Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailevatko naiset keskenään parhaista ja komeimmista miehistä?

Vierailija
14.03.2022 |

Vai ei?

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen mieheni sain palkintona kiinanshakkiturnauksen voitosta, ihan hiki siinä kilpaillessa tuli mutta kannatti.

Minä toin omani kotiin suunnistuskilpailun palkintona. Tosin vain pronssi-. Kesällä tähtään kultaan.

Hyvä että on morivaattori! Ehkä tulevaisuudessa kisaamaan kansainvälisille areenoille paremmista palkinnoista?

Vierailija
42/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani voitin tarkkuusammuntakilpailusta nallen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen keksitte Kazaktanin helmet. Ukot mene vaikka maailman ääriin saadakseen täyden kympin vaimon.

Vierailija
44/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon kohtaloon, jos joku on todella tarkoitettu sinun kumppaniksesi ei tarvitse kilpailla vaan kumpikin osapuoli haluaa toisiaan yhtä paljon. 

Silti tarvitaan jonkinlaista aktiivisuutta.

On paljon ihmisiä jotka ovat lopulta liian hauraita parisuhteeseen ja elävät päiväunelmissaan. Kukaan ei lue ajatuksia. Ystävällisyys ei vielä ole sama asia kuin ihastus. Voi kun ihmiset vahvistaisivat omaa itsetuntemustaan sen sijaan että pakenevat fantasioihin sielunsukulaisuudesta.

Todelliset suhteet eivät perustu kuvitelmille.

Vierailija
45/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kilpailevat. Tämä kilpailu ei ilmene tosin minään kaksintaisteluina, vaan se näkyy lähinnä vain siinä, että naiset tekevät myös itse aloitteita näille halutuimmille miehille.

Vierailija
46/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan viitsi kilpailla, jos huomaan miehellä olevan paljon ihailijoita niin peräännyn heti ja annan olla. Miehet jotka ovat minusta olleet aidosti kiinnostuneita ovat sitä myös osoittaneet, eli ei tarvitse kilpailla. Liian komeista en edes kiinnostu.

Oot kyllä harvinaisen järkevä naiseksi. Kiva että sinunlaisiakin on.  Kai myös osoitat myös toiste päin, että arvostat sellaista joka sinuun on tutustunut ja on jotenkin erityinen.

No nainenhan on tietenkin itse mieluummin se josta kilpaillaan, jostain miehestä kilpaileminen on niin noloa.

Vierailija
47/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menisi maku koko miehestä jos pitäisi jotenkin kilpailla. Uskon siihen, että kahden ihmisen välillä rakastuminen vain tapahtuu, eikä siinä sivullisilla ole sijaa.

Vierailija
48/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani voitin tarkkuusammuntakilpailusta nallen sijaan.

Linnanmäellä?

On se kyllä ihana tunne kun voittaa kilpailun, ja palkintomies kiedotaan kaulan ympärille. Silloin on helppo hymyillä. Taisin itse tirauttaa pienen onnenkyyneleenkin.

Vierailija
49/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen mieheni sain palkintona kiinanshakkiturnauksen voitosta, ihan hiki siinä kilpaillessa tuli mutta kannatti.

Minä toin omani kotiin suunnistuskilpailun palkintona. Tosin vain pronssi-. Kesällä tähtään kultaan.

Helkkari. Minä luulin että miehiä annetaan vain mutapainikisoista. Miksei kukaan kertonut? 

Vierailija
50/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset näitä aktiivisesti pommittaa viesteillä jne.

Onko se sitten kilpailua? Kuulostaa ihan vaan kiinnostukseni osoitukselta.

Aika kummallista, jos ei käväise mielessä että hyvännäköiselle ihmiselle on luultavasti muitakin yrittäjiä. Mut kai se vaan on sitten naisilla niin ettei ajattele noin koska "kukapa nyt miehiä haluaisi", toisin kuin naisille on usein miesjonot ja miehenä tietää viestitellessäkin aina kilpailevansa jonkun kanssa.

No hyvännäköisille riittää niitä ulkonäkökeskeisiä yrittäjiä. Jos sellaista ei ole tavoitteena saada, niin ei ole suuri eikä pieni menetys. En ole mikään kaunis, mutta treffipyyntöjä tulee kadulla toisinaan. Entinen miesystävä joskus puuskahti tätä miesjonoa, jota vastaan hän joutuu kilpailemaan, mihin totesin vain takaisin, että mitä väliä on jonoilla, jos eivät minua kiinnosta. Hän itse laittoi suhteemme myöhemmin poikki, enkä sittenkään ottanut "miesjonosta" ketään.

Vierailija
51/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kilpailevat. Tämä kilpailu ei ilmene tosin minään kaksintaisteluina, vaan se näkyy lähinnä vain siinä, että naiset tekevät myös itse aloitteita näille halutuimmille miehille.

Jos vääntää kilpailu-käsitteen ihan vinkuraksi... Tekee aloitteen ei normaalimaailmassa ole sama kuin kilpailu.

Vierailija
52/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että pelkästään raha meinaa nykytytöille. Merkkilaukkukokoelma piireissä olevilla on in,  ja köyhät yrittävät kipittää perässä. 

Vierailija
53/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että on morivaattori! Ehkä tulevaisuudessa kisaamaan kansainvälisille areenoille paremmista palkinnoista?

Kyllä se suunnistuksen olympiavoitto tarvitaan, että saa fiksun ja empaattisen miespalkinnon. Mutta aina joku kilpailun voittaa! Moni nainen kyllä turvautuu dopingiin. Itse olen luomulinjalla. Haastavaa on kisoissa pärjääminen.

Vierailija
54/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helkkari. Minä luulin että miehiä annetaan vain mutapainikisoista. Miksei kukaan kertonut? 

Kyllä niitä palkintomiehiä on jo koulun liikuntasalien kaapit pullollaan. Ensimmäiseni sain polttopallokisan kuningattaruudesta.

Vierailija
55/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä palkintomiehiä on jo koulun liikuntasalien kaapit pullollaan. Ensimmäiseni sain polttopallokisan kuningattaruudesta.

Kerran voitin pituushypyssä yläasteella yhden kundin niin voitteko kuvitella, tyyppi alkoi jotain mutista että hän olisi mielummin sen kakkoseksi tulleen kanssa. Otin sitten luulot pois, kyllä reilussa kilpailussa voittaja saa miehen pitää eikä siltä mieheltä kysytä.

Vierailija
56/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi siinä muut tytöt saada kentällä kyytiä, kun miespalkinnon kiilto silmissä pistit porukkaa lanaan! Hyvin kilpailtu.

Vierailija
57/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se suunnistuksen olympiavoitto tarvitaan, että saa fiksun ja empaattisen miespalkinnon. Mutta aina joku kilpailun voittaa! Moni nainen kyllä turvautuu dopingiin. Itse olen luomulinjalla. Haastavaa on kisoissa pärjääminen.

Lähibaarissa näkyy olevan tikkakisat ensi lauantaina. Jostainhan sitä pitää aloittaa, vai mitä? Lasketaanko sidukka dopingiksi?

Vierailija
58/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran voitin pituushypyssä yläasteella yhden kundin niin voitteko kuvitella, tyyppi alkoi jotain mutista että hän olisi mielummin sen kakkoseksi tulleen kanssa. Otin sitten luulot pois, kyllä reilussa kilpailussa voittaja saa miehen pitää eikä siltä mieheltä kysytä.

Joo. Ensimmäinen palkintomieheni on tuolla hyllyllä edelleen pölyttymässä. Uusia, arvokkaampia on tullut sen jälkeen, mutta välillä siitä pölyt pyyhin ja muistelen niitä mieskilpailu-urani alkuaikoja. En olisi silloin uskonut, mitä kaikkea tulenkaan saavuttamaan!

Vierailija
59/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkintomies ja kakkoseksi tullut eivät ymmärtäneet, että hopea on häviö.

Vierailija
60/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ensimmäinen palkintomieheni on tuolla hyllyllä edelleen pölyttymässä. Uusia, arvokkaampia on tullut sen jälkeen, mutta välillä siitä pölyt pyyhin ja muistelen niitä mieskilpailu-urani alkuaikoja. En olisi silloin uskonut, mitä kaikkea tulenkaan saavuttamaan!

Hienoa, olet todella menestynyt vaikeassa lajissa. Vähän arka kysymys, mutta oliko sinulla sponsoreita kilpailu-urallasi? Minä ajattelin ottaa yhteyttä silhuettiin, tai sitten menen ihan toiseen suuntaan ja soitan Hartwallille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi