankutijank, homo. Miksi loputon ohjelmanumero siitä mitä on?? Eikö voi vaan olla sitä mitä on, ilman että pitää metelöidä asiasta ihan missä tahansa. On erikseen itsestään joka asiassa numeron tekevät (myös muistakin ominaisuuksistaan), ja sitten ne jotka ihan vaan on sitä mitä on, ilman jatkuvaa näyttämistä ja meteliä.

[/quote]

Joskus täytyy pitää meteliä, jotta asenteet muuttuisivat. Tuollaisella alistujan asenteella maailma ei ikinä muutu tasa-arvoisemmaksi.

[/quote]

Ei minulla ole tässä mikään alistujan asenne, enkä ole homofoobikko. Itse tiedän miten on, enkä pyytele itseäni todellakaan anteeksi keneltäkään. Olen siis itsekin bi, mutta kuten en muutenkaan ole itseäni korokkeelle nostava ja tyrkky, en ole sitä tälläkään osa-alueella. On joo perusteltua nostaa tiettyjä minkä tahansa marginaaliryhmän asioita esille tiettyyn rajaan saakka, jotta saadaan aikaiseksi reilu ja tasavertainen lainsäädäntö, mutta sitten on tuo eräänlainen hurmosporukka erikseen asiassa kuin asiassa. Lyhyesti: useinkin on ne, jotka ovat fanaattisia missä tahansa asiassa (vanhemmuus/työ/harrastus/seksuaalisuus/blaablaa/ ja ne, jotka eivät sitä ole. Toki löytyy paljon siltä väliltäkin.

[/quote]

Mutta eikö hurmos ole mahtava asia, kun se kohdistuu tasa-arvon parantamiseen? Hurmoksessa olijoilla on varsin hieno fiilis, ja me vähemmän innostuneetkin saamme kuin ilmaiseksi nauttia sen hedelmistä lisääntyneen tasa-arvon ja suvaitsevaisuuden kautta.

Seksuaalivähemmistöihin kohdistuvan avoimen ja hyväksyvän suhtautumisen eteen tehty työ heijastuu yhteiskunnan yleiseen asenneilmastoonkin tehden siitä paljon vapautuneemman. Sellaisessa yhteiskunnassa haluan itsekin asua, vaikka maailman tavallisin mediaanheteromies olenkin.

Vierailija
2/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun venäjä hyökkää eurooppaan, niin joutuvat homot ahtaalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo sitä, homo tätä, homo homo homo, jankutijank, homo. Miksi loputon ohjelmanumero siitä mitä on?? Eikö voi vaan olla sitä mitä on, ilman että pitää metelöidä asiasta ihan missä tahansa. On erikseen itsestään joka asiassa numeron tekevät (myös muistakin ominaisuuksistaan), ja sitten ne jotka ihan vaan on sitä mitä on, ilman jatkuvaa näyttämistä ja meteliä.

[/quote]

Joskus täytyy pitää meteliä, jotta asenteet muuttuisivat. Tuollaisella alistujan asenteella maailma ei ikinä muutu tasa-arvoisemmaksi.

[/quote]

Ei minulla ole tässä mikään alistujan asenne, enkä ole homofoobikko. Itse tiedän miten on, enkä pyytele itseäni todellakaan anteeksi keneltäkään. Olen siis itsekin bi, mutta kuten en muutenkaan ole itseäni korokkeelle nostava ja tyrkky, en ole sitä tälläkään osa-alueella. On joo perusteltua nostaa tiettyjä minkä tahansa marginaaliryhmän asioita esille tiettyyn rajaan saakka, jotta saadaan aikaiseksi reilu ja tasavertainen lainsäädäntö, mutta sitten on tuo eräänlainen hurmosporukka erikseen asiassa kuin asiassa. Lyhyesti: useinkin on ne, jotka ovat fanaattisia missä tahansa asiassa (vanhemmuus/työ/harrastus/seksuaalisuus/blaablaa/ ja ne, jotka eivät sitä ole. Toki löytyy paljon siltä väliltäkin.

[/quote]

En usko. Eikä typerä mielipiteesi muutu paremmaksi vaikka olisi tottakin. Anna nyt vaan toisten olla rauhassa hurmoksessa.

Vierailija
4/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:00"]

Kun venäjä hyökkää eurooppaan, niin joutuvat homot ahtaalle

[/quote]

Siks ne haluaakin esiintyä muka heterona. Sormukset nimettömässä.

Vierailija
5/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis ihan yks hailee muuten, mutta vastustan homo-avioliittoja lasten aseman vuoksi.

Vierailija
6/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:13"]

Mulle olis ihan yks hailee muuten, mutta vastustan homo-avioliittoja lasten aseman vuoksi.

[/quote]

Sinua ällöttää miesten tai naisten välinen seksi ja muutenkin koet luonnottomana, vastenmielisenä ja pelottavana, jos joku elää toisin kuin sinä. Et kuitenkaan kehtaa huudella tätä hitusen sivistymätöntä näkemystäsi turuilla ja toreilla, joten paketoit sen netistä lukemaasi poliittisesti korrektiin kääreeseen, jota kutsut "lasten asemaksi".

Vierailija
7/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:13"]

[/quote]

Miten homojen avioliitto vaikuttaa lasten asemaan?

Vierailija
9/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En usko. Eikä typerä mielipiteesi muutu paremmaksi vaikka olisi tottakin. Anna nyt vaan toisten olla rauhassa hurmoksessa.

[/quote]

Niinhän minä annankin, en minä heitä estele, mutta kirjoitan mielipiteeni asiasta just mikäli niin tahdon. Ja sinä olit nyt pätevä sanomaan tuota mielipidettäni typeräksi koska...? Koska itse kuulut hurmosporukkaan jollain saralla? Niinpä niin, kun sepä juuri kuuluukin teillä hurmoshenkisillä asiaan, että eihän teidän kanssanne saa olla edes eri mieltä tai sitten sitä on heti tyhmä, typerä tai persläpi tai jotain muuta mukavaa, ja livenä jos sanoisitte saman, niin sen jälkeen saisi pyyhkiä vaahtoamisestanne aiheutuneet kuolapisarat kasvoiltaan ja miettiä menikö tämä nyt jo peräti päällekarkaamisen puolelle. Että tätä just hainkin, hienosti näytit heti mitä tarkoitin. :)

Vierailija
10/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride ei ole muuta kun homojen dokaus ja pokausjuhla.

Vierailija
11/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mä streittari hetero sitten täällä teen?

(Terveisiä Pridestä.)

Vierailija
12/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se loppu. Pitäis lähteä käymään ulkona

Vierailija
13/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tuleeko paikalle paljon kyrpätyttöjä?

Vierailija
14/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:45"]

Joko se loppu. Pitäis lähteä käymään ulkona

[/quote]

Ei. Ne kaikki himokkaat homot odottaa sua siinä kulman takana. Pysy sisällä turvassa!!

Vierailija
15/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:09"]

Tekee pahaa katsoa peukkuja. Olisiko asenteenne tuollainen jos lapsenne kertoisi teille edustavansa seksuaalivähemmistöä?

[/quote]

Lapsi ei olisi silloin terve.
[/quote]

Sä et ole terve.

Vierailija
16/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna mukana kyseisessä tapahtumassa, ja täytyy sanoa, että oli kyllä todella mukavaa, ihmiset oli iloisia ja vapautuneita ja se yhteenkuuluvuuden tunne oli kyllä mahtava, edusti sitten mitä seksuaalista suuntautumista tai sukupuolta hyvänsä, ihmiset oli vaan ihmisiä niin kuin pitääkin.

Vierailija
17/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän että pride-tapahtuma ei aja vaan homojen oikeuksia? On olemassa aika monta muutakin seksuaalivähemmistöä, heillä ei ole tasavertaiset oikeudet heteroiden kanssa. Siksi heidän pitää olla näkyvillä, jotta vitosenkin kaltaiset idiootit tajuaisivat että ihmisoikeudet kuuluvat kaikille. 

Vierailija
18/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
19/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Toisaalta, monet homot on arkielämässä ihan vaan taviksia, mutta joskus on pakko mennä barrikadeille taistelemaan oikeudesta esim. periä puoliso, jonka kanssa olet elänyt vuosikymmeniä. Transsukupuoliset ovat yleensä tavisnaisia ja -miehiä, mutta joskus on pakko taistella oikeuksistaan. Siihenhän tässä pyritään, ettei mitään Pride-juhlaa tarvitsisi järjestää tulevaisuudessa.

Vierailija
20/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota omat somput mukaan.