Kilpailevatko naiset keskenään parhaista ja komeimmista miehistä?
Kommentit (201)
Punttisalilla ahkerasti käyvistä 185-190-senttisistä laatikkoleukakirurgeista taistellaan kynsin hampain.
Jos minä tavisjamppa pääsin kilpailuttamaan naisia "asioiden päädyttyä hyvälle mallille" niin varmasti niin varmasti pystyvät ns komestuksetkin, isommissa määrin tosin.
Ei komeimmista kilpailla. Hyvistä tyypeistä kilpaillaan tavallaan, siis toivotaan että sellainen kiinnostuisi juuri minusta..
Joo öisin tyhjillä parkkipaikoilla, yleensä paljain käsin mutta joskus ihan huippumiehistä kanssa veitsillä tai katanamiekoilla. Kerran näin kanssa pistoolikaksintaistelun, mutta se olikin komeasta ja rikkaasta ison firman pomosta. Voittaja kävi sit aamulla ilmoittamassa miehelle että tästä lähin kuulut mulle.
Kyllä naiset näitä aktiivisesti pommittaa viesteillä jne.
Vierailija kirjoitti:
Punttisalilla ahkerasti käyvistä 185-190-senttisistä laatikkoleukakirurgeista taistellaan kynsin hampain.
Kannattaako, kun niissä on luonnevika sekä vaimo ja kaksi lasta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset näitä aktiivisesti pommittaa viesteillä jne.
Onko se sitten kilpailua? Kuulostaa ihan vaan kiinnostukseni osoitukselta.
Pidän omaa miestäni komeana, joku toinen ehkä ei....
Tavis-hyvä tyyppi on parempi kuin komea ääliö.
Kyllä kilpailevat, ja siskojen lyöminen laudalta on sitä ukkoa tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta tälläistä tapahtuu jossain? En ottaisi kenenkään ystäväni miestä vaikka maksettaisiin, sen verran meidän miesmaut poikkeaa toisistaan. Ja heistä kukaan tuskin hullaantuisi minun mieheeni.
Nykyisen mieheni sain palkintona kiinanshakkiturnauksen voitosta, ihan hiki siinä kilpaillessa tuli mutta kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Eräs miesparka varmaan kuvitteli olevansa todellinen palkinto, kun kaverimme kanssa kävimme tästä vääntöä. Itseni vitutti eniten juuri se, että minua huonompana pitämäni nainen sai hänet napattua.
Sääliöjonne taas yrittää hahmottaa maailmaa oman sairaan ajatusmallinsa kautta. Ei jatkoon, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Eräs miesparka varmaan kuvitteli olevansa todellinen palkinto, kun kaverimme kanssa kävimme tästä vääntöä. Itseni vitutti eniten juuri se, että minua huonompana pitämäni nainen sai hänet napattua.
Todella surkea käsitys kaveruudesta, sulla on sille sanalle joku ihan outo määritelmä. Jos pitää toista huonompana, ei ole Kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen mieheni sain palkintona kiinanshakkiturnauksen voitosta, ihan hiki siinä kilpaillessa tuli mutta kannatti.
Minä toin omani kotiin suunnistuskilpailun palkintona. Tosin vain pronssi-. Kesällä tähtään kultaan.
En minä ainakaan viitsi kilpailla, jos huomaan miehellä olevan paljon ihailijoita niin peräännyn heti ja annan olla. Miehet jotka ovat minusta olleet aidosti kiinnostuneita ovat sitä myös osoittaneet, eli ei tarvitse kilpailla. Liian komeista en edes kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Niin koska niitä on noin 0.001% kaikista maailman miehistä.
En ole koskaan kilpaillut kenestäkään. Pari kertaa huomannut että miehellä muukin kiinnostuksen kohde kuin minä, joten häippäsen oitis tilanteesta. Itse keskityn yhteen ja odotan sitä myös toiselta.
Miten se niin kuin käytännössä tapahtuisi ja missä?
Kun muistelen aikoinaan yökerhoja, niin tottakai sitä yritti saada aina sellaisen miehen huomion, joka herätti suurimman kiinnostuksen. Mutta jos hän oli jo selvästi iskenyt silmänsä johonkin toiseen naiseen, niin en minä siihen väliin yrittänyt mennä.