Miehen vartalo ei kiihota
Olemme olleet mieheni kanssa jo pitkään yhdessä. Suhteemme aikana mieheni kroppa on pysynyt koko ajan ihan samassa kunnossa. Kuvailisin häntä lähinnä "normaaliksi", sellainen perusurheilullinen, ei mahaa/paljo rasvaa, mutta ei myöskään lihasta ja laihat jalat.
Itse olen muutama vuosi sitten kiinnostunut treenaamisesta todenteolla. En ole mitenkään "fitness", mutta olen treenannut sen verran, että lihaserottuvuutta alkaa jo olemaan ja olen joiden mielestä jopa lihaksikkaan näköinen.
Ongelmani on siinä, että en enää pidätä miestäni fyysisesti viehättävänä. Olen yrittänyt kannustaa häntä treenaamaan enemmän ja syömään paremmin, mutta hän treenaa aika laiskasti ja syö todella paljon karkkia viikossa (hei vaan diabetes). Hänellä on myös täysin epärealistinen mielikuva omasta kunnostaan, koska hän kuvittelee olevansa erityisen kuuma ja lihaksikas pakkaus, joka tarvitsisi vain pientä kiristelyä, ehkä.
Onko joku muu herännyt saman ongelman edestä?
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:54"]
Siis onko miehessä ainoa asia, mistä voi kiihottua, se vartalo ja nyt kun se ei ole sun mielestä priimaa niin halut on mennyt? Nyt kun omaa miestä mietin niin vartalo on ok, ei mikään lihaskimppu mutta ei lihavakaan. Kaikkein suurin rooli parisuhteessakin minulle on se miehen luonne, miehen huumorintaju ja se miten naista kohtelee. Pesee ihan mennen tullen miehen jolla kroppa on tikissä mutta muuten täysi ääliö tai välinpitämätön tyhjäpää. Jotenkin tosi surullista että ulkonäkö on parisuhteessa noin merkittävä asia.
[/quote]
Oletko vähän tyhmä?? Miksi pitää aina tehdä kahtiajako tyhmä&hyvännäköinen vs. fiksu/ihana&ei hyvännäköinen. Eikö ole olemassa mitään kultaista keskitietä? Tai herranjumala, jos olisi vielä fiksu, ihana ja vielä hyvännäköinenkin! Sinun maailmassasi ilmeisesti mahdotonta.
[/quote]
Älä ota niin kirjaimellisesti. Sanoinko että hyvännäköinen on automaattisesti tyhmä? En. Kysyin että onko se ulkonäkö ainoa asia mikä miehessä kiihottaa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:59"]Kehitä mielikuvitustasi.
[/quote]
Kehittyyhän se väkisinkin. Itselle vaan jotenkin ahdistavaa kun muut miehet kiihottaa, ja oma on sellainen että pitää oikein tsempata, sammuttaa valot ja ajatella suunnilleen isänmaata. Alkoholi auttaa myös, mutta tuntuu typerältä juoda siksi että kiihottuisi omasta miehestään.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:27"]
En minä ole koskaan mieheni vartalosta tai muusta ulkonäöstä ollut erityisen innostunut, mutta toisaalta en minä kaipaakaan sellaista ollenkaan. Rakastan häntä luonteen takia ja siksi että sovitaan niin hyvin yhteen arjessa. Minulla jotenkin seksi ei vaadi innostumista toisen ulkonäöstä mitenkään, jos siis sen ihmisen tuntee ja häntä rakastaa. Sitten jos jotain yhden illan juttua olisi niin sitten varmaan ulkonäkö olisi tärkeämmässä asemassa.
[/quote]
Hyvin sanottu. Fiksuja naisiaki löytyy foorumilta näköjää... m34
[/quote]läski spotattu.
Ymmärrän hyvin ap. Olen mies mutta samanlaisessa tilanteessa. Noudatan terveellisiä elämäntapoja ja treenaan. Hyväkuntoinen ja varmaan ihan ok näköinenkin. Alunperin hyväkuntoinen vaimo syö roskaruokaa. Ei liiku, katsoo töllöä tai istuu koneella. Usein myös siideri tai olut maistuu, tosin en itsekään lasiin sylje.
Vartalo on varmasti tämän palstan pervomiesten mieleen. Mutta ei minun, eikä takuulla vaimoni itsensäkään. Tuen ja kannustan, eiköhän tässä pian lenkkeillä molemmat ja elämä taas hymyilee. Niin mistähän sekin johtuu että miehet niistä lihavista unelmoi. Takana on todellisuudessa paljon ongelmia.
Jos kirjoitat kakkostyypin diabeteksesta niin voisit myös mainita että kyseessä on 2-tyyppi josta puhut. Näin ykköstyyppiläisenä (autoimmuunisairaus) ärsyttää suunnattomasti kun kakkostyypistä puhuttaessa kirjoitetaan vain "DIABETES" ja sitten kaikki luulee että diabetes, myös ykköstyyppi, johtuu elintavoista kuten niistä karkeista -.-
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:10"]
Jos kirjoitat kakkostyypin diabeteksesta niin voisit myös mainita että kyseessä on 2-tyyppi josta puhut. Näin ykköstyyppiläisenä (autoimmuunisairaus) ärsyttää suunnattomasti kun kakkostyypistä puhuttaessa kirjoitetaan vain "DIABETES" ja sitten kaikki luulee että diabetes, myös ykköstyyppi, johtuu elintavoista kuten niistä karkeista -.-
[/quote]
Eiköhän ole ihan yleistietoa, ettei 1.tyypin diabetes ole elämäntavoista johtuvaa? Tuskin kaikkea tarvitsee avata, vaan oletetaan, että kaikki tietää.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:59"]Kehitä mielikuvitustasi.
[/quote]
Kehittyyhän se väkisinkin. Itselle vaan jotenkin ahdistavaa kun muut miehet kiihottaa, ja oma on sellainen että pitää oikein tsempata, sammuttaa valot ja ajatella suunnilleen isänmaata. Alkoholi auttaa myös, mutta tuntuu typerältä juoda siksi että kiihottuisi omasta miehestään.
[/quote]
Ja peukkua satelee! Mies kun sanoisi, että pitää juoda jotta seisois vaimon kanssa niin jopas olisi toinen ääni kellossa...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:59"]Kehitä mielikuvitustasi.
[/quote]
[/quote]
Ja peukkua satelee! Mies kun sanoisi, että pitää juoda jotta seisois vaimon kanssa niin jopas olisi toinen ääni kellossa...
[/quote]
No en minä tälle tilanteelle itse paljon peukkuja anna. Se nyt vaan on tällainen.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:54"]Siis onko miehessä ainoa asia, mistä voi kiihottua, se vartalo ja nyt kun se ei ole sun mielestä priimaa niin halut on mennyt? Nyt kun omaa miestä mietin niin vartalo on ok, ei mikään lihaskimppu mutta ei lihavakaan. Kaikkein suurin rooli parisuhteessakin minulle on se miehen luonne, miehen huumorintaju ja se miten naista kohtelee. Pesee ihan mennen tullen miehen jolla kroppa on tikissä mutta muuten täysi ääliö tai välinpitämätön tyhjäpää. Jotenkin tosi surullista että ulkonäkö on parisuhteessa noin merkittävä asia.
[/quote]no millä tavalla se ulkonäkö miestä huonontaa? Sama kun sanoisin että huonokuntoinen ja tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:54"]Siis onko miehessä ainoa asia, mistä voi kiihottua, se vartalo ja nyt kun se ei ole sun mielestä priimaa niin halut on mennyt? Nyt kun omaa miestä mietin niin vartalo on ok, ei mikään lihaskimppu mutta ei lihavakaan. Kaikkein suurin rooli parisuhteessakin minulle on se miehen luonne, miehen huumorintaju ja se miten naista kohtelee. Pesee ihan mennen tullen miehen jolla kroppa on tikissä mutta muuten täysi ääliö tai välinpitämätön tyhjäpää. Jotenkin tosi surullista että ulkonäkö on parisuhteessa noin merkittävä asia. [/quote] Se miehen ulkonäkö alkoi kiinnostaa samalla sekunnilla kun oma elämä alkoi pyöriä ulkonäön ympärillä. Siihen vielä salimaket treeneissä antamassa vertailukohtaa niin soppa on valmis.
En muuten edes muista monta kertaa miehet on tällä haukuttu sioiksi kun ovat halunneet naisystävän laihduttavan vaikka ovat saman painoisia kuin tavatessaan.
Uskooko joku nykyään että kuntoilu tyhmentää? Lähes aina päinvastoin. Kuntoilu ja ulkonäkö on sellaisia asioita, joissa on aika tarkkaan vain plus-puolia. Kaikilla ei käy tuuri kumppanin saamisessa joka asian suhteen, mutta tuntuu kummalta ettei saa nauttia ja innostua terveydestä ja ulkonäöstä.
On muuten hullua nämä ihanteet, että miehen pitäisi käydä kuntosalilla muuttamassa kroppaansa, että olisi edes haluttavan näköinen. Samaa hullutusta kuin silikonitissit ja huulitäytteet yms. Hyvän kunnon saa liikkumalla ja lihaksia ei mihinkään normaalissa arjessa nykyään tarvitse.
Hullua on se että nykyään miehet pärjää liikkumatta yhtään. Autolla ovelta ovelle, hissillä ylös, auton tavaratilankin avaa moottori eikä ovea tarvitse itse nostaa. Kaupasta ruuat ostoskärryyn. Kaikkeen on apuväline. Jopa ruuveihin on vääntimet ja pyörään sähköiset pumput renkaille.
Ihminen voi pahoin kun ei liiku. Normaalin ihmisen silmään lihaksikas mies näyttää "pantavalta". Laiha, lihakseton luuranko näyttää epäterveeltä. Meillä alitajunta jo sanoo, että jotain on vikana, vaikka lakikirjan mukaan ei ole pakko liikkua. Tästä on kyse.
Hähhäähhäää! Kyllä naiset eromotiivin keksii mistä vaan! Kerää vielä se ompeluseura nyökyttelemään ja kannustamaan. Ja eikun paperit vetään maistraattiin niin se riemu repeää.
Ja sitten muutaman kuukauden perästä itkuamäristään kun ei löydy kunnon miestä. Voih perkele näitä naisten mielen ailahteluja... Niin menkat määrää mitä mieltä kulloinkin on!
Kellä vaan miehellä on synnynnäinen kyky hankkia lihakset. Suurin kehitys tulee vuoden salikäynneillä jo. Sen jälkeen alkaakin kehitys hidastua. Ostajaa 10 kg heraa fitnesstukusta ja käykää 3-4 kertaa salilla viikossa ja todistakaa vääräksi.
Palkkaa treenattu gigolo. TV-sarjassakin (Gigolot) ne kaverit treenaa vähintään 5-6 krt viikossa ja ovat todella komeita kuin mitkä - ja osaavat käyttäytyä ja häipyä aamun valjetessa :-). Yksi noista sai muuten älykkyystestissäkin älykkyysosamääräkseen tuloksen 140. Ei paha!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:42"]
Hähhäähhäää! Kyllä naiset eromotiivin keksii mistä vaan! Kerää vielä se ompeluseura nyökyttelemään ja kannustamaan. Ja eikun paperit vetään maistraattiin niin se riemu repeää.
Ja sitten muutaman kuukauden perästä itkuamäristään kun ei löydy kunnon miestä. Voih perkele näitä naisten mielen ailahteluja... Niin menkat määrää mitä mieltä kulloinkin on!
[/quote]Jos ei löydy kunnon miestä niin ei silloin ole myöskään miehille naista mutta tämähän ei teitä peräkammarin tatinhakkaajia haitanne
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:13"]
On muuten hullua nämä ihanteet, että miehen pitäisi käydä kuntosalilla muuttamassa kroppaansa, että olisi edes haluttavan näköinen. Samaa hullutusta kuin silikonitissit ja huulitäytteet yms. Hyvän kunnon saa liikkumalla ja lihaksia ei mihinkään normaalissa arjessa nykyään tarvitse.
[/quote]Miksi pitäisi salilla käydä, eikä riitä että syö sen mitä kuluttaa eli ettei ole läskikasa?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:42"]
[/quote]Jos ei löydy kunnon miestä niin ei silloin ole myöskään miehille naista mutta tämähän ei teitä peräkammarin tatinhakkaajia haitanne
[/quote]
Sinulta puuttuu kirjoituksestasi monta välimerkkiä! Mistä se kertoo? Salilla tyhmistyy, tai miehen puute jäytää?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:54"]
Siis onko miehessä ainoa asia, mistä voi kiihottua, se vartalo ja nyt kun se ei ole sun mielestä priimaa niin halut on mennyt? Nyt kun omaa miestä mietin niin vartalo on ok, ei mikään lihaskimppu mutta ei lihavakaan. Kaikkein suurin rooli parisuhteessakin minulle on se miehen luonne, miehen huumorintaju ja se miten naista kohtelee. Pesee ihan mennen tullen miehen jolla kroppa on tikissä mutta muuten täysi ääliö tai välinpitämätön tyhjäpää. Jotenkin tosi surullista että ulkonäkö on parisuhteessa noin merkittävä asia.
[/quote]
Oletko vähän tyhmä?? Miksi pitää aina tehdä kahtiajako tyhmä&hyvännäköinen vs. fiksu/ihana&ei hyvännäköinen. Eikö ole olemassa mitään kultaista keskitietä? Tai herranjumala, jos olisi vielä fiksu, ihana ja vielä hyvännäköinenkin! Sinun maailmassasi ilmeisesti mahdotonta.
[/quote]
Joo, sä haluutkin koko potin. Taitaa harvassa niitä kulkea.... ja lompakko päälle.....