Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailevatko naiset keskenään parhaista ja komeimmista miehistä?

Vierailija
14.03.2022 |

Vai ei?

Kommentit (201)

Vierailija
81/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kilpailee kaikenlaisista miehistä. Minä en kilpaile kenestäkään. Typerien touhua

Vierailija
82/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla menisi maku koko miehestä jos pitäisi jotenkin kilpailla. Uskon siihen, että kahden ihmisen välillä rakastuminen vain tapahtuu, eikä siinä sivullisilla ole sijaa.

Naisten elämä kuulostaa kyllä aikamoiselta :D Jos miehenä alkaisi noudattaa tuota elämänohjetta, niin takuuvarmasti saisi odotella koko elämänsä yksin sitä, että rakastuminen vain "tapahtuisi" itsestään.

Tunnetusti miehet tilaa "rakkauden" jostain kaukomaista.

Meilläkin oli piirin tyttöjen suopotkupallokisoissa yksi thaimaalainen marjanpoimija, mutta se oli liian hento ja jäi väkisin jalkoihin. Voitin ihanan juurevan metsämiehen kaappiini aika helposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menisi maku koko miehestä jos pitäisi jotenkin kilpailla. Uskon siihen, että kahden ihmisen välillä rakastuminen vain tapahtuu, eikä siinä sivullisilla ole sijaa.

YTN:t vain sattuvat rakastumaan YTM:iin.

KTN:t vain sattuvat rakastumaan KTM:iin.

ATN:t vain sattuvat rakastumaan ATM:iin. (Tai siis ATM:iin ei kai rakastu edes ATN:t.)

Vierailija
84/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fitnesstero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punttisalilla ahkerasti käyvistä 185-190-senttisistä laatikkoleukakirurgeista taistellaan kynsin hampain.

Kannattaako, kun niissä on luonnevika sekä vaimo ja kaksi lasta

Kyllä parhaaseen prosenttiin kuuluva YTM on aina poikkeuksetta tavoittelemisen arvoinen.

Jep, huomaan että sinullakin on voittoon avittava miehennälkä. Terota kynnet ja viilaa hampaat, no holds barred!

Ihanaa nähdä noin voitontahtoista asennetta! Kyllä minusta mies voi hyvin osallistua tavoittelemaan ytm-palkintoa. Elämme hyvinkin 2020-lukua.

Vierailija
85/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ATN:t vain sattuvat rakastumaan ATM:iin. (Tai siis ATM:iin ei kai rakastu edes ATN:t.)

Ei se ole sattumaa, senkin hupsu. Etkö ole koskaan miettinyt miksi naisilla on aina purema- ja raapimajälkiä yltympäriinsä. Se johtuu tottakai siitä, että tapellaan miehistä kynsin hampain. Menehän nyt palkintokaappiin siitä ja odota kisan ratkaisua.

Vierailija
86/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kilpailevat. Tämä kilpailu ei ilmene tosin minään kaksintaisteluina, vaan se näkyy lähinnä vain siinä, että naiset tekevät myös itse aloitteita näille halutuimmille miehille.

Eikä vain aloitteita vaan ovat tälläytyneinä kumitisseineen ja meikkeineen ja kultamekkoineen...

Ne kumitissit on osoittautuneet hyödyllisiksi vapaatappelussa, niillä voi sinkauttaa kilpailijan seinään jos isku osuu hyvin.

Ja selkäuinnissa ne on oikein hyvät kellukkeet. Meillä uimaseura saa jo tukkualennusta. 

Vierailija
87/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä kuulostaa kyllä aikamoiselta :D Jos miehenä alkaisi noudattaa tuota elämänohjetta, niin takuuvarmasti saisi odotella koko elämänsä yksin sitä, että rakastuminen vain "tapahtuisi" itsestään.

Meilläkin oli piirin tyttöjen suopotkupallokisoissa yksi thaimaalainen marjanpoimija, mutta se oli liian hento ja jäi väkisin jalkoihin. Voitin ihanan juurevan metsämiehen kaappiini aika helposti. 

Onneksi mieskisoissa lohdutuspalkintoja löytyy, jos sellaisen välttämättä haluaa. Roskiinhan ne usein menevät, tai sukulaistädeille joulupaketteihin, mutta… ainahan se on kaikki kotiappäin, kuten mummoni, yksi mieskilpailujen moninkertaisista lohdutuspalkintojen saajista, aina viisaasti sanoi.

Vierailija
88/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on niitä, jotka voivat kisata vain höntsäsarjassa, valitettavasti.

Voi voi.

Vierailija
89/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sattumaa, senkin hupsu. Etkö ole koskaan miettinyt miksi naisilla on aina purema- ja raapimajälkiä yltympäriinsä. Se johtuu tottakai siitä, että tapellaan miehistä kynsin hampain. Menehän nyt palkintokaappiin siitä ja odota kisan ratkaisua.

Mutta kun ei raamikas laatikkoleuka mahdu palkintokaappiin.

Vierailija
90/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen mieheni sain palkintona kiinanshakkiturnauksen voitosta, ihan hiki siinä kilpaillessa tuli mutta kannatti.

Minä toin omani kotiin suunnistuskilpailun palkintona. Tosin vain pronssi-. Kesällä tähtään kultaan.

Helkkari. Minä luulin että miehiä annetaan vain mutapainikisoista. Miksei kukaan kertonut? 

Kyllä niitä palkintomiehiä on jo koulun liikuntasalien kaapit pullollaan. Ensimmäiseni sain polttopallokisan kuningattaruudesta.

Kerran voitin pituushypyssä yläasteella yhden kundin niin voitteko kuvitella, tyyppi alkoi jotain mutista että hän olisi mielummin sen kakkoseksi tulleen kanssa. Otin sitten luulot pois, kyllä reilussa kilpailussa voittaja saa miehen pitää eikä siltä mieheltä kysytä.

Joo. Ensimmäinen palkintomieheni on tuolla hyllyllä edelleen pölyttymässä. Uusia, arvokkaampia on tullut sen jälkeen, mutta välillä siitä pölyt pyyhin ja muistelen niitä mieskilpailu-urani alkuaikoja. En olisi silloin uskonut, mitä kaikkea tulenkaan saavuttamaan!

Hienoa, olet todella menestynyt vaikeassa lajissa. Vähän arka kysymys, mutta oliko sinulla sponsoreita kilpailu-urallasi? Minä ajattelin ottaa yhteyttä silhuettiin, tai sitten menen ihan toiseen suuntaan ja soitan Hartwallille. 

Varmasti genetiikka on auttanut. Olen myös perheestä, jossa on aina arvostettu pärjäämistä ja miespalkintojen voittamista. Äitini ollut aina kannustavin tukija. On aina sanonut, että sinulle kelpaa vain kirkkain miespalkinto, pystyt kyllä siihen.

Ja tietysti jumalan merkitystä ei voi ylikorostaa. Kisa on kovaa, mutta kärsimällä kirkkaimman miespalkinnon saa.

Onnea kilpailuun!

Hyvä että äitisi opetti sinulle oikeita asioita. Tyytyminen on häviäjille, valioyksilöille kelpaa vain paras.

Vierailija
91/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martelalta saa tilattua custom-mitoituksella.

Vierailija
92/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen mieheni sain palkintona kiinanshakkiturnauksen voitosta, ihan hiki siinä kilpaillessa tuli mutta kannatti.

Minä toin omani kotiin suunnistuskilpailun palkintona. Tosin vain pronssi-. Kesällä tähtään kultaan.

Helkkari. Minä luulin että miehiä annetaan vain mutapainikisoista. Miksei kukaan kertonut? 

Kyllä niitä palkintomiehiä on jo koulun liikuntasalien kaapit pullollaan. Ensimmäiseni sain polttopallokisan kuningattaruudesta.

Kerran voitin pituushypyssä yläasteella yhden kundin niin voitteko kuvitella, tyyppi alkoi jotain mutista että hän olisi mielummin sen kakkoseksi tulleen kanssa. Otin sitten luulot pois, kyllä reilussa kilpailussa voittaja saa miehen pitää eikä siltä mieheltä kysytä.

Joo. Ensimmäinen palkintomieheni on tuolla hyllyllä edelleen pölyttymässä. Uusia, arvokkaampia on tullut sen jälkeen, mutta välillä siitä pölyt pyyhin ja muistelen niitä mieskilpailu-urani alkuaikoja. En olisi silloin uskonut, mitä kaikkea tulenkaan saavuttamaan!

Hienoa, olet todella menestynyt vaikeassa lajissa. Vähän arka kysymys, mutta oliko sinulla sponsoreita kilpailu-urallasi? Minä ajattelin ottaa yhteyttä silhuettiin, tai sitten menen ihan toiseen suuntaan ja soitan Hartwallille. 

Varmasti genetiikka on auttanut. Olen myös perheestä, jossa on aina arvostettu pärjäämistä ja miespalkintojen voittamista. Äitini ollut aina kannustavin tukija. On aina sanonut, että sinulle kelpaa vain kirkkain miespalkinto, pystyt kyllä siihen.

Ja tietysti jumalan merkitystä ei voi ylikorostaa. Kisa on kovaa, mutta kärsimällä kirkkaimman miespalkinnon saa.

Onnea kilpailuun!

Hyvä että äitisi opetti sinulle oikeita asioita. Tyytyminen on häviäjille, valioyksilöille kelpaa vain paras.

Hyvä mies on elämän paras palkinto, kyä näin on!

Vierailija
93/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se kisa on tärkein. Miespokaalit laitan kellariin, siellä on tilaa.

Vierailija
94/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla oli kanssa yksi sellainen, sain jostain kauppalehden tietovisasta. Se vei koko tilan ja jouduin hommaamaan sille oman kaapin. Siitäkin se valitti että on niiiin yksinäistä. Kirpparikuormaan meni. 

Vierailija
95/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, siskot, kun ennen saattoi saada markkinoilla arpajaisista palkintomiehen, ihan vaan valitsemalla oikean paperitötterön? Onko tätä käytäntöä enää missään?

Oi niitä aikoja!

Vierailija
96/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä usko että tuota on mihinkään palkinnoksi otettu, mikä lie alpakkalusikka. Eihän sen jutuista edes saa mitään selvää. 

Vierailija
97/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla oli kanssa yksi sellainen, sain jostain kauppalehden tietovisasta. Se vei koko tilan ja jouduin hommaamaan sille oman kaapin. Siitäkin se valitti että on niiiin yksinäistä. Kirpparikuormaan meni. 

Pubivisasta tarttui kerran yksi palkinto mukaan. Haisi niin tupakalle, että piti jättää ulos tuulettumaan. Sinne se sitten unohtui. Hui hai. Onneksi kisoja riittää.

Vierailija
98/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran kaaappihomon omakseni. Erottuamme hän uskaltautui kaapistakin ulos.

Vierailija
99/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko, siskot, kun ennen saattoi saada markkinoilla arpajaisista palkintomiehen, ihan vaan valitsemalla oikean paperitötterön? Onko tätä käytäntöä enää missään?

Oi niitä aikoja!

Lasten koulun myyjäisissä noita on. En ole uskaltanut osallistua, jos vaikka sattuisi voittamaan lapsen luokkakaveri isän. Olisi kiusallista. Toisaalta, ei ole palkintomiehen suuhun katsomista.

Vierailija
100/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Heti lopahtaa kiinnostus, jos miehellä onkin paljon vientiä. Kyllä muut saavat pitää hyvänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi