Lue keskustelun säännöt.
Ajoin juuri partani.
18.08.2015 |
Ja olo on huomattavasti parempi, puhtaampi ja vapaampi.
Kyllä sileä naama on sittenkin se ylivoimainen vaihtoehto.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämänkin olisit voinut kirjoittaa päiväkirjaasi, etkä tänne tukkeeksi