Sain just tietää että meidän perheen S-tilillä on yli 6000 euroa bonusta. Siis onko se oikeasti kuin rahaa eli voi nostaa ja siirtää pankkitilille?
Vähän jäänyt unholaan koko bonus-juttu, mutta korttia on vingutettu.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kertyi bonusta myös tuplana, tuplabonuspäivinä siis 10% Ei ole Porvoossa ollut pitkään aikaan vai onko ikinä?
Myös tupakat, siiderit ja kaljat kerrytti bonusta aiemmin, hyvä lisä oli silloin. Käytiin ravintolassa ja bonukset viinanjuonnista ja ruuasta. Hammaslääkäri ja Sokoksen kampaamo/kauneushoitolat. Risteilyt ja Tallinnan matkat ja tietysti verovapaat viinat ja tupakat.
Olihan niitä ja rahaa palautui tilille.
10%:n bonus kertyy, jos oston tapahtuessa 5%:n raja on jo koossa.
Luulisin, taitaa riippua osuuskaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenko kymmenen vuoden ajalta nuo on?
Huomioimatta korkoa, niin 1000 eurossa kuukausittain ostoja 5% bonuksella kerryttää 6000 10 vuodessa. Eri juttu miten uskottavaa on, että ostaa tonnilla joka kuukausi s-ryhmältä bonuksen alaisia ostoja, mutta matematiikkaahan tuo on.
Helposti menee 1000e jos on lapsia. Olen lapseton sinkku ja käytän Prismaan n. 600e/kk.
Meidän nykyinen kahden hengen perhekkin saa menemään tonnin kuukaudessa kauppaan ja polttoaineeseen, vaikka ollaan enimmäkseen etätöissä. Suunnilleen samoissa summissa oltiin viidenhengenkin perheenä, mutta ehkä siksi että muita menoja oli enemmän, joten ruokakaupassa oli pakko pyrkiä halvempiin ostoksiin.
Tuohan on hyvä summa lyhentää velkaa, jota teillä on siis kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Olisko että bonusostoja 6000 ja siitä saa sitten sen hyvitysprosentin.
Aika paljon on ollut ostoja jos noin paljon olisi , vaikka vuosienkin ajalta, kertynyt sitä palautusta.
No helpostihan tuo kertyy, jos tekee 1000€ osotoja kuukaudessa, niin siitä saa 50€ bonuspalautusta, jolloin kertyy 600€ vuodessa, joka tekee 6000€ kykmmenessä vuodessa.
Virallinen valvoja kirjoitti:
Jos aloitus on totta, niin kyllä nyt löytyi tämän kuukauden tyhmin henkilö. Ihan selkeästi. Huh huh!
Se titteli menee ansaitusti muualle.
Helpollahan se perhe ostaa tonnilla kuussa ruokaa ja muuta roinaa Prismasta.Sitten voi tankata abcllä,on Elisan liittymät,Lähitapiolan vakuutus, käydään ravintoloissa ja joskus hotellissa.
Bonukset menevät suoraan rahastoon, on nyt n. 40% plussalla
Kannattaa ottaa se S-korttikin ja maksaa S-paikkojen ostokset sillä. Silloin saa myös 0,5 % maksutapaedun. Vaikkei niistä niin isoja summia kerry niin kannattaa nekin talteen kerätä. Meillä on bonusostoja vain joku 200-400/kk jos ei satu olemaan jotain isompaa hankintaa S-ryhmästä, eli bonusta joku 2-5 euroa ja maksutapaetua siihen päälle 1-2 euroa. Jossain toisessa pankissa menisi sen verran palvelumaksuja joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla rahasta pulaa, kun tulee 6000€ bonukset yllärinä. Huhhuh.
Minulla ei ihan noin isoa summaa löytynyt. Mutta 1000 euroa löytyi bonustililtä. Minulla oli vain se bonuskortti eikä pankkikorttia. Kun vaihdoin kortin pankkikorttiin, oli yllätys, että rahaa oli kertynyt yli 1000 euroa. Jotenkin olin kuvitellut, että pikku hiljaa tulee. Vähän kuin plussalla niitä vitosen lappuja tuli.
Ei kaikilla niin tiukkaa ole, että ihan jokaista tiliä täytyy kaivaa esiinSekö tarkoittaa automaattisesti tiukkaa rahatilannetta, jos on perillä tileistään ja raha-asioista ylipäätään? Melkoinen huithapeli vaikutelma tulee tyypistä, joka ei edes ole perillä 100% raha-asioistaan.
Itsekään en tuota S-bonusta sen kummemmin ajatellut koskaan, silloinen tyttöystävä halusi että pitää hommata kortti, niin tuli käytettyä.
Itse ainakin ajattelin aina että se on joku st1-kortin kaltainen alennuskortti, jolla saa kymppejä vuositasolla.
Oli melkoinen yllätys kun sovittiin että käytetään säästyneitä bonuksia häämatkalla ja siellä oli 900 euroa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on kiinnostavampaa että miksi sitä korttia on vinguttanut kun ei mitään hyötyä ole vuosiin siitä nähnyt :D kun eihän s-kortilla saa alennuksia, siis ikinä.
Ei saa alennusta mutta saa aika hyvin bonuksia jos ostaa yhtään enempää. Se on itse asiassa ihan kuin alennus joka vain maksetaan sinulle takaisin.
Niin. Siksi kysyinkin, että jos ei ole tajunnut ap tuota etua, ainoaa etua jonka sen kortin käytöstä saa, niin miksi hän on sitä käyttänyt? Jos en tietäisi että töistä saa palkkaa niin en kävisi töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioimatta korkoa, niin 1000 eurossa kuukausittain ostoja 5% bonuksella kerryttää 6000 10 vuodessa. Eri juttu miten uskottavaa on, että ostaa tonnilla joka kuukausi s-ryhmältä bonuksen alaisia ostoja, mutta matematiikkaahan tuo on.
Helposti menee 1000e jos on lapsia. Olen lapseton sinkku ja käytän Prismaan n. 600e/kk.
Lapseton sinkku joo ja max 200 euroa hyvinä kuukausina kulutan, ei mun boonukset ole vuodessa kuin satasen, vähän ehkä yli.
Miten voi olla tietämättä paljonko S-tilillä on bonuksia, eli rahaa? J
oka kuukausi tulee postissa tiliote, kännykän lukitulle näytölle tulee viesti joka ostotapahtuman jälkeen tyyliin: "olet käyttänyt tässä kuussa 576, 94€ ruokiin ja juomiin yms. "
ja S-mobiilissa on heti etusivulla, kuinka paljon kannattaa ostaa, että bonuksista tulee seuraava bonustaso vastaan.
Minulle tulee noin 850€ bonuksia, eli puhdasta euroa S-tilille vuodessa.
Tilillä on nyt 2834,28 euroa. Rahaa.
(Ja näen sen ihan tavallisesta S-mobiilin äpistä omasta kännykästä.)
Miten, miten, MITEN joku voi olla tietämättä paljonko hänen tilillään on rahaa kertyneenä??
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko polttamaan että on pakko päästä tuhlaamaan ja osteleen turhuuksia vain tuhlaamisen ilosta
Kaikki eivät toimi kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
oka kuukausi tulee postissa tiliote, kännykän lukitulle näytölle tulee viesti joka ostotapahtuman jälkeen tyyliin: "olet käyttänyt tässä kuussa 576, 94€ ruokiin ja juomiin yms. "
ja S-mobiilissa on heti etusivulla, kuinka paljon kannattaa ostaa, että bonuksista tulee seuraava bonustaso vastaan.
Miten, miten, MITEN joku voi olla tietämättä paljonko hänen tilillään on rahaa kertyneenä??
Bonukset on mukavia ja niitä kertyy huomaamatta kun höylää bonuskortti kassalla ja ilmoittaa kortin numeron aina jos on jokin bonuskelpoinen sopimus, Yleensä kun tonni täyttyy niin alan maksamaan ostoksia kertyneillä bonuksilla. Tällä hetkellä on kertynyt enemmän. Hyvätuloisessa lapsiperheessä rahaa menee helposti joka kuukausi niin paljon, että bonuksia kertyy vauhdilla. Joskus aikoinaan järjestin valmistujaisjuhlat tarjoiluineen ja sain niistä S-ryhmältä kerralla 380 euroa bonusra.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole sovellusta käytössä, itsekkin hankin sen vasta 1-2 vuotta sitten.
Aiemmin se bonus-tiedote tuli Yhteishyvän välissä, mutta siinäkin luki vain 1kl kertymä (tyyliin bonusostot helmikuussa 25e) ja kerran vuoteen ylijäämäpalautus.
Pankkitili ollut (ja on edelleen) toisessa pankissa. Varsinainen kokonaissumma tuli ilmi, kun perheenjäsenen keräämiä kolikkoja vietiin S-pankkiin (koska siellä sai maksutta laskettua kolikot/rahat seteleiksi) ja samalla käytiin "raha-asiat" läpi.
Sittemmin minulla on myös S-sovellus mistä kaiken näkee, mutta en sitäkään seuraa kun max jonkun alekupongin perässä joskus (jos ostan vaikka meikkejä tmv. katson onko joku kuponki tyrkyllä)
Ohiksena vielä, että jos toimii "matkanjohtajana" omille (iäkkäille) sukulaisille, voi noista äkkiä kertyä isoja summia. Jos vaikka varaa omalle perheelle +isovanhemmille vaikka muutaman hotellihuoneen viikonlopuksi, niin monta sataa kuluu (isovanhemmat maksavat sitten oman osuutensa rahana minulle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti tulee. Ruoka, ravintola, hotelli, bensat. Ja jotkut vakuutukset, tapahtumat, apteekit ym.
Täällä edelleenkin ihmiset ihmettelevät toisten raha-asioita. En ymmärrä miksi, sillä jokainen hoitaa ne tavallaan.
Itselläni on pelkkä bonusta kerryttävä S- jäsenkortti. Siihen on sidottu tili, jolle bonukset S- ryhmän toimipisteissä tehdyistä ostoista kertyvät.
Minulla ei ole tietoa sinne kertyneistä rahasummista, sillä se on täysin ylimääräistä, jota en tähän hätään tarvitse.
Sen summan nostaakseni tarvitsen käydä fyysisesti asioimassa S- pankissa, sillä korttini ei ole maksukortti.
Olen OP: n asiakas.
Vähäisiä on kuitenkin kertymät, sillä asioin tosi harvoin S: llä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on neljä pankkitiliä, yhdenkään saldoa en tiedä kuin suunnilleen. S-tilin käyn katsomassa noin joka toinen tai kolmas vuosi.
Olisko että bonusostoja 6000 ja siitä saa sitten sen hyvitysprosentin.
Aika paljon on ollut ostoja jos noin paljon olisi , vaikka vuosienkin ajalta, kertynyt sitä palautusta.