Tuttu pyysi lastenvahdiksi keskellä yötä!
Olen tutustunut tähän naiseen yhdellä kurssilla, eikä olla oltu sen jälkeen tekemisissä fb-kavereita kuitenkin ollaan.
Sain sitten viime yönä puoli kahdentoista aikaan pyynnön tulla asap lastenvahdiksi. Hänellä on 4 alle kouluikäistä lasta joita en ole koskaan edes nähnyt ja hän on yksinhuoltaja.
En voi käsittää kuka muka voi pyytää suht tuntematonta ihmistä lastenvahdiksi ja vielä tuollaisena ajankohtana?
En suostunut tähän ja hän sitten taisi suuttua.
Kommentit (10)
Olet todella itsekäs ämmä, yh olis saanut munaa, sehän ei sinulle sopinut.
Keksikää nyt jo parempia provoja. Ankeaa.
Erikoista! Jopa epätoivoista! Vipattiko menojalkaa vai oliko todellinen kriisi päällä, kuten omainen joutunut onnettomuuteen. Syy vaikuttaisi merkittävästi ainakin omaan auttamishalukkuuteeni.
Kertoo paljon kyseisestä ihmisestä jos on valmis ottamaan itselleenkin lähes tuntemattoman ihmisen vahtimaan lapsiaan joita et ole koskaan edes nähnyt...
Olisiko voinut olla jokin hätätapaus? Yksi lapsista sairastunut, eikä viitsinyt kaikkia lapsia herättää ja ottaa mukaan sairaalaan?
Jos oli jokin hätä ja olit kymmenes johon otti yhteyttä että mitenkään saisi lapset hoitoon kun käy yhden niistä tai itsensä kanssa päivystyksessä?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:42"]
Olisiko voinut olla jokin hätätapaus? Yksi lapsista sairastunut, eikä viitsinyt kaikkia lapsia herättää ja ottaa mukaan sairaalaan?
[/quote]
Silti, täysin tuntematon ihminen? kyllä mä ainakin mieluummin herätän koko katraan kun täysin randomia pyydän hoitamaan.
Mulla ei ollut valmiuksia lähteä tuohon aikaan yllättäen. Enkä saanut ''syytä'' vaikka kysyin. -ap
Alkoholisti, jolle kaikki llähipiiristä on jo kääntänyt selkänsä?