Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muna osuu hampaisiin

Vierailija
18.08.2015 |

Haluaisin antaa miehelleni hyvää suuseksiä, mutta hänen munansa on yksinkertaisesti liian iso suuhuni. Kun painan kaksi sormea kitalakeen, niin hampaat painavat sormien reunoja, ja muna on paljon niitä kahta sormea paksumpi ja pidempi... Onko minulla mitään mahdollisuuksia ottaa suihin?

Olen yrittänyt kallistaa päätäni vähän sivuttain, mutta eipä ole siitäkään ole kauheasti apua. Olen vähän kerrallaan yrittänyt ottaa syvemmälle kurkkuun, mutta minulla on sen verran vahva oksennusrefleksi, ettei tule onnistumaan pitkään aikaan, jos ikinä. Tähän asti olen nuollut ja imeskellyt terskaa varovasti ja hoitanut homman kädellä.

Mies ei valita herkästi, mutta vaikea kuvitella, että tuntuisi hyvältä, kun itse tunnen selvästi munan hankaavan hampaitani vasten.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUulla on vitun huono tekniikka jos saat hampaat osumaan kullintuppii. Ei varamsi tunnu miehestä miltään, muttei kehtaa sanoa. Imet vaan huulilla terskaa kuin imisit jäätelöä tai mansikkaa. Ei voi olla noin vaikeaa.

Vierailija
2/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:00"]SUulla on vitun huono tekniikka jos saat hampaat osumaan kullintuppii. Ei varamsi tunnu miehestä miltään, muttei kehtaa sanoa. Imet vaan huulilla terskaa kuin imisit jäätelöä tai mansikkaa. Ei voi olla noin vaikeaa.
[/quote]

Huulilla ei imetä mitään:) posket ja kieli muodostavat imuliikkeen. Huomaa kyllä, että miehet ei tiedä poskihoidoista mitään, kun edes suun anatomia ei ole hallussa. Joillain voi olla esim leuan rakenne tai leukahermot kärsineet eikä suu aukea sen takia kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:00"]

SUulla on vitun huono tekniikka jos saat hampaat osumaan kullintuppii. Ei varamsi tunnu miehestä miltään, muttei kehtaa sanoa. Imet vaan huulilla terskaa kuin imisit jäätelöä tai mansikkaa. Ei voi olla noin vaikeaa.

[/quote]

Eli miehille tosiaan riittää se terskan pussailu, eikä suikkarissa oikeastaan edes kuulu ottaa kyrpää suuhun?

Vai pitääkö suun olla täynnä ilmaa siten, että kyrpään vahingossakaan ei osu mikään muu kuin ne huulet? Avaisitko vielä, että miten voi imeä ja pitää suun täynnä ilmaa samaan aikaan?

Vierailija
4/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä vartta tarvitse imeksiä. Terskanpäätä imet samalla tavalla kuin jäätelöä ja vetelet kädellä varresta esinahkaa taaksepäin ;)

Vierailija
5/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:19"]

[/quote]

Eli miehille tosiaan riittää se terskan pussailu, eikä suikkarissa oikeastaan edes kuulu ottaa kyrpää suuhun?

Vai pitääkö suun olla täynnä ilmaa siten, että kyrpään vahingossakaan ei osu mikään muu kuin ne huulet? Avaisitko vielä, että miten voi imeä ja pitää suun täynnä ilmaa samaan aikaan?

[/quote]

hengität nenän kautta pälli...

Vierailija
6/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:19"]

[/quote]

[/quote]

hengität nenän kautta pälli...

[/quote]

Niin hengitänkin. Miten se tähän liittyy?

Vierailija
7/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä vartta tarvitse imeksiä. Terskanpäätä imet samalla tavalla kuin jäätelöä ja vetelet kädellä varresta esinahkaa taaksepäin ;)

[/quote]

Noin olen toiminut tähän asti, mutta mies esittää usein toivomuksia vähän syvemmästä toiminnasta ja painaa jatkuvasti päätäni haaroihinsa suikkarien aikana, joten oletan, että terskan imeskely ei riitä hänelle...

Vierailija
8/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:39"]

[/quote]

Noin olen toiminut tähän asti, mutta mies esittää usein toivomuksia vähän syvemmästä toiminnasta ja painaa jatkuvasti päätäni haaroihinsa suikkarien aikana, joten oletan, että terskan imeskely ei riitä hänelle...

[/quote]

No tollanen on hevonpaskaa. Kaikki gag-oksennus äänet on sairasta alistamista. Ei se tunnu munassa miltään jos kalu on kokonaan suussa ja menossa jo kurkussa asti. En tajua tätä fetissiä.

Vierailija
9/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole hevonpaskaa, nimittäin kyllä tuntuu ja tosi hyvältä tuntuukin, kun kalu uppoaa kurkunpäästä sisään.

Eikä todellakaan ole alistamista,kun nainen ottaa omasta halustaan ja nautinnostaan.

Enkä näe sitä minään fetissinäkään,vaan ihan normaalina seksi nautintona.

Vierailija
10/10 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ainakin suunnattomasti huulista sen ympärillä eikä tarvitse edes imeä ja sitten kielellä leikittely nupin ympärillä pitkään ja varren nuoleminen edestakaisin. Hampaat vaan plussaa jos tuntuvat. suussa. Ou jee. Myos sen hankaaminen huulia, poskia tai kasvoja vasten tuntuu hyvältä. Ja boltsien nuoleminen ja imuttelu on ihan kivaa vaikkei pakollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi