Mitä ajattelet naama punaisena ja hengitys vinkuen hölkkäävästä läskistä?
Ja täysin rehellisiä vastauksia toivon. Olen juurikin tuo punanaamainen lyllerö joka epätoivoisesti yrittää kohottaa kuntoaan välillä kävellen ja välillä hölkäten. En tiedä mistä johtuu, mutta naamastani tulee kauttaaltaan kirkkaan punainen jo heti alussa ja puna vaan syvenee kun matka pitenee.
Hävettää olemukseni. Näytän varmaan säälittävältä. Yritän peitellä naamaani lippiksen alla kun joku tulee vastaan. Jos joku tulee takaa ohi, niin mietin miten järkyttävä näky olin varmasti ohittajalle kun läskiperse vaan hyllyi huohotuksen tahtiin...
Mitä te muut kuntoilijat oikeasti ajattelette?
Kommentit (52)
Ajattelen että tsemppiä, anna palaa, ja muista ruokavalio.
No ihan rehellisesti: ajattelen, että "mahtavaa, tuo ihminen haluaa päästä parempaan kuntoon ja tiputtaa painoaan!". Ja muuten, kyllä munkin naama punottaa jo varmaan puolen kilsan hölkän jälkeen :). Liikunnasta tulee niin hyvä olo, eikö vaan? Ja se itsensä voittaminen ja kun huomaa miten nopeasti kunto kuitenkin nousee. Tsemppiä sulle kovasti, älä vaan lopeta, äläkä mieti mitä muut ajattelee, sehän on niiden muiden ongelma!
Ajattelen että wau, mahtavaa! Ihan oikeasti. Ja samalla lailla ajattelen kaikista punkeroista jotka hikoilevat salilla. Mun mielestä on hienoa että ovat aloittaneet liikkumaan.
Että on huonossa kunnossa mutta hyvä että liikkuu, eihän se kunto muuten siitä ikinä kohenisi. Jos on selvästi lihava niin saattaa vilahtaa joku ajatus siitä että toivottavasti on laittanu syömiset kuntoon myös. En usko että muut sua kovin paljon kattoo siellä lenkkipoluilla, eiköhän useimmat keskity siinä ihan omiin asioihinsa.
Ajattelisin, että toivottavasti jaksat lenkin loppuun etkä pysähdy seuraavalle grillille syömään makkaraperunoita.
Ei kiinnosta. Keskityn ihan omaan puuskutukseeni. Paska kunto meinaan mullakin, vaikka laiha olenkin.
Todenmukaisesti, useinkaan en ajattele oikeastaan mitään sen kummempaa kuin muistakaan kanssalenkkeilijöistä. Joskus muistan ajatelleeni kuvailusi kaltaisen teinipojan nähdessäni, että onpa hieno homma, kun lähtee lenkille eikä istu tietokoneen ääressä. Itse olen 175/54, enkä todellakaan ajattele ihmisistä rumasti, elleivät käyttäydy mua tai toisia kohtaan rumasti.
Ajattelen että anna rasvan palaa houmie.
Tuot huvitusta kanssalenkkeilijöille. Lisäksi olet varoittava esimerkki siitä, miten itsensä lihottaminen kostautuu.
Ajattelen, että voi vittu tuo tankkikin jaksaa juosta ja minä en, pakko alkaa itsekin kuntoilla.
Nostan hattua. Läskien kanssa on pirun raskasta juosta. Toivottavasti tuottaa tulosta ja jalat kestävät juoksua.
Täällä toinen :) Toivon että innostus jatkuu..
Totta puhuen useimmat tuskin ajattelee yhtään mitään! Korkeintaan että hienoa että sinulla riittää tsemppiä! Jos joku jotain ilkeää ajattelee niin sitten hänellä on jotain omia ongelmia. Hienoahan se on että jaksat urheilla!
Toivottavsti ei kuntoile liian rankasti kuntoonsa nähden.
Rupea vaikka uimaan jos lenkkeily ärsyttää.
Hah. Minäkin olen ajatellut itsestäni samaa. En kyllä ole läski, mutta olen huonokuntoinen ja minulla on ongelmia sydämen kanssa. Kun menen lenkille, juoksen max 3km todella hengästyneenä (hengästyn n.1.5 porrasvälin nousussa). Usein muut lenkkeilijät kääntyvät katsomaan kun puuskutan. Olisi kiva, jos omistaisin vaikka paidan, jossa sanottaisiin, että olen tosi ylpeä itsestäni kun yritän :-).
Ajattelisin ehkä että huh, näyttääpä raskaalta. Että kannattais aloittaa kuntoilu pitkillä, reippailla kävelylenkeillä ja siirtyä juoksuun kun kunto kestää juosta. En tosiaan itte ole mikään personal trainer, mutta tällainen saattaisi tulla mieleen.
Kerroit kyllä että välillä kävelet, mutta sitähän mä en tietäis jos tulisit lenkkipolulla juosten vastaan.
Itte olen pullukka myös ja tosiaan tuon reippaan kävelyn ja sauvakävelyn kautta nyt aloitan kunnon kohottamista. Juoksin aikoinani aktiivisesti mutta nyt yritän rapakunnon kautta takaisin uuteen nousuun.
Tsemppiä joka tapauksessa, toi sun metodi voi olla ihan hyvä vaikka naama punottaakin! :) Älä välitä mitä muut ajattelevat!
Noh, katsoisin varmaan, että tuokin kulkee minua kovempaa :D Lenkkikunto on tässä työn alla itselläkin. Nykyterminologiaa hyödyntäen olen tällainen laiha läski ja suorituskyky kuin kuolleella.
Tsemppiä sinulle, suotta häpeät. Oikein mukavaa kesän jatkoa!
Että ihanaa: joku samankaltainen. Saattaisin hymyillä ystävällisesti ja arvostan yritystä. Tämä. 166cm ja 80kg