Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain just tietää että meidän perheen S-tilillä on yli 6000 euroa bonusta. Siis onko se oikeasti kuin rahaa eli voi nostaa ja siirtää pankkitilille?

Vierailija
14.03.2022 |

Vähän jäänyt unholaan koko bonus-juttu, mutta korttia on vingutettu.

Kommentit (185)

Vierailija
121/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeaa rahaa. Kaikki pitää käyttää Alepassa, S-marketissa tai Prismassa normaalihintaisiin ruokatuotteisiin. Eli pitää olla tarkkana, ettei tarjoustuotteita osta.

Nyt sekoitat K-plussa pisteisiin. Ne pitää käyttää K- kaupassa.

Bessewisser taas palstalla

Vierailija
122/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kuukausihan siitä tulee tiedote, mutta joo, kyllä voi siirtää. 

Minne tällainen tiedote mahtaa tulla?

Itse menin ihan sinne S-pankkiin kyselemään ja oli joku 600 siellä tilillä kyllä. Mutta ei minulle mitään tiedotteita tule.

Sähköpostiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla 7tietämättä paljonko S-tilillä on bonuksia, eli rahaa? J

oka kuukausi tulee postissa tiliote, kännykän lukitulle näytölle tulee viesti joka ostotapahtuman jälkeen tyyliin: "olet käyttänyt tässä kuussa 576, 94€ ruokiin ja juomiin yms. "

ja S-mobiilissa on heti etusivulla, kuinka paljon kannattaa ostaa, että bonuksista tulee seuraava bonustaso vastaan. 

Minulle tulee noin 850€ bonuksia, eli puhdasta euroa S-tilille vuodessa.

Tilillä on nyt 2834,28 euroa. Rahaa.

(Ja näen sen ihan tavallisesta S-mobiilin äpistä omasta kännykästä.)

Miten, miten, MITEN joku voi olla tietämättä paljonko hänen tilillään on rahaa kertyneenä??

Mulle ei tule tiliotetta ja apissä näkee tilin saldon vain jos sinne on kirjautunut sisään tunnistautuen vahvasti. Jos ei ole ladannut koko äppiä, niin silloin se ei ilmoita tietenkään mitään. Esim mulla ei ole mitään käsitystä mun s-tilin saldosta.

Käy s-pankissa kysymässä.

En jaksa, en te sillä tiedolla mitään. Jos haluan tietää, lataan äpin ja kirjaudun sinne katsomaan.

Vierailija
124/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vale markkinointia kirjoitti:

mitähän ongelmia s ryhmällä on kun joka tuutissa näitä vale bonus uutisia. ja tyhmät vielä sekoittaa bonusten määrän euroihin tua silmälasi ostajakin sai 80 bonusta joka on rahassa n. 0,50 e. minä haen mafia sataseni pois en ylihintaisia osta.

Mikä "bonusten määrä"? Jos ostaa 80 eurolla kuukaudessa, niin siitä tosiaan saa alle 1e bonusta. Sitten taas vaikkapa 1000e ostoilla saa 50e bonusta. Nämä on ilmoitettu ihan selkeästi, en nyt ymmärrä mikä se huijaus mielestäsi on.

Sitä paitsi se silmälasien ostaja kertoi saaneensa nimenomaan bonusta 80 euroa. Kyllä 80 euroa on ihan oikeasti 80 euroa eikä 50 senttiä.

On ollut sitten muutaman tuhannen lasit.

Olen minäkin saanut hyvät bonukset rullien ostossa, Silmäasema oli tuplabonukset. Eli kyllä onnistuu.

Vierailija
125/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vale markkinointia kirjoitti:

mitähän ongelmia s ryhmällä on kun joka tuutissa näitä vale bonus uutisia. ja tyhmät vielä sekoittaa bonusten määrän euroihin tua silmälasi ostajakin sai 80 bonusta joka on rahassa n. 0,50 e. minä haen mafia sataseni pois en ylihintaisia osta.

Mikä "bonusten määrä"? Jos ostaa 80 eurolla kuukaudessa, niin siitä tosiaan saa alle 1e bonusta. Sitten taas vaikkapa 1000e ostoilla saa 50e bonusta. Nämä on ilmoitettu ihan selkeästi, en nyt ymmärrä mikä se huijaus mielestäsi on.

Sitä paitsi se silmälasien ostaja kertoi saaneensa nimenomaan bonusta 80 euroa. Kyllä 80 euroa on ihan oikeasti 80 euroa eikä 50 senttiä.

On ollut sitten muutaman tuhannen lasit.

Olen minäkin saanut hyvät bonukset rullien ostossa, Silmäasema oli tuplabonukset. Eli kyllä onnistuu.

...rillien...

Vierailija
126/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bonuksethan on tuotteista maksetun ylihinnan palautusta. Tyhmät lankeaa näihin.

"Vuoden 2022 hintavertailun voittajaksi selviytyi Prisma"

https://www.omavaraisuushaaste.com/ruokakorivertailu-2022-lidl-vs-prism…

Aika paljon on kommentoitu tuon hintavertailun tarkoitushakuisuutta.

Vierailija
127/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bonuksethan on tuotteista maksetun ylihinnan palautusta. Tyhmät lankeaa näihin.

"Vuoden 2022 hintavertailun voittajaksi selviytyi Prisma"

https://www.omavaraisuushaaste.com/ruokakorivertailu-2022-lidl-vs-prism…

Aika paljon on kommentoitu tuon hintavertailun tarkoitushakuisuutta.

Voisin kommentoida negatiiviseen sävyyn myös alkuperäisen väitteen tarkoitushakuisuutta, johon kommentoin tuolla vertailulla.

Vierailija
128/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne vaan huomaamatta kertyy 10 vuodessa jos käy aina prismassa, tankkaa abcllä, lähitapiolan vakuutukset, saunalahden liittymät.

Vierailija
129/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei näytä tajuavan että S-tili on oikea pankkitili,ei edes katsota mitä sinne on kertynyt vuosien mittaan kun eri pankin kortilla maksetaan.

Vierailija
130/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla osalla kansasta ei ole edes pankkitunnuksia S tilille vaikka bonukset menee sinne.

Vierailija
131/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ne boonukset näkyykin tuotteiden hinnoissa.

Mites ne bonukset hinnassa näkyy, kun on muutenkin halvimmat hinnat?

Vierailija
132/185 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolla osalla kansasta ei ole edes pankkitunnuksia S tilille vaikka bonukset menee sinne.

Ihan s-pankissa voi hoitaa asian ja rahaa voi nostaa kaupan kassalta.

Vierailija
133/185 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkistä. meidän tililtä paljastui 8314 euroa. :O

Vierailija
134/185 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenko kymmenen vuoden ajalta nuo on?

Meillä toi summa tulisi 5-6 vuodessa.

T.Eri

Vierailija
135/185 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo pankkitilillä. Jos sinulla, kuten jokaisella jo pitäisi olla, on sirukortti ja tunnusluvut tallella voit käuyttää sitä kuten mitä pankkitiliä hyvänsä

Vierailija
136/185 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on osa siitä ylihinnasta mitä olet maksanut S-kaupalle.

Vierailija
137/185 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin, että tuo summa mullekin kertyisi, jos unohtaisin sen tilin 8,5 vuodeksi. Viiden hengen perheen ostoksista. En kyllä unohda. Mitä mä olisin aatellut, jos olisin sitä korttia vinguttanut noin kauan. Huvikseen tässä tällä huidon?

Vierailija
138/185 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi on tyttäreni. Hän on hukannut tunnuslukunsa.

Niitähän on kaksi, toinen jolla voi katsoa s-jauppojen aulassa olevalla päätteelä saldon ym. Toinen , jos maksaessa kassapääte kysyy tunnuslukua.

Itsekään en kyllä käytä ässän nettipankkia, joskus maksan kortilla jotain extra-ostosta.

Vierailija
139/185 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo tilillä, toope.

Vierailija
140/185 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin, että tuo summa mullekin kertyisi, jos unohtaisin sen tilin 8,5 vuodeksi. Viiden hengen perheen ostoksista. En kyllä unohda. Mitä mä olisin aatellut, jos olisin sitä korttia vinguttanut noin kauan. Huvikseen tässä tällä huidon?

Jos taloudessa on vaikkapa 2-3 tankattavaa autoa ja vaikka asuntoauto, niin kyllä niitä bonuksia tulee vähän nopeammin.