Miehen vartalo ei kiihota
Olemme olleet mieheni kanssa jo pitkään yhdessä. Suhteemme aikana mieheni kroppa on pysynyt koko ajan ihan samassa kunnossa. Kuvailisin häntä lähinnä "normaaliksi", sellainen perusurheilullinen, ei mahaa/paljo rasvaa, mutta ei myöskään lihasta ja laihat jalat.
Itse olen muutama vuosi sitten kiinnostunut treenaamisesta todenteolla. En ole mitenkään "fitness", mutta olen treenannut sen verran, että lihaserottuvuutta alkaa jo olemaan ja olen joiden mielestä jopa lihaksikkaan näköinen.
Ongelmani on siinä, että en enää pidätä miestäni fyysisesti viehättävänä. Olen yrittänyt kannustaa häntä treenaamaan enemmän ja syömään paremmin, mutta hän treenaa aika laiskasti ja syö todella paljon karkkia viikossa (hei vaan diabetes). Hänellä on myös täysin epärealistinen mielikuva omasta kunnostaan, koska hän kuvittelee olevansa erityisen kuuma ja lihaksikas pakkaus, joka tarvitsisi vain pientä kiristelyä, ehkä.
Onko joku muu herännyt saman ongelman edestä?
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 15:13"]
On muuten hullua nämä ihanteet, että miehen pitäisi käydä kuntosalilla muuttamassa kroppaansa, että olisi edes haluttavan näköinen. Samaa hullutusta kuin silikonitissit ja huulitäytteet yms. Hyvän kunnon saa liikkumalla ja lihaksia ei mihinkään normaalissa arjessa nykyään tarvitse.
[/quote]
Sä nyt jotenkin luulet, että lihakset saa vain salilla. Mun exä oli sorvaaja ja se sai isot lihakset ihan vaan nostamalla aihioita sorviin. Sorvi teki pääosan työstä ja osat se kuskasi trukilla työpisteeseen. Mutta nosti 9 tuntia päivässä parhaimmillaan rautaa koneeseen sisään ja painoi nappia, niin jostain syystä lihakset oli kuin bodarilla. Yläkropasta. Tiedän kun sattui olemaan työkaveri.
Miehillä on vielä niitäkin töitä, missä väkisin alkaa lihakset kasvaa, kun tekee. Tehdastyöt, asfalttityöt, armeija, liikuntaohjaajat, palomiehet, poliisit, rajavartijat, metsätyömiehet, maanviljelijät, automekaanikot, ahtaajat jne. Ammatit on niin koneistuneet, ettei ihmiset enää näe normaalia lihaksikkuutta missään. Ihan DHL:n pakettikuskillakin voi olla kunnon lihakset kun kantaa asiakkaille televisioita ja muita paketteja. Miksi tämä on niin mystistä ja yllättävää nykyään?
[/quote]
Johtuu siitä että yhtäkään noista mainitsemistasi ammateista naiset ei juurikaan arvosta. Humanistiakat on niin vieraantuneita oikeasta elämästä että ne vaan kuvittelee sen toimiston jättitelkkarin ilmestyvän paikalleen ilman että kukaan mitään tekee. Yksi puhelinsoitto ja siinä se on muutaman tunnin kuluttua seinällä.
Ei naiset arvosta suorittavan työn tekijöitä, koska pääsääntöisesti niistä ei paljoa makseta eikä koulutustakaan tarvitse kovin paljon olla.
Toinen juttu mikä tässä ketjussa huvitti, oli kun joku kehuskeli treenaavansa miehensä kanssa salilla 25 kilon käsipainoilla. Veikkaan ettei sellaista ole naisten treeneissä käytetty edes DDR:n edustusjoukkueen aikoina. Sanokaa mitä sanotte mutta tuon kirjoittaja puhuu täyttä paskaa eikä oikeasti ymmärrä mistään mitään. Onkohan edes salilla koskaan käynyt? PS: maastaveto ja hauiskääntö eivät ole sama liike. MaVe vois naiseltakin kahdella 25kg painolla onnistua.
[/quote] Minäkin vähän kulmiani kohottelin noille 25 kilon painoille, huhhuh. Tuolla salilla kun käy, ja niitä lihaksikkaita naisia näkee, jotka tosissaan ja tavoitteellisesti treenaa, ei hauiskääntöä tuommoisilla kiloilla ( lähellekään! ) treenata.
Fitness-emakot on muuten helvetin rumia näin miehen näkökulmasta, niiltä puuttuu se naisellinen pehmeys ja pyöreys. Kai se on vähän sama asia kuin naismainen mies, mutta käänteisenä.
Vaihda se tikku-ukko heti arvoiseesi saliturvokkiin. Kyllä seksi sitten sujuu, mikäli turvokilla vielä seisoo. Onhan ainakin kiivottavan lihaksikas vartalo. Ansaitset sen.