Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailevatko naiset keskenään parhaista ja komeimmista miehistä?

Vierailija
14.03.2022 |

Vai ei?

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan viitsi kilpailla, jos huomaan miehellä olevan paljon ihailijoita niin peräännyn heti ja annan olla. Miehet jotka ovat minusta olleet aidosti kiinnostuneita ovat sitä myös osoittaneet, eli ei tarvitse kilpailla. Liian komeista en edes kiinnostu.

Oot kyllä harvinaisen järkevä naiseksi. Kiva että sinunlaisiakin on.  Kai myös osoitat myös toiste päin, että arvostat sellaista joka sinuun on tutustunut ja on jotenkin erityinen.

Vierailija
22/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan lähde kilpailemaan miehestä. Kyllä miehen täytyy itse tietää, kenet haluaa, eikä niin, että kilpailun voittanut nainen saa hänet palkinnokseen. Tahdoton typeryshän sellainen mies olisi ja kilpailevat naiset yhtä tyhmiä. Kyseessähän pitäisi olla rakkaus ja yksilölliset ihmiset eikä mikään kisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kilpailevat, ja siskojen lyöminen laudalta on sitä ukkoa tärkeämpää.

Tämä on totta. Eräs miesparka varmaan kuvitteli olevansa todellinen palkinto, kun kaverimme kanssa kävimme tästä vääntöä. Itseni vitutti eniten juuri se, että minua huonompana pitämäni nainen sai hänet napattua.

Todella surkea käsitys kaveruudesta, sulla on sille sanalle joku ihan outo määritelmä. Jos pitää toista huonompana, ei ole Kaveri.

Pidän kaikkia ihmisiä itseäni huonompana. Eihän mulla olisi kavereita lainkaan jos se olisi esteenä.

Vierailija
24/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut naiset kilpailevat ihan kaikista miehistä. Jos ryhmään tulee mies, kiinnosti tai ei, nainen ajattelee että juuri hänen pitää olla se joka saa miehen huomion. Joskus on myös ruvettu kilpailemaan kun ajat sitten friendzonelle laitettu kaverimies on osoittanut kiinnostusta minuun. Ei ole kuitenkaan mielestäni naisten normaalia käytöstä vaan jonkun itsestään epävarman joka on tottunut mittaamaan omaa arvoa miesten huomiolla.

Vierailija
25/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei komeimmista kilpailla. Hyvistä tyypeistä kilpaillaan tavallaan, siis toivotaan että sellainen kiinnostuisi juuri minusta..

Näin miehet toivoo, mutta näin se ei vaan ole.

Vierailija
26/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut naiset kilpailevat ihan kaikista miehistä. Jos ryhmään tulee mies, kiinnosti tai ei, nainen ajattelee että juuri hänen pitää olla se joka saa miehen huomion. Joskus on myös ruvettu kilpailemaan kun ajat sitten friendzonelle laitettu kaverimies on osoittanut kiinnostusta minuun. Ei ole kuitenkaan mielestäni naisten normaalia käytöstä vaan jonkun itsestään epävarman joka on tottunut mittaamaan omaa arvoa miesten huomiolla.

Se on naisten keskinäistä sosiaalisen hierarkian hakemista. Ei miesten tarvitse sillä vaivata päätään.

Vierailija
27/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heidän tarvitse. Rumemmat naiset, luonnevikaiset oirehtivat ja kilpailevat ja pilaavat elämää.

Vierailija
28/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset näitä aktiivisesti pommittaa viesteillä jne.

Onko se sitten kilpailua? Kuulostaa ihan vaan kiinnostukseni osoitukselta.

Aika kummallista, jos ei käväise mielessä että hyvännäköiselle ihmiselle on luultavasti muitakin yrittäjiä. Mut kai se vaan on sitten naisilla niin ettei ajattele noin koska "kukapa nyt miehiä haluaisi", toisin kuin naisille on usein miesjonot ja miehenä tietää viestitellessäkin aina kilpailevansa jonkun kanssa.

Vierailija
29/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Eräs miesparka varmaan kuvitteli olevansa todellinen palkinto, kun kaverimme kanssa kävimme tästä vääntöä. Itseni vitutti eniten juuri se, että minua huonompana pitämäni nainen sai hänet napattua.

Oletpa aikamoinen ystävä!

Vierailija
30/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
31/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä tavisjamppa pääsin kilpailuttamaan naisia "asioiden päädyttyä hyvälle mallille" niin varmasti niin varmasti pystyvät ns komestuksetkin, isommissa määrin tosin.

Hyvä pointti sinänsä, että naiset tavoittelevat miehiä.

Miehet on parisuhdemarkkinoiden voittajia, naiset enempi vähempi häviäjiä.

Vierailija
32/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin miehet, naiset ei pidä miehiä aivottomina ja kyvyttöminä oman elämänsä päätöksiin. Ap:n kaltaisten kommentit taas aiheuttavat sen, että ehkä pitäisi ajatella niin.

Vierailija
33/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä ainakaan kilpaile. Jos siis sattuisi joku kilpailuasetelma, jossa mies vain odottaisi tumput suorina että kuka nainen hänet nappaa. Miksi haluaisin miehen joka ei itse tiedä kenet haluaa?

Vierailija
34/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella surkea käsitys kaveruudesta, sulla on sille sanalle joku ihan outo määritelmä. Jos pitää toista huonompana, ei ole Kaveri.

Pidän kaikkia ihmisiä itseäni huonompana. Eihän mulla olisi kavereita lainkaan jos se olisi esteenä.

Tässä teille asiaa aprikoiville miehille oikea vastaus: kyllä,jotkut naiset, joilla on vakavia persoonallisuushäiriöitä, kilpailevst miehistä, kuten kaikesta muustakin. Sellaista naista kannattaa välttää, koska elämä muuttuu hänen kanssaan todella vaikeaksi.

Vierailija
35/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset näitä aktiivisesti pommittaa viesteillä jne.

Onko se sitten kilpailua? Kuulostaa ihan vaan kiinnostukseni osoitukselta.

Aika kummallista, jos ei käväise mielessä että hyvännäköiselle ihmiselle on luultavasti muitakin yrittäjiä. Mut kai se vaan on sitten naisilla niin ettei ajattele noin koska "kukapa nyt miehiä haluaisi", toisin kuin naisille on usein miesjonot ja miehenä tietää viestitellessäkin aina kilpailevansa jonkun kanssa.

Tottakai se voi käydä mielessä. Mutta mitä sitten? Tarkoitatko, että jos olettaa, että muutkin naiset voisivat olla kiinnostuneita jostain miehestä, niin hänen suuntaansa ei kannata tehdä minkäänlaista aloitetta? Miksi? Mitä siinä häviää, vaikka yrittää (olettaen, ettei lähesty millään tavalla asiattomasti)?

Vierailija
36/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille rakastuminen on ilmeisesti jotain kilpailutusta.

Vierailija
37/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon kohtaloon, jos joku on todella tarkoitettu sinun kumppaniksesi ei tarvitse kilpailla vaan kumpikin osapuoli haluaa toisiaan yhtä paljon. 

Vierailija
38/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kilpailemisesta miehen saamiseksi mieleen se vanha sketski, olikohan Viisikon, jossa Ruutuässän naissoittaja voitti yllätysluukusta itselleen miehen, jota ei halunnut. Totesi vaan, että "Hyi ei, ei tuommasta tänne!"

Vierailija
39/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon kohtaloon, jos joku on todella tarkoitettu sinun kumppaniksesi ei tarvitse kilpailla vaan kumpikin osapuoli haluaa toisiaan yhtä paljon. 

Juuri näin.

Vierailija
40/201 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä haluaisit sen olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän