Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joilla rumat sääret?

Vierailija
18.08.2015 |

Mulla on kamalat kintut! Häpeän niitä yli kaiken, kuten muutenkin itteäni, enkä kehtaa pukeutua kunnon kesävaatetukseen sen vuoksi :(
Voisipa itsekin pukeutua johonkin nättiin kukkamekkoon ja nauttia helteistä...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjut mulla ja ne tekee sääret rumiksi. Käytän niitä inhottuja legginnssejä, pitkiä hameita tai capreja kesäisin.

Vierailija
2/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Aivan vaalea iho, joka ei rusketu, kauheat rimppakintut yhdistettynä valtavankokoisiin jalkateriin (vrt. Aku Ankka). Pidän kesällä väljiä housuja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on rumat jalat. Sänkiset, näppyläiset, kalpeat, läskit, verisuonet vaan paistaa.

Ulkona pidän sukkahousuja niin kuin silloinkin, kun jalat olivat vielä kauniit.

Vierailija
4/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähelteilläkin sukkahousuja? :o Mulla ei oo varmaan tarpeeksi oikeanlaisia hellevaatteita kun kuljen vaan aina pitkähihaisissa + farkuissa. Naapurin tytöt minimekoissaan kattoo varmaan kummissaan enkö läkähdy niissä...

Vierailija
5/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sääret voi edes olla rumat?:D voi teitä naisia teette kaikesta ongelman

Vierailija
6/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Menen esittelemään näitä paksuja kirjavia jalkojani kohta kaupungille! Siinä sitä ihmisille ihmeteltävää, jos kellä on puutetta sellaisesta!

Vierailija
7/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat sääret? En ole koskaan törmännyt sellaisiin.. :D Mulla on rumat varpaat..

Vierailija
8/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:43"]Miten sääret voi edes olla rumat?:D voi teitä naisia teette kaikesta ongelman
[/quote]
Huono iho :( Kalpeat, suonet paistaa läpi, ja täynnä pieniä näppylöitä... T:atoopikko

Vierailija
9/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:48"]Rumat sääret? En ole koskaan törmännyt sellaisiin.. :D Mulla on rumat varpaat..
[/quote]
Sen takia varmaan kun pidän nää piilossa.

Vierailija
10/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:43"]Miten sääret voi edes olla rumat?:D voi teitä naisia teette kaikesta ongelman
[/quote] Ne voi kuule olla tosi rumat. Olen kohta 40 v. enkä ole aikuisiällä koskaan ollut julkisella paikalla sääret paljaana. Ei vaan voi, on niin rumat. Sääret paksut ja sellua löytyy ;-(

Vierailija
11/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas puskee musta sänki samantien jaloissa, vaikka millä koittaisin poistaa karvoja... lisäksi karvat kasvavat helposti sisäänpäin, joten jalat ovat karvojen poiston jälkeen ärtyneet ja pilkukkaat. Vielä en ole löytänyt apukeinoa.

Vierailija
12/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v, urheilullinen, pituus 163 cm ja paino 50 kg eli ihan hoikka, mutta tosi rumat sääret mullakin. Ei läskiä lainkaan, mutta liittyisi ruma vaikutelma siihen, että olen lyhyt ja siten sääretlin lyhyet, vaikka kyllä sopusuhtaiset muuhun kroppaan verrattuna. Mutta tosi rumat. Ei lainkaan sirot, mitä voisi mitoistani olettaa. Käytän aina pitkiä housuja. Sirot sääret pitää olla, jotta voi korkokenkiä ja hametta käyttää.

Vierailija
13/35 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan helpottaa tämä ketju että en oo ainut!

Vierailija
14/35 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääreni ovat pitkät (sisäpituus 83 cm) mutta pohkeet ovat paksut, nilkkoja ei ole ollenkaan ja kaiken kruunaa suonikohjut. Jos olisi sileät, hoikat ja muodokkaat, kulkisin minihameessa kesät talvet. En ikinä käytä hameita tai shortseja. Capreissakin jalat näyttävät hirveiltä, lähinnä siltä kuin lahkeesta työntyisi kukkaruukut.

Vierailija
15/35 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi tasapaksut pohkeet ja nilkat. Eli sellainen ruma pötkö. Nyt kun olen laihduttanut normaalipainon ylärajalta alarajalle niin hieman pohkeet kaventunut ja nilkkakin. Enää ei siis niin ruma tilanne kuin aiemmin! :)

Vierailija
16/35 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet sääriä katso, vaan reisiä.

Vierailija
17/35 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tänne tullu paljon vastauksia! Kohtalotovereita :) Siis mun jalat on suht pitkät ja hoikat, mutta tosi kalpeat ja täynnä jotain punaista ihottumaa... :/ - Ap

Vierailija
18/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no vois joku pitää sääriäni rumina, täynnä viiltelyarpia, suuria sellaisia, siksakkiin ympäriinsä, leveitä ja kapeita, eri värisiä kun viiltelin monta vuotta. Tikattavanakin on ollut osa haavoista. Emmä silti sääriäni rumina pidä.

Vierailija
19/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe , voe tokkiisa. Kyl se piän kaaneus vaikuttoo enemmän, ku siäret.

Vierailija
20/35 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:44"]Mulla! Menen esittelemään näitä paksuja kirjavia jalkojani kohta kaupungille! Siinä sitä ihmisille ihmeteltävää, jos kellä on puutetta sellaisesta!
[/quote]

Hyvä! Go girl, näytä niille! :-)