Mitä mieltä kropastani?
Onnistuukohan näin?
Harrastan aika paljon liikuntaa, mutta tuntuu, ettei se näy missään :( Minulla on myös nuorempana ollut anoreksia, joten kehonkuvani ei oikein ole selkeä. Olen nyt 39v.
Kiitos mielipiteistänne!
Kommentit (74)
Todella hyvä kroppa ja näyttää varmasri hyvältä vaatteissa kuin vaatteissa ja myös bikineissä. Parempi kuin oma kroppani ja olen lapseton 25 v.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:31"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"] Sivukuva: http://aijaa.com/xsDyoe [/quote] No .. Siis no .. Tarkoitan että no, ihan ok, mutta ei kyllä kiinnostaisi itseäni. T: Mies [/quote] Laita tähän sun kuva niin katotaan kiinnostaako meitä. ;-) [/quote] Arvasin että lähdet vastakkain asetteluun. Jos itse kysyy itsestään, niin kysymyksessä on aivan oma tahto. Lisäksi uskon, että AP varmasti kelpaisi tuhansille miehille .. T: Mies [/quote] Ap kysyy mitä mieltä, ei kiinnostaako sua harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jännä että ymmärsit sen noin.
[/quote]
No miten se sitten pitäisi ymmärtää muuten kuin että olisiko vastaava nainen kiinnostava?
Luulisin, että minulla on oikeus kommentoida asiaa aivan omalla tavallani kuten tahdon, kun kerran kysytään. En halunnut puuttua ongelma kohtiin, koska mielestäni se ei ole asiallista.
T: Mies
Upea kroppa!! Olisin erittäin erittäin tyytyväinen ja onnellinen jos omani olisi samanlainen iässäsi :) t N20
Kivan näköinen kroppa. Ei kriittistä sanottavaa.
T. Mies 38v.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"] Sivukuva: http://aijaa.com/xsDyoe [/quote] No .. Siis no .. Tarkoitan että no, ihan ok, mutta ei kyllä kiinnostaisi itseäni. T: Mies [/quote] Laita tähän sun kuva niin katotaan kiinnostaako meitä. ;-)
[/quote]
Heh .. noin moni nainen jo toivoo kuvaani.
Olen otettu.
Jos olisi pitänyt arvata olisin arvannut iäksi 22v. tai jotain sen suuntaista. Ihan hoikka ja siisti vartalo. t. 43 v. heteronainen
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"]
Sivukuva: http://aijaa.com/xsDyoe
[/quote]
No .. Siis no .. Tarkoitan että no, ihan ok, mutta ei kyllä kiinnostaisi itseäni.
[/quote]
Laita tähän sun kuva niin katotaan kiinnostaako meitä. ;-)
[/quote]
No naisia nyt ei kiinnosta mikään. Vaikka beckhamin tai bullin laittas niin naiset haukkuis. Max silloin tietää olevansa ok jos naiset ei kommentoi mitään :D
Todella hyvässä kunnossa, eikä vain ikäiseksesi. Minusta on kiva kun ihmiset pitää huolto itsestään. Itsekkin olen viime vuosina alkanut kiinnittämään enemmän huomiota kuntooni kun ikää alkaa tulemaan ja suvussa on ollut aika paljon sydänvikoja. Olen itsekin aika epävarma kehostani mutta uskoisin että molemmat olemme paremmassa kunnossa kuin suurinosa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"] Sivukuva: http://aijaa.com/xsDyoe [/quote] No .. Siis no .. Tarkoitan että no, ihan ok, mutta ei kyllä kiinnostaisi itseäni. T: Mies [/quote] Laita tähän sun kuva niin katotaan kiinnostaako meitä. ;-) [/quote] No naisia nyt ei kiinnosta mikään. Vaikka beckhamin tai bullin laittas niin naiset haukkuis. Max silloin tietää olevansa ok jos naiset ei kommentoi mitään :D
[/quote]
Musiikkia sinulle:
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:02"]Surkeet tissit, ns. pesisräpylät. Maha roikkuu vaikkei pallo sentään ole. Muotoja ei ole kun kaikki on tasalöysää massaa maha-perse-reisi välillä. En panis. M28
[/quote]
Jaha, ylilaudan tenavatkin ovat poikenneet välkällä trollaamassa äitylien palstalla. Menkääs nyt leikkimään muiden tenavien kanssa, välitunti loppuu
kohta.
Omasta mielestäni upea kroppa. Erityisen mieltynyt olin naiselliseen lantioon, nykyinen trendi kun tuntuu olevan poikamaisten lantioiden perään.
M40
[/quote]
Sille lantiolleen on tosi paha mahtaa mitään. Se on joko leveä tai kapea.
N41
[/quote]
Niin, minähän vain totesin, että itseäni miellyttää leveät lantiot, vaikka nykyään tunnutaan kuolaavan enemmän kapealanteisten perään, ainakin nuoremmat miehet.
Kyllähän muistakin ulkoisista asioista mielipiteitä sanotaan, vaikkei niiden muodolle mitään voisikaan. Arvostellaanhan miesten peniksiäkin.
Ap: sulla on terveen hoikka kroppa, josta näkee, että pidät itsestäsi huolta. En nyt lukenut kaikkia kommentteja, mutta ymmärsin aloituksesta, että haluaisit "urheilemisen näkyvän" enemmän? Punttitreeni voisi olla sun juttu, esim. pump-tunnit. Saisit vähän särmää lihaksiisi.
Näytät paremmalta kuin 80% ikäisistäsi kahden lapsen äideistä. Jengi on niin lölleröä nykyään (paitsi AV:lla, jossa kaikki on koko ajan fitness-kisakunnossa), että sinuna todellakin kehtaisin lähteä bikineissä uimaan.
T: suht samankokoinen 35-vuotias, myös entinen syömishäiriöinen
Panisin ja nuolisin joka kolon.
M26
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:00"] Sivukuva: http://aijaa.com/xsDyoe [/quote] No .. Siis no .. Tarkoitan että no, ihan ok, mutta ei kyllä kiinnostaisi itseäni. T: Mies [/quote] Pullauttaa kaksi lasta vatsastaan ja tulee sitten näyttämään niin voidaan jutella asiasta. Ei ap
[/quote]
Jos nainen olisi lasteni äiti, niin se olisi merkityksetöntä.