Urban Decay vihdoin Suomeen
Aiotko käydä ostoksilla? Mitä tuotteita suosittelisit?
Kommentit (79)
Mä kävin vain aamulla kurkkimassa. Siellä joku tyynesti ohitti aidat ja kävi availemassa vaikka kuinka monta yksittäistä luomiväriä ja sormilla testaili niitä sitten käteen. Vähän jäin ihmeissäni tuijottamaan. Kyllä se sieltä sitten häädettiin, mutta vasta sen jälkeen kun monta pakkausta oli jo häpäisty. :(
Siis oliko ne testereitä mitä availi? Jos ei niin kumma ettei joutunut ostamaan avaamiaan.
Aika erikoisen kuuloista toimintaa kieltämättä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]Minua jonkinverran riepoo, että merkki tuli suomeen. Koska, oletin hintoihin tulevan suomilisän. Onneksi kuitenkin hinnat näkyy olevan vain muutaman euron kalliimpia kuin muualla. Mutta se seikka, että merkin meikkejä ei tahdo enää mikään kauppa toimittaa suomeen!. Minulla alkaa pohjustaja olemaan loppu (se muuten oikeasti kestää iäisyyden), enkä löytänytkään enää sitä paikoista mistä olen tottunut tilaamaan, nettiselaus myös tuotti laitat tulokset. Ja kun merkki on vain siellä eteläsuomessa, niin täällä pohjoisessa en paljon asiasta kostu. Suomessakin postimaksutkin on aina niin reippaat, että kyllä se vain kalliimmaksi tulee paljon tämäkin merkki nyt suomesta hommata. [/quote]
Itseasiassa ainakin jotkin Urban Decayn tuotteet näyttivät äkkivilkaisulta olevan Sokoksella jopa pari euroa halvempia kuin vaikkapa Briteissä. Postimaksu pienelle paketille on vajaat 3 euroa ja S-ryhmän pakettiautomaattiin (tai ostosten maksaessa yli 90e) ilmainen, eli kerrankin hinnassa ei ole merkittävää eroa verrattuna ulkomailta tilaamiseen, voi tulla jopa hitusen halvemmaksi :)
Ulkomaisiin nettikauppoihin on kyllä aika usein tarjolla alennuskoodeja, onkohan Sokoksella?
Muakin otti ensin päähän, kun kuulin, että Urban Decay tulee Suomeen, koska Suomen hinnat ovat yleensä reilusti isommat (en ihmettelisi, jos Naked-paletista pyydettäisiin yli 70e...), ja ulkomaiset kaupat eivät enää toimita Suomeen, mutta tämä oli hintojen (ja Sokoksen hyvinkin kohtuullisten postikulujen) takia todella positiivinen yllätys!!
[/quote]
Feeiuniquessa ovat hinnat 1-6 euroa halvempia kuin Sokoksella ja toimituskulut ILMAISET. Beautybayssa oli kampanjoita joissa hinnat puolet halvempia (meikkivoide 15 euroa), mutta nyt on lopettanut toimittamisen Suomeen. Voi kiitos tästäkin hyvästä Sokos!
[/quote]
1-6 euron alennus tai ilmaiset postarit ei paljoa auta kun päälle tulee tullit.
Tyhmä kysymys.. Minkä takia ulkomaiset verkkokaupat eivät toimita sitten enää Suomeen? Eikö muka Suomeen saa toimittaa sellaisia tuotteita, mitä saa Suomesta ostettua :o. Vai mikä logiikka tässä on..
Onks noi Nakedit miten pigmenttisiä? Mulla on usein ongelmia luomivärin kanssa kun tuntuu, että ne eivät vain ole tarpeeksi välikylläisiä ja meikkaaminen on vaivalloista.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:16"]
Tyhmä kysymys.. Minkä takia ulkomaiset verkkokaupat eivät toimita sitten enää Suomeen? Eikö muka Suomeen saa toimittaa sellaisia tuotteita, mitä saa Suomesta ostettua :o. Vai mikä logiikka tässä on..
[/quote]
S-ryhmä on varmaan hankkinut Urban Decaylta yksinoikeuden myydä tuotetta Suomessa, minkä vuoksi muut viralliset myyjät eivät saa tuotteita enää Suomeen myydä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:19"]
Onks noi Nakedit miten pigmenttisiä? Mulla on usein ongelmia luomivärin kanssa kun tuntuu, että ne eivät vain ole tarpeeksi välikylläisiä ja meikkaaminen on vaivalloista.
[/quote]
Käytätkö kunnon pohjustajaa? Kunnon pohjustajalla huonokin luomiväri käyttäytyy aivan eri tavoin kuin ilman pohjustajaa. Mun mielestä Nakedit on todella hyvin hinta-laatu suhteeltaan varsinkin hyvän pohjustajan kanssa.
Oma lempparipohjustajani on NARSin pohjustaja, mutta myös Too Facedin ja Urban Decayn pohjustajat toimivat.
Olenko muuten ainoa, jonka mielestä Urban Decayn pakkaukset on melko kamalia? Rakastan tuotteita, mutta noiden pakkausten tyyli on yyyyyh. Esim. MACin tai Narsin peruskokoelmien tyylikkäät ja simppelit mustat rasiat iskee paljon paremmin, minkä vuoksi ostan tuotteeni mieluummin näiltä merkeiltä, jos niillä vaan löytyy vastaavia.
Myös Too Facedin ja Benefitin pakkaukset on mun silmiin tosi halvan ja ruman näköisiä.
No mä mietin tota Naked-paletin kokoa. Otan yleensä koko meikkipussin töihin mukaan, tai ainakin ne meikit mitä oon naamaan iskenyt niin voi korjailla tarvittaessa. Tartteis jonkun mega meikkipussin, että toi paletti sinne mahtuis.
Mua harmittaa, että merkki saadaan nyt Suomeen ja Smoky on lanseerattu nyt kun Lorealin omistamien brändien luomivärit on huonontuneet merkittävästi... Odotin tota Smokya ja Lancomen Audacitya, mutta jauhoisia kuulemma molemmat. En oikein uskalla Naked 1-3:akaan hankkia kun en tiedä jos niidenkin laatu on sitten laskenut... jos joku tietää, niin vinkata saa. :) Itse en isoista paleteista ole aiemmin niin ollut kiinnostunut niin en voi verrata.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:19"]
[/quote]
Käytätkö kunnon pohjustajaa? Kunnon pohjustajalla huonokin luomiväri käyttäytyy aivan eri tavoin kuin ilman pohjustajaa. Mun mielestä Nakedit on todella hyvin hinta-laatu suhteeltaan varsinkin hyvän pohjustajan kanssa.
Oma lempparipohjustajani on NARSin pohjustaja, mutta myös Too Facedin ja Urban Decayn pohjustajat toimivat.
[/quote]
Mun mielestä taas niissä on aika huono hinta-laatusuhde. Pigmenttiä ei ole mitenkään erityisen hyvin ja toimivat minun mielestäni nimenomaan VAIN hyvän pohjustajan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:29"]
Olenko muuten ainoa, jonka mielestä Urban Decayn pakkaukset on melko kamalia? Rakastan tuotteita, mutta noiden pakkausten tyyli on yyyyyh. Esim. MACin tai Narsin peruskokoelmien tyylikkäät ja simppelit mustat rasiat iskee paljon paremmin, minkä vuoksi ostan tuotteeni mieluummin näiltä merkeiltä, jos niillä vaan löytyy vastaavia.
Myös Too Facedin ja Benefitin pakkaukset on mun silmiin tosi halvan ja ruman näköisiä.
[/quote]
Oon osittain samaa mieltä, mutta esim. UD:n huulipunahylsyt on mun mieleen.
Pohjustaja on hyvä. Mielestäni Too facedin kanssa samalla viivalla, molemmat yhtä hyviä. Naked paletti on yksi lemppareistani, smoked paletin ostoa voisin harkita sitten kun se saapuu suomeen.
All nighter kiinnityssuihke oli ihan huippu, kunnes se loppui. Jättää tosi freesin näköiseksi kasvot! Ostan ehdottomasti uudelleen kunnes on ylimääräinen kolmekymppiä kasassa. Tosin ajattelin kokeilla sitä Chill -versiota joka sopii paremmin kuivahkolle iholle.
Peiteainetta pakko päästä hypistelemään. Youtubessa monet kehuneet
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:19"] Onks noi Nakedit miten pigmenttisiä? Mulla on usein ongelmia luomivärin kanssa kun tuntuu, että ne eivät vain ole tarpeeksi välikylläisiä ja meikkaaminen on vaivalloista. [/quote] Käytätkö kunnon pohjustajaa? Kunnon pohjustajalla huonokin luomiväri käyttäytyy aivan eri tavoin kuin ilman pohjustajaa. Mun mielestä Nakedit on todella hyvin hinta-laatu suhteeltaan varsinkin hyvän pohjustajan kanssa. Oma lempparipohjustajani on NARSin pohjustaja, mutta myös Too Facedin ja Urban Decayn pohjustajat toimivat. [/quote] Mun mielestä taas niissä on aika huono hinta-laatusuhde. Pigmenttiä ei ole mitenkään erityisen hyvin ja toimivat minun mielestäni nimenomaan VAIN hyvän pohjustajan kanssa.
[/quote]
Hmm, ettei vaan liittyis siihen, että UD:lla on pohjustajia... Lisämyynti nääs ;)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:19"] Onks noi Nakedit miten pigmenttisiä? Mulla on usein ongelmia luomivärin kanssa kun tuntuu, että ne eivät vain ole tarpeeksi välikylläisiä ja meikkaaminen on vaivalloista. [/quote] Käytätkö kunnon pohjustajaa? Kunnon pohjustajalla huonokin luomiväri käyttäytyy aivan eri tavoin kuin ilman pohjustajaa. Mun mielestä Nakedit on todella hyvin hinta-laatu suhteeltaan varsinkin hyvän pohjustajan kanssa. Oma lempparipohjustajani on NARSin pohjustaja, mutta myös Too Facedin ja Urban Decayn pohjustajat toimivat. [/quote] Mun mielestä taas niissä on aika huono hinta-laatusuhde. Pigmenttiä ei ole mitenkään erityisen hyvin ja toimivat minun mielestäni nimenomaan VAIN hyvän pohjustajan kanssa.
[/quote]
No mulla nyt ei toimi mitkään luomivärit ilman hyvää pohjustajaa :ovat muuten puolen tunnin kuluttua laitosta kasana luomivaossa.
Mutta UD:t on mulle tosi toimivia pohjustajan kanssa: eivät liian jauhoisia/hileisiä, pigmenttiä kivasti ja häivyttyvät melko helposti ja kauniisti. Nakedit on lisäksi sävyiltään mulle arkeen aivan loistavia.
Oon niin innoissani että pääsen testailemaan näitä kuuluisia tuotteita :) Netistä en oo uskaltanut tilata kun laatu epäilyttää ja haluan aina testata ensin. Iiiih! Pitäisi vaan säästää tukku rahaa ja mennä shoppailemaan!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:49"]
[/quote]
Hmm, ettei vaan liittyis siihen, että UD:lla on pohjustajia... Lisämyynti nääs ;)
[/quote]
En tarkoittanut sitä noin. Tarkoitin, että ne ei oikeasti ole minusta hintansa tai kaiken sen hypetyksen arvoisia. Pigmentti ei ole kovin kummoinen ja värit näkyy kunnolla vasta hyvän pohjustajan kanssa. Yhtä hyviä ja parempiakin saa halvemmalla.
Naked2:ssa ainakin kaikki tosi pigmenttisiä mun mielestä Foxya lukuunottamatta. Tuntuu että sitä joutuu enemmän kerrostaan että saa peittävää jälkee.
Pakkauksista tykkään tosi paljon, mun mielestä ne on tosi hienoja. Vielä enemmän rakastan Too Facedin rasioita. Benefitin ja Balmin 50's henkiset ei taas iske muhun.
Oliko kukaan paikalla lanseeraustilaisuudessa? Itse en valitettavasti päässyt, ja nyt kiinnostaisi tietää, millainen meininki oli. Oliko paljon porukkaa? Erikoistarjouksia? Tuotenäytteitä?
Ja jäiköhän mulle vielä yksi Naked2-paletti huomenna ostettavaksi, vai loppuivatko hittituotteet heti kättelyssä? :)