Onko muita joilla rumat sääret?
Mulla on kamalat kintut! Häpeän niitä yli kaiken, kuten muutenkin itteäni, enkä kehtaa pukeutua kunnon kesävaatetukseen sen vuoksi :(
Voisipa itsekin pukeutua johonkin nättiin kukkamekkoon ja nauttia helteistä...
Kommentit (35)
Mun sääret on ihan pirun karvaiset ja olen tummasta turkistani ylpeä. Tuntuu kivalta, kun karvat heiluu kesätuulessa.
Mullakin sääret täynnä vuosien takaisia viiltelyarpia ja lisäksi saan mustelmia todella helposti joten sääreni ovat aina mustelmilla ja näytän lähinnä pahoinpidellyltä :D en kuitenkaan enää kauheasti jaksa välittää mitä ihmiset jaloistani ajattelevat, jos haluan pukeutua kesällä shortseihin niin sen teen.
Ei ole. Sul on Suomen rumimmat jalat. Ehkä koko Euroopan.
Täällä yksi pihtikinttu paksusääri ilmoittautuu. En käytä ikinä lyhyitä hameita, pitkiä kyllä käytän, mutta enimmäkseen housuja.
Voi voi, uskoisin että voittaisin kevyesti av:n rumimmat sääret -kisan. Olen muutenkin persjalkainen, mitä vielä pahentaa se, että minulla on t o D e l l a paksut pohkeet. Ja jotta vaikutelma olisi riittävän koominen, niin nilkkani puolestaan ovat todella ohuet. Kuvittele siis, miten Aku Ankoissa ja vastaavissa piirretään oikein mehevä paisti ja pistä sellaiset säärteni tilalle ja tadaa: siinä olen! Heti polven alapuolelta oikein muhkean pyöreät pohkeet, jotka sitten välittömästi kapenevat pikkuriikkisiksi nilkoiksi. Voin kertoa, että näky ei ole kaunis. :(
Minulla! Olen muuten hoikahko ja sopusuhtainen, mutta ei herranjumala noita sääriäni ja varsinkin pohkeita. Jos jonkun pitäisi arvioida painoni pohkeitteni perusteella, veikkaus olisi varmasti n. 20 kg yläkanttiin. Ihan jäätävät möhkäleet ja pohkeista on paha lähteä paikallisesti laihduttamaan kun laihdutettavaa ei ole :D Olen kokeillut kiinteyttää ja muutenkin treenata niitä, mutta joko ne eivät muutu mihinkään tai vain kasvavat. Lisäksi nilkkani ovat myös todella jykevät hoikaksi joten olen jaloistani varsinainen tukki. Iho on myös aivan jäätävän kalpea, mutta onneksi muuten hyvässä kunnossa.
Reidet ovat kroppani rumin kohta. Selluista perunapeltoa ja löysää ihoa. Sääret eivät ole paljon paremmat. Kaksi pölkkyä, jotka päättyvät suoraan leveisiin jalkateriin. Olen käytännössä nilkaton. Vähänkin vajaamittaiset housut näyttävät kamalilta. Vyötäröstä ylöspäin olen kuin eri ihminen.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:43"]
Miten sääret voi edes olla rumat?:D voi teitä naisia teette kaikesta ongelman
[/quote]
Minun mieheni on haukkunut oikeasti kauniita jalkojani rumiksi. Muistan, kuinka isäni katsoi minua teininä ja sanoi, ettei tartte tosta enää levitä. Olin hoikka. Miehet. Nyt olen jo keski-iköinen, ja ihmettelen, miksi ihmeessä koskaan menin namisiin tai edes muutin yhteen miehen kanssa.
Mun mies on nauranut, että eihän sulla ole nilkkoja lainkaan. Viime viikolla viimeksi kommentoi, että on se hassua kuinka sulla voi olla noin lyhyet sääret, kun olet muuten noin pitkä. Säärten paksuuteen ei ole kommentoinut, kun jopa putkiaivoillaan tajuaa, että siitä loukkaantuisin.
Täältä löytyy kans rumat sääret; lyhyet mutta paksut, vahva tumma karva kasvaa hyttysten puremien, rupien ja arpien seassa. Huoh.. Varsinainen säihkysääri:( mutta ei voi mitään, näillä mennään.
No katsokaa sen yhden, nimeltä mainitsemattoman bloggaajan sääriä... sen jälkeen olette varmasti ihan tyytyväisiä omiinne!
Mulla on polvien sisäsyrjässä semmoset läskit. On muutenkin vähän ylipainoa, mutta miks pitää olla ne läskit ja miten niistä pääsee eroon? Hieronta?
Onko olemassa julkkiksia, joilla on rumat jalat, mutta näyttelevät niitä kuitenkin? Olisi helpottavaa tietää, että jotkut eivät häpeile.
Olispa kauniit pohkeet edes, niin vois pitää hameita.
Sääristäni löytyy katkenneita verisuonia, mustelmia ja kaikista pahimpana suonikohjuja. En pukeudu hameeseen tai mekkoon ilman 40 den sukkahousuja.