Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urban Decay vihdoin Suomeen

Vierailija
18.08.2015 |

Aiotko käydä ostoksilla? Mitä tuotteita suosittelisit?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]Minua jonkinverran riepoo, että merkki tuli suomeen. Koska, oletin hintoihin tulevan suomilisän. Onneksi kuitenkin hinnat näkyy olevan vain muutaman euron kalliimpia kuin muualla. Mutta se seikka, että merkin meikkejä ei tahdo enää mikään kauppa toimittaa suomeen!. Minulla alkaa pohjustaja olemaan loppu (se muuten oikeasti kestää iäisyyden), enkä löytänytkään enää sitä paikoista mistä olen tottunut tilaamaan, nettiselaus myös tuotti laitat tulokset. Ja kun merkki on vain siellä eteläsuomessa, niin täällä pohjoisessa en paljon asiasta kostu. Suomessakin postimaksutkin on aina niin reippaat, että kyllä se vain kalliimmaksi tulee paljon tämäkin merkki nyt suomesta hommata. [/quote]

Itseasiassa ainakin jotkin Urban Decayn tuotteet näyttivät äkkivilkaisulta olevan Sokoksella jopa pari euroa halvempia kuin vaikkapa Briteissä. Postimaksu pienelle paketille on vajaat 3 euroa ja S-ryhmän pakettiautomaattiin (tai ostosten maksaessa yli 90e) ilmainen, eli kerrankin hinnassa ei ole merkittävää eroa verrattuna ulkomailta tilaamiseen, voi tulla jopa hitusen halvemmaksi :)

Ulkomaisiin nettikauppoihin on kyllä aika usein tarjolla alennuskoodeja, onkohan Sokoksella?

Muakin otti ensin päähän, kun kuulin, että Urban Decay tulee Suomeen, koska Suomen hinnat ovat yleensä reilusti isommat (en ihmettelisi, jos Naked-paletista pyydettäisiin yli 70e...), ja ulkomaiset kaupat eivät enää toimita Suomeen, mutta tämä oli hintojen (ja Sokoksen hyvinkin kohtuullisten postikulujen) takia todella positiivinen yllätys!!

[/quote]

Feeiuniquessa ovat hinnat 1-6 euroa halvempia kuin Sokoksella ja toimituskulut ILMAISET. Beautybayssa oli kampanjoita joissa hinnat puolet halvempia (meikkivoide 15 euroa), mutta nyt on lopettanut toimittamisen Suomeen. Voi kiitos tästäkin hyvästä Sokos!

[/quote]

1-6 euron alennus tai ilmaiset postarit ei paljoa auta kun päälle tulee tullit. 

[/quote]

Feeiunique maksaa alv:t (tullimaksua ei mene) takaisin sulle, kun esität heille kuitin mailitse. Joo hankalaa ehkä, mutta näkyy jotkin tuotteet olevan kympinkin halvempia.

[/quote]

tilaaminen sokoksen myymälään ja s-ryhmien pakettiautomaatteihin on toimitus ilmainen. Plus musta on kiva, kun saa Suomesta niin pääsee kokeilemaan. HEi sekä Suomessa on Euroopan kattavin valikoima!! Itse unohdan aina ulkomailla käydä meikkikaupoissa, tai just käyn nopeasti katsomassa ettei mies hermostu, niin nyt on ihanaa, kun saa rauhassa käydä kattelemassa aina kun on Helsingissä. Ja ehkä niitä saa kohta muistakin Sokoksista... :)  

Vierailija
42/79 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:18"]

Minä odotan sitä päivää, jolloin meikkien valmistus kielletään lailla.

[/quote]

höllää nutturaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna klo 16 eteenpäin Helsingin ja Tampereen Sokoksilta, ja 20.8. alkaen Sokoksen nettikaupasta kaikkialle suomeen! :)

Vierailija
44/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan kolmas ketju tästä aiheesta. Markkinointia? 

Vierailija
45/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:46"]Tää on varmaan kolmas ketju tästä aiheesta. Markkinointia? 
[/quote]
Markkinointia siinä mielessä, että tahdon ihan yksityishenkilönä kaikkien tietävän, että yks lempparimerkeistäni tulee vihdoin Suomeen. :) paino sanalla yksityishenkilö, en siis ole millään tavoin tekemisissä minkään virallisten tahojen kanssa. En myöskään löytänyt muutamilta uusimmila sivuilta ketjua (selasin eilisiltaan asti), joten perustin sitten uuden.

Vierailija
46/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Olen tähänkin asti pärjännyt ilman. Jopa luomiväri pysyy oikein hyvn paikoillaan Lumenen pohjustajalla.

Vierailija
47/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban Decay yks minunkin lempimerkeistä! Ihanaa että tulee! En tällä hetkellä tarvitse mitään, mutta saatan huomenna poiketa katsomassa jos olisi vaikka jotain sampleja jaossa tai avajaistarjouksia, tarve uudelle kosmetiikalle löydetään kyllä sitten vaikka väkisin jos jotain ihanuuksia näkyy ;) Vasta ostin Naked 2 -paletin, mutta Naked Basics -paletit kiinnostaisi myös.

Mun mielestä myös ihan kiva sinällään että tuli S kauppaan, nimittäin S bonukset, vaikka eipä niistä mulle yksin elävälle oo sillain mitään iloo koskaan ollutkaan.

Sais vielä tulla Too Faced, The Balm, Nars ja Benefit <3 Ainaskin!

Nyxiäkin on nyt ollut Anttilassa Kampissa (tosin aika jämä valikoima, toivottavasti tulee lisää!) ja Essence Tokmannilla.

Terkuin, Kosmetiikkafriikki

Vierailija
48/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:29"]

Luomivärin pohjustaja juuri sopivasti loppumaisillaan, joten sellaisen käyn ehdottomasti ostamassa. Plussaa hintatasosta, joka kerrankin on järkevä!

[/quote]

Too Faced-merkillä on parempi pohjustustuote. Sitä saa tilaamalla, tai Tallinnasta tai Tukholmasta.

Käytin tuota Urban Decayn tuotetta reilut pari vuotta, kunnes löysin tuon Too Facedin vastaavan newyorkilaisen maskeeraajan suosituksesta, ja tuo tuote ei kuivata luomia ryppyiseksi, helpompi levittää ja pysyy kauemmin.

Vierailija
49/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole innostunut siitä applikaattorista, mikä on pohjustajassa, joten käytän mieluummin Too Facedin. Muut tuotteet kyllä kiinnostavat ja menen takuulla hypistelemään. Eihän UD muuten testannut eläimillä vai onko nykyisin Kiinan markkinoilla?

Vierailija
50/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluan kokeilla kiinnityssuihketta. Jos se toimii yhtä hyvin kuin Primer Potion, niin olisin todella kiitollinen. Meikkini sulaa aina parissa tunnissa pois nenän ja suun alueelta.

Vierailija
51/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
52/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:18"]

[/quote]

Miksi? Tulisi aika paljon kotikokkeja.

Vierailija
53/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tämä tarkoita sitä, että nettikaupat lopettavat UD:n toimittamisen Suomeen? :( En vie rahojan S-mafialle.

Vierailija
54/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnasta ei muuten enää löydy Too Facedia kai? Kaubamajasta poistunut ajat sitten, mutta Rocca al Maren i.l.u:ssakaan ei ollut ko merkkiä.

Vierailija
55/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Urban Decay? Vaihtaisivat nimeksi mielummin Anal Warriors

Vierailija
56/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just aika tuore pakkaus primer potionia, mutta tahtoisin kokeilla sitä setting sprayta/mistiä. Onkohan se hyvä?

Mulla on paleteista vaan se basic niin tahtoisin jonkun isomman paletin. Ehkä sen smokyn, mutta ilmeisesti se tulee vasta myöhemmin myymälöihin. 

Tää on niin hyvä uutinen! Ei tarvitse seota enää Sephorassa :) Ja tosiaan komppaan että Benefit ja Too Faced sais tulla Suomeen myös. Essence on jos testattu, niillä on ihania mattakiiltoja. 

Vierailija
57/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:32"]

Mulla on just aika tuore pakkaus primer potionia, mutta tahtoisin kokeilla sitä setting sprayta/mistiä. Onkohan se hyvä?

Mulla on paleteista vaan se basic niin tahtoisin jonkun isomman paletin. Ehkä sen smokyn, mutta ilmeisesti se tulee vasta myöhemmin myymälöihin. 

Tää on niin hyvä uutinen! Ei tarvitse seota enää Sephorassa :) Ja tosiaan komppaan että Benefit ja Too Faced sais tulla Suomeen myös. Essence on jos testattu, niillä on ihania mattakiiltoja. 

[/quote]

Lisää vielä, että Narsia ja Laura Mercieriä tahtoisin myös Suomen markkinoille. 

Vierailija
58/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee että Sokos on Stockmannia edellä. Ihmettelen aina Stockalla, että kuka niitä hintaansa nähden tylsää ja huonoa Lancomea ja Helena Rubinsteinia viitsii ostaa. Oulun Sokosta odotellessa. 

Vierailija
59/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:38"]

Tässä näkee että Sokos on Stockmannia edellä. Ihmettelen aina Stockalla, että kuka niitä hintaansa nähden tylsää ja huonoa Lancomea ja Helena Rubinsteinia viitsii ostaa. Oulun Sokosta odotellessa. 

[/quote]

Sokoksen Marks & Spencer tietenkin puuttui, aivan loistava.

Vierailija
60/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:14"]

Ehdottomasti haluan kokeilla kiinnityssuihketta. Jos se toimii yhtä hyvin kuin Primer Potion, niin olisin todella kiitollinen. Meikkini sulaa aina parissa tunnissa pois nenän ja suun alueelta.

[/quote]

Suosittelen sitä meikin kiinnityssuihketta lähinnä rasvoittuvalle tai normaalille iholle, koska se kuivattaa herkkää tai pintakuivaa ihoa jonkin verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan