Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain just tietää että meidän perheen S-tilillä on yli 6000 euroa bonusta. Siis onko se oikeasti kuin rahaa eli voi nostaa ja siirtää pankkitilille?

Vierailija
14.03.2022 |

Vähän jäänyt unholaan koko bonus-juttu, mutta korttia on vingutettu.

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenko kymmenen vuoden ajalta nuo on?

Huomioimatta korkoa, niin 1000 eurossa kuukausittain ostoja 5% bonuksella kerryttää 6000 10 vuodessa. Eri juttu miten uskottavaa on, että ostaa tonnilla joka kuukausi s-ryhmältä bonuksen alaisia ostoja, mutta matematiikkaahan tuo on.

No meillä menee joka kuukausi yli 1000e S-kauppaan, ruoka ja wc-paperit yms. Ja siihen päälle vielä kaikki bensat on abc.ltä. Itselläni menee reilu 60km yhteensä työmatkoihin ja muut ajot päälle.

Meille ei vaan ole ikinä tuollaisia summia jäänyt jemmaan, kun on pitänyt sitten bonuksia käyttää juurikin esim.polttoaineisiin.

Vierailija
102/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6000 bonuksia on pakko olla maksettu provo-aloitus... mainostusta...

Kuudessa vuodessa kertyisi, mutta en pystyisi kuutta vuotta vinguttamaan bonuskorttia ilman, että kiinnostaisi kertyneet bonukset. En silti sano, etteikö mahdotonta olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän ongelmia s ryhmällä on kun joka tuutissa näitä vale bonus uutisia. ja tyhmät vielä sekoittaa bonusten määrän euroihin tua silmälasi ostajakin sai 80 bonusta joka on rahassa n. 0,50 e. minä haen mafia sataseni pois en ylihintaisia osta.

Vierailija
104/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioimatta korkoa, niin 1000 eurossa kuukausittain ostoja 5% bonuksella kerryttää 6000 10 vuodessa. Eri juttu miten uskottavaa on, että ostaa tonnilla joka kuukausi s-ryhmältä bonuksen alaisia ostoja, mutta matematiikkaahan tuo on.

. Ja siihen päälle vielä kaikki bensat on abc.ltä. Itselläni menee reilu 60km yhteensä työmatkoihin ja muut ajot päälle.

Joskus tuossa meidän kylillä katsonut että abc hinta voi olla yli 10c kalliimpi/litra kuin naapurilla... nyt on tasaisemmat mutta silti abc aina kallein. (Löytyy st1, tb, neste ja abc)

Vierailija
105/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vale markkinointia kirjoitti:

mitähän ongelmia s ryhmällä on kun joka tuutissa näitä vale bonus uutisia. ja tyhmät vielä sekoittaa bonusten määrän euroihin tua silmälasi ostajakin sai 80 bonusta joka on rahassa n. 0,50 e. minä haen mafia sataseni pois en ylihintaisia osta.

Tä? Kyllä ainakin PKO hinnoittelee bonukset ihan rahana.

Vierailija
106/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "bonusten määrä"? Jos ostaa 80 eurolla kuukaudessa, niin siitä tosiaan saa alle 1e bonusta. Sitten taas vaikkapa 1000e ostoilla saa 50e bonusta. Nämä on ilmoitettu ihan selkeästi, en nyt ymmärrä mikä se huijaus mielestäsi on.

Vierailija
107/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä? Kyllä ainakin PKO hinnoittelee bonukset ihan rahana.

Kaikki osuuskunnat maksavat bonukset rahana. Jotain pieniä eroja voi vissiin olla siinä, kuinka monta prosenttia rahaa saa takaisin minkäkin kokoisista ostoksista.

Vierailija
108/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä "bonusten määrä"? Jos ostaa 80 eurolla kuukaudessa, niin siitä tosiaan saa alle 1e bonusta. Sitten taas vaikkapa 1000e ostoilla saa 50e bonusta. Nämä on ilmoitettu ihan selkeästi, en nyt ymmärrä mikä se huijaus mielestäsi on.

Sitä paitsi se silmälasien ostaja kertoi saaneensa nimenomaan bonusta 80 euroa. Kyllä 80 euroa on ihan oikeasti 80 euroa eikä 50 senttiä.

Vierailija
109/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa heti. Mun rahat olivat kadonneet virkailijan mukaan jonnekin bittiavaruuteen.

Onks täällä muuten joku ässäläisten markkinointikamppanja, kun bonusavauksia on niin paljon?

Ennen myyjät saivat kahvipaketin avatusta s-jäsenyydestä.

Vierailija
110/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi se silmälasien ostaja kertoi saaneensa nimenomaan bonusta 80 euroa. Kyllä 80 euroa on ihan oikeasti 80 euroa eikä 50 senttiä.

On ollut sitten muutaman tuhannen lasit.

Vierailija
111/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut sitten muutaman tuhannen lasit.

1600e ostoilla saa 80e bonusta ainakin meidän osuuskunnassa.

Vierailija
112/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy hakemassa heti. Mun rahat olivat kadonneet virkailijan mukaan jonnekin bittiavaruuteen.

Onks täällä muuten joku ässäläisten markkinointikamppanja, kun bonusavauksia on niin paljon?

Ennen myyjät saivat kahvipaketin avatusta s-jäsenyydestä.

Tuohan on sama asia kuin sulta häviäisi rahaa miltä tahansa muulta pankkitililtä, olisi kannattanut selvittää asia.

Vierailija
113/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, nyt vaan keksit niille käyttöä. Meillä kertyy myös esimerkiksi ruoka, polttoaine, puhelin laskut jne. Vielä päälle tulee maksutapaetua kun oikean pankin kortilla maksaa.

Vierailija
114/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Ja siihen päälle vielä kaikki bensat on abc.ltä. Itselläni menee reilu 60km yhteensä työmatkoihin ja muut ajot päälle.

Joskus tuossa meidän kylillä katsonut että abc hinta voi olla yli 10c kalliimpi/litra kuin naapurilla... nyt on tasaisemmat mutta silti abc aina kallein. (Löytyy st1, tb, neste ja abc)

Minä katson polttoaine netistä hinnan, usein on hinnassa sentin ero mutta s tililtä tankatessa saa maksutapaetua ja bonukset, tulee halvemmaksi vaikka sentin enemmän maksaisi.

Vierailija
115/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ketjun markkinointiosastolle on jo tullut kesätyöntekijät ?

Vierailija
116/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja monilla ne rahat on ollut tillillä kauan, ja korkoakin ja korolle korkoa kasvaneet.

Vierailija
117/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla 7tietämättä paljonko S-tilillä on bonuksia, eli rahaa? J

oka kuukausi tulee postissa tiliote, kännykän lukitulle näytölle tulee viesti joka ostotapahtuman jälkeen tyyliin: "olet käyttänyt tässä kuussa 576, 94€ ruokiin ja juomiin yms. "

ja S-mobiilissa on heti etusivulla, kuinka paljon kannattaa ostaa, että bonuksista tulee seuraava bonustaso vastaan. 

Minulle tulee noin 850€ bonuksia, eli puhdasta euroa S-tilille vuodessa.

Tilillä on nyt 2834,28 euroa. Rahaa.

(Ja näen sen ihan tavallisesta S-mobiilin äpistä omasta kännykästä.)

Miten, miten, MITEN joku voi olla tietämättä paljonko hänen tilillään on rahaa kertyneenä??

Mulle ei tule tiliotetta ja apissä näkee tilin saldon vain jos sinne on kirjautunut sisään tunnistautuen vahvasti. Jos ei ole ladannut koko äppiä, niin silloin se ei ilmoita tietenkään mitään. Esim mulla ei ole mitään käsitystä mun s-tilin saldosta.

Vierailija
118/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Mulla ei ollut mitään S-pankkiin liittyvää korttia. Oli vain se bonuksia merkkaava kortti kauan sitten.

Sitten alettiin rakentaa 2018 kakkoskotia ja otin selvää S-systeemeistä.

Oli 3000 e tallessa rahaa, jolla ostettiin kodinkoneet uuteen taloon.

Ostettiin muuten Prismasta ja saatiin taas bonusta.

Ehkä kirjoitin tästä jo ennenkin.

Pitääkö sulle tiliote lähettää?

Et ole muuten ihan kartalla.

Vierailija
119/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä valitse ostospaikkaani bonusten tms takia, mutta meidän kaupungissa nyt sattuu olemaan lähelläni Prisma ja lähikauppakin on S-market. Jopa remonttitarvikkeet tuli aikanaan ostettu Prismasta. Ja meikäläinen joutui ennen leikkausta silmälaseihinkin käyttämään tonnin vuodessa, koska näkö huononi niin nopeasti.

Vierailija
120/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla 7tietämättä paljonko S-tilillä on bonuksia, eli rahaa? J

oka kuukausi tulee postissa tiliote, kännykän lukitulle näytölle tulee viesti joka ostotapahtuman jälkeen tyyliin: "olet käyttänyt tässä kuussa 576, 94€ ruokiin ja juomiin yms. "

ja S-mobiilissa on heti etusivulla, kuinka paljon kannattaa ostaa, että bonuksista tulee seuraava bonustaso vastaan. 

Minulle tulee noin 850€ bonuksia, eli puhdasta euroa S-tilille vuodessa.

Tilillä on nyt 2834,28 euroa. Rahaa.

(Ja näen sen ihan tavallisesta S-mobiilin äpistä omasta kännykästä.)

Miten, miten, MITEN joku voi olla tietämättä paljonko hänen tilillään on rahaa kertyneenä??

Mulle ei tule tiliotetta ja apissä näkee tilin saldon vain jos sinne on kirjautunut sisään tunnistautuen vahvasti. Jos ei ole ladannut koko äppiä, niin silloin se ei ilmoita tietenkään mitään. Esim mulla ei ole mitään käsitystä mun s-tilin saldosta.

Käy s-pankissa kysymässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi