Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä ikävä miestä, johon piti katkaista suhde

Vierailija
30.11.2023 |

Molemminpuolista rakkautta oli mutta oli asioita, joiden vuoksi suhde olisi tehnyt myöhemmin kummallekin vain huonoa.

Tiedän, että oli oikein katkaista välit, mutta tunnepuolelle järjen perustelut eivät auta. 

Tekisi hirveästi mieli ottaa yhteyttä ja perua koko ero, kun on niin ikävä.

Mutten tee sitä. Kai tämä joskus helpottaa. Hirveä ajatus silti, että todennäköisesti en näe häntä enää koskaan. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on pakko..

Vierailija
2/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelehan uudestaan MIKSI on exä?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen unohtaa aina, vaikka ei haluaisi. eli tulet kyllä unohtamaan henkilön, vaikka kuinka koittaisit ajatella häntä. 

Vierailija
4/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Jos suhde tekisi huonoa sulle (ja miehelle), tuskin järkeä ottaa yhteyttä enää mieheen. Jos olisi jotain toivoa ollut ja asioiden järjestyminen, niin eri asia. Ei toista voi muuttaa väkisin erilaiseksi tai jos toiveet eivät kohdanneet. Eikä kovin kauaa jaksa taakkaa kantaa, vaikka toisesta välittää kauheasti. Ettei oma elämä mene siinä mukana.

Vierailija
5/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakki on jo paljon helpompaa muutaman kuukauden päästä ja ihmettelet, mitä näit koko tyypissä

Vierailija
6/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia asioita oli tulevaisuuden esteenä?

Itsellä oli sama tilanne, mutta en lopulta kestänyt ikävää. Eikä hänkään, joten alettiin uudestaan. Lopputuloksena vielä pahempi mieli, kun ne maton alle lakaistut faktat oli lopulta pakko kohdata ja myöntää totuus. Mm. todella erilaiset toiveet seksielämän suhteen. Olisinpa jaksanut olla lujana.

Tsemppiä sulle Hetki kerrallaan 

Vierailija
7/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä mies, joka ei pysty yksiavioisuuteen? Pettää ja valehtelee?

Vierailija
8/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli selkeät syyt erota, niin helpottaa muutamassa viikossa. Kesken jääneet jutut tai tilanne missä toinen yhtäkkiä jättää on toki asia erikseen.

Vierailija
9/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 12 vuotta, että lakkasin ikävöimästä. Kyl se ohi menee!

Vierailija
10/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä eron syynä mm. liian pitkä välimatka eikä mahdollisuutta tehdä asiaan muutoksia vielä useisiin vuosiin, ja haastava elämäntilanne molemmilla, ihan väärä ajoitus siis.

Tuntuu niin ristiriitaiselta, että minulle näytettiin ihminen, joka oli kaikinpuolin minulle sopiva ja jonka kanssa henkinen puoli natsasi täysillä, mutta edellä mainitut ja muutamat muut ulkopuoliset tekijät tekivät suhteesta mahdottoman kipeän jatkettavaksi. 

Ap

Vierailija
11/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Piti katkaista suhde".

Jotenkin niin palstamammamaista.

Vierailija
12/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä suhteita teillä niin ettei kateeksi käy. Minulla helppoa kun rakas rinnalla jo yli 30 vuotta joka sanoo että eletään yhdessä loppuun asti ja olen samaa mieltä.

Vierailija
13/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä eron syynä mm. liian pitkä välimatka eikä mahdollisuutta tehdä asiaan muutoksia vielä useisiin vuosiin, ja haastava elämäntilanne molemmilla, ihan väärä ajoitus siis.

Tuntuu niin ristiriitaiselta, että minulle näytettiin ihminen, joka oli kaikinpuolin minulle sopiva ja jonka kanssa henkinen puoli natsasi täysillä, mutta edellä mainitut ja muutamat muut ulkopuoliset tekijät tekivät suhteesta mahdottoman kipeän jatkettavaksi. 

Ap

Itelle joskus tehtiin noin melko samoista syistä, ja vielä vuosien jälkeenkin tuo nainen pyörii viikottain mielessä, vaikka olen yrittänyt olla ajattelematta ja elättelemättä toiveita. Olen tapaillut muitakin naisia, mutta ei samanlaista yhteyttä ole muiden kanssa ollut, eikä ennen sitä suhdettakaan. Omituisinta tässä on se, ettemme edes tunteneet kovin pitkään, parisen kuukautta. On se mieli kummallinen

Vierailija
14/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan tapailitte tai olitte yhdessä? Joskus vaan helpottaa tehdä päätös minkä mukaan elää. 

Vierailija
15/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä suhteita teillä niin ettei kateeksi käy. Minulla helppoa kun rakas rinnalla jo yli 30 vuotta joka sanoo että eletään yhdessä loppuun asti ja olen samaa mieltä.

Millainen ihminen sanoo näin ja brassailee omalla onnellaan kun toisella on sydänsuruja :( 

Vierailija
16/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

If there is a will, there is a way.

Vierailija
17/17 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

If there is a will, there is a way.

Kaunis tsemppihokema, mutta välillä kaukana todellisuudesta.