Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon pelkkää pahaa exälle ja sen uudelle

Vierailija
18.08.2015 |

Olen normaalisti hyväsydäminen ihminen, mutta nyt mua satutettiin niin pahasti, että toivon että exän uusi neitsytvaimo saa sukupuolitaudin lutkamieheltään (vaikka se tarkoittaisi, että mullakin on tauti). Toivon, että niiden lapsista tulisi vammaisia (ovat kaukaista sukua keskenään, mikä on musta sairasta). Toivon myös, että jäisivät lapsettomiksi. Tai että nainen tulee heti raskaaksi ja heidän seksielämänsä kestää muutama kuukautta ja sitten ovat 50 vuotta ilman. Toivon että nainen muuttuu pian hirveäksi nalkuttajaksi ja tekee exäni onnettomaksi. Toivon, että exäni pettää taas ja jää kiinni ja tulee onnettomaksi. Toivon pelkkää pahaa ja hätkähdän välillä omia ajatuksiani. En ajattele heitä usein, ehkä parina iltana viikossa kun en saa unta ja ajatukset kiertävät kehää. Minua siis pidettiin siinä sivussa, kun häitä järjesteltiin. Minä en tiennyt häistä, vaan luulin olevani oikeassa parisuhteessa. Pariskunta on siis uskovainen ja siksi nainen oli naimisiin mennessä neitsyt. Häistä on nyt kuukausi, minun ja exäni viimeisestä tapaamisesta kuukausi ja viikko. Yhdessä olimme yli vuoden.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän uskovaisuus ole karuin kohtalo mikä ihmistä voi kohdata.

Vierailija
62/64 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:49"]

Lutkailulla on hintansa .. aina.

[/quote]

Aivan oikein, toivottavasti mies saa palkkansa.
[/quote]
Minusta kyllä nämä kakkosnaiset on kaiken pahan alku ja juuri apn kaltaiset ihmiset mahdollistavat sen että häitään valmisteleva mies voi pettää neitsytvaimoaan.
Mutta hyvä että ap tuli järkiinsä uskovainen ukko höylää nyt tyytyväisenä neitsyt pillua, mutta kun vaimo tulee raskaaksi, niin varmaan alkaa vierastavara kiinnostamaan. Älä taas ap sorru varatulle miehelle antamaan.
[/quote]

Siis tiesikö ap että oli varattu mies?
[/quote]
Ihmettelisin ellei olisi tiennyt, provolta silti tuntuu, onhan ne kuulutukset ja hääkutsut etukäteen lähetetty kai aika monelle, jos on uskovainen ja kirkkohäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:06"]

Eiköhän uskovaisuus ole karuin kohtalo mikä ihmistä voi kohdata.

[/quote]

Kyllä sinä olisit vielä karumpi.

Vierailija
64/64 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahan toivominen pettyyneenä on aivan normaali reaktio. Itse olen tehnyt vielä pahempaa, eli turvautunut magiaan, eikä iskenyt takaisin. Tapahtui kuten toivoin, eli paha sai palkkansa. Magia toimii.

Voi voi.. tekisi minunki mieli turvautua magiaan, mutta en voi kun olen kristitty. Ja ei mulle edes tehty muuta ku jätettiin. No toinen nainen oli kyllä kuvioissa, kaveri muka vaan.

Miten voi välillä tullakin suuret vihan tunteet toista kohtaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi